Yazar Mesaj

metincaliska

Kayıt
15.08.2012
İletiler
296
Şehir
Turkey
TarihEkm 02, 2012 5:27 pm

İstek Formları

İstek Formlaını İstemiyorum
YÖNETİMMMM

Nerenizden tutsak elimizde kalıyorsunuz.

Bir istek formu tutturmuş gidiyorsunuz 2 oldu ticket atıyorum istek formlarına yönlendiriliyo.Tmm da ben formlardan doldurdum ne olumlu ne olumsuz cvp gelmdi.Bu nasıl bir sistemdir formun sonucunu orda yazmaya mecbur ettiginiz mail adresini boşa yazmasakta bi dönüş yapsanız kısa bi açıklama.48 saat istek formunu bekleyecem baktım olmadıysa ticket atacam 5 gunde ticket sonucu bekleyecem hangi devirdesiniz?Formların yeride ayrı bir konu destek bölümünde neden formlara ulaşamıyoruz ve ticket gibi sonuçları orada göremiyoruz.

Ben sizle iletişim kurmak için destek bölümünden iletişime girdigimde orada form göremiyorumm iletişim bölümde olmayan bir yolla neden iletişim kuruyoruz onuda anlamadım.Sonuçta 48 saatte bakıp bakamadıgınızı biz anlayamıyoruz yani sizde her soruna bakılmıştır diyip geciyorsunuz ne güzel:)

Ticket lara devam iletişim bölümünde form görene kadar ve formlara olumlu olumsuz cvp gelene kadar.

Diger arkadaslarada tavsiye ederim ticket kullansınlar yapmıyosa yapmasın cokta umrumda yaparsan oynarım yapmassan oynamam bu kadar basit.
Advertisement

Forzaaam

Forzaaam
Kayıt
07.02.2010
İletiler
317
Şehir
istanbul Turkey
TarihEkm 02, 2012 5:48 pm
Ya knk düzelmez bunlar. Boşuna uğraşıyorsun. Onlar seni boşveriyorsa sen de onları boşver gitsin. Adamlara zorla para kazandıracak değiliz ya.

Savasan, kaybedebilir. Savasmayan, coktan kaybetmistir. Che Guevara

metincaliska

Kayıt
15.08.2012
İletiler
296
Şehir
Turkey
TarihEkm 02, 2012 6:05 pm
Forzaaam yazdı:
Ya knk düzelmez bunlar. Boşuna uğraşıyorsun. Onlar seni boşveriyorsa sen de onları boşver gitsin. Adamlara zorla para kazandıracak değiliz ya.  


Kank dogru diyonda bir sorun var.Biz bişeylerden şikayet ederken oyundan bahsetmiyoruz oyundan memnunuz ve hala bu yuzden buradayız.Oyun benim oyunum onlar gecici 2 tane iş bilmez yuzunden neden sevdigim oyunu bırakayım ben burdayım onlar gitsin ki gidecekler bu tartışmasız bir konudur gelen nasıl olur oda muamma ama olsun bi ümit var:)

Zaten bu yönetim dua etsin böyle bir oyundalar yoksa girer kendileri oynardı oynayacak kimse kalmazdı ama bizdede birlik beraberlik yok oyuncular olarak eger gercekten birlik olunsa bu yönetim gönderilir burdan cok zor birşey degil aslında.

Gecen shaiya merkezden gelen cevabı sende gördün bu konuda toplu bir ayarlanma yapılsa orası müşterilerini kaybetmemek için dım atacaga benziyor verdikleri cevaba göre.Genel degil birebir sorunlar üzerinden iletişim kurup denemek lazım.

Yani kimseyi düzelsin diye beklemiyorum ben burdayım onlar gidecekler bence sende gel devam edelim bak istek formu doldurdum eminim hiçbir eksik yok çok eminim 4 gün oldu şimdi sorsan bişey uyduracaklar.

Ben açtıgım konuda haklı ve mantıklı oldugumu düşünüyorum buyursun oyuncular destek cıksın gerekirse direk us a atalım bu konuda bir düzeltme getittirelim ben bunların yapılabilecegine inanan biriyim.

Diger bir konuda bu oyun için artık bir resmi ve yazılı kural yayınlanmalı neye para verdigimizi bilmiyoruz.Aynı soruna biri olur diyo biri olmaz yani buradaki çalışanın insiyatifine kalmışız bu konuda çok acil bir düzeltme yapsalar kimin ne yapabilecegi sınırları ortaya cıkar o zmn bende neye para verdigimi ve kimden ne talep edecegimi bilirim.


Sen gel gel:) mumkun oldugunca bunlardan uzak dururuz:)biz muhabbetimize bakalım para vermedende egleniriz bir şekilde.

Kidrauhle

Kidrauhle
Kayıt
01.02.2011
İletiler
1833
Şehir
Germany
TarihEkm 02, 2012 6:10 pm
İstek formlarına herhangi bir yanıt verilmez, nereye yanıt verilebilir ki, belge zaten Google dokümanı ?

Onun haricinde atmış olduğunuz bir istek formu hakkında, durumunun ne olduğu konusunda güzel bir açıklamayla ticket atabilir, bilgi alabilirsiniz.

metincaliska

Kayıt
15.08.2012
İletiler
296
Şehir
Turkey
TarihEkm 02, 2012 6:28 pm
Kidrauhle yazdı:
İstek formlarına herhangi bir yanıt verilmez, nereye yanıt verilebilir ki, belge zaten Google dokümanı ?

Onun haricinde atmış olduğunuz bir istek formu hakkında, durumunun ne olduğu konusunda güzel bir açıklamayla ticket atabilir, bilgi alabilirsiniz.  


Yani cvp sadece doküman üzerinden mi verilebiliyor arkadsım.Ben o dökümanı doldururken mail adresimi giriryorum oraya dökümana baktıktan sonra girsinde bir zahmet cvp yazsın yok zor geliyosa bu sistemi kaldırsın.
Yukarda konuyla ilgili açıklama yaptım ben 48 saat bekledikten sonra baktım item olmadı 2 gün gitti ticket attım ki 24 saat oyun başında ve oyunla meşgul degilim ticket için cevap 4-5 günde geldi eee bumu hizmet 48 saat vaadi ben memnun degilim nedenlerinide açıkladım.
Ben cevap istiyorum dokuman üzerinden cevap verememesi hiç cevap veremicek anlamına gelmez o 2 dk girip mail yazmaması bana 5-6 güne maal oluyo normal şartlarda bide dedigim gibi sürekli burda degilim oldu sana 8-10 gün ki gerçekten oldu yani.
Birde size bir şey sormak isterim konuyu GS olarak cevaplamanızı konuyu şahsi algılamamanız açısından belirtiyorum GS veya FS olarak sizlerde bu sistemlerdeki aksaklıkları örtmek yerine sonuçta sizde birer oyuncusunuz neden sorunlarımız hakkında daha yapıcı davranmıyorsunuz.Yaptıgın açıklamayı ben biliyorum aradıgım cvp bu degil benim şahsi görüşüm bir aracı olarak yazdıgınız yorum şöyle olsa idi '''bizde bu sorunların farkındayız ve elimizden geldigince yönetime yaşanan bu aksaklıklar hakkında bilgilendirme yapıyoruz'''' gibi daha iyi olmazmıydı çünki orda yazdıklarınız benim için hiç bir şey ifade etmiyor ve sorunumu sıkıntımı çözmüyor.Yaptıgım yorum bu oyundaki tüm GS-FS arkadaslar içindir.Diger arkadaslardan da konuyu iletişim sorunlarından farklı bir yere taşımamalrını rica ederim bu kapsamda GS-FS arkadasları eleştiriyorum.

Kidrauhle

Kidrauhle
Kayıt
01.02.2011
İletiler
1833
Şehir
Germany
TarihEkm 02, 2012 6:43 pm
Sistemdeki aksaklıkla ilgili hiç bir şeye değinmedim farkındaysanız, ben en fazla karakter işlemleri istek formunu 5 kez kullanmışımdır ve yalan söyleyemem hiç bir şekilde aksaklık yaşamadım, bunun başlıca nedenlerinden biri istenilen her bilginin tarafımdan kusursuz(doğru ve eksiksiz) iletilmesiydi, en azından ben bu kanaati getiriyorum ama bu demek değildir ki diğer oyuncularımız aksaklık yaşamıyor, görüyoruz elbette, foruma bu konuda fazlasıyla konu açıldı, ee ben bunu göre göre niye bu aksaklık yaşanmıyor diye bir tez sunayım ve bunu savunayım ?

Harici durumları bilemem elbette, istek formlarını bizler kontrol etmiyoruz ne de olsa; şu şu yüzden yapılamadı sorusuna cevap için GM'lerle iletişim kurmanız gerekiyor.

metincaliska

Kayıt
15.08.2012
İletiler
296
Şehir
Turkey
TarihEkm 02, 2012 6:57 pm
Kidrauhle yazdı:
Sistemdeki aksaklıkla ilgili hiç bir şeye değinmedim farkındaysanız, ben en fazla karakter işlemleri istek formunu 5 kez kullanmışımdır ve yalan söyleyemem hiç bir şekilde aksaklık yaşamadım, bunun başlıca nedenlerinden biri istenilen her bilginin tarafımdan kusursuz(doğru ve eksiksiz) iletilmesiydi, en azından ben bu kanaati getiriyorum ama bu demek değildir ki diğer oyuncularımız aksaklık yaşamıyor, görüyoruz elbette, foruma bu konuda fazlasıyla konu açıldı, ee ben bunu göre göre niye bu aksaklık yaşanmıyor diye bir tez sunayım ve bunu savunayım ?

Harici durumları bilemem elbette, istek formlarını bizler kontrol etmiyoruz ne de olsa; şu şu yüzden yapılamadı sorusuna cevap için GM'lerle iletişim kurmanız gerekiyor.  


Sizinde dediginiz gibi doğru olan cok sorun yaşamış olabilecegi gibi hiç sorun yaşamamaış oyuncularda vardır mutlaka 48 saat içinde istekleri gerçekleştirilmiş ama forumda sizin söylediginiz gibi benim de takip ettigim kadarıyla gerçekten çok konu açıldı buda demektirki bence sorunsuz işlem yapılan oyuncu sayısı daha az buda bu sistemde bir aksaklık oldugu anlamına gelir çünki sorun yaşan oyuncu daha fazla.Buraya girip yazmayan daha cok sayıda oyuncu var benim bildigim kadarıyla yani aynı konular üzerine forumda açılan konu sayısı fazla ise mantık olarak sistemde bir aksaklık oldugu eksik veya dogru gitmeyen bir şeyler oldugu anlaşılabilir bu konuda çözüm arayışına gidilebilir ve aynı konuda açılan konu sayısı azaldıkça sistemin iyi gittigi yönünde analizler yapılabilir.

Çok uzun oldu dolandım durdum aynı yerde:) kısacası burayı takip edenler(GM) neleri düzeltmeleri gerektigini çok iyi biliyorlar.Ben ticket atmaya devam:)

gm_yeety

CS Team Lead
gm_yeety
Kayıt
11.07.2011
İletiler
647
Şehir
Germany
TarihEkm 02, 2012 8:16 pm
Merhabalar,

İstek formları içeriğine dahil olan istekleri ticketa nazaran çok daha hızlı ve pratik gerçekleştiren bir sistemdir ve kalkması mümkün değildir.

Ticket atmaya devam ettikçe aynı yönlendirme yapılmaya devam edilecektir.

Kidrauhle'nin belirttiği gibi düzgün ve eksiksiz doldurulan istek formları 24 saat (48 saat verilen maksimum süre aksaklık durumları için bir koruma sistemidir. normalde gönderdiğiniz istek formu ertesi gün işleme alınır) içerisinde yapılır.

Tekrar form atmadan aşağıdaki bağlantıyı okumanızı öneririm, çünkü attığınız istek formlarındaki sorun ve yapılmamasının nedeni bu bilgilerde saklıdır:
http://www.aeriagames.com/forums/tr/viewtopic.php?p=633867#633867

metincaliska

Kayıt
15.08.2012
İletiler
296
Şehir
Turkey
TarihEkm 02, 2012 9:13 pm
gm_yeety yazdı:
Merhabalar,

İstek formları içeriğine dahil olan istekleri ticketa nazaran çok daha hızlı ve pratik gerçekleştiren bir sistemdir ve kalkması mümkün değildir.

Ticket atmaya devam ettikçe aynı yönlendirme yapılmaya devam edilecektir.

Kidrauhle'nin belirttiği gibi düzgün ve eksiksiz doldurulan istek formları 24 saat (48 saat verilen maksimum süre aksaklık durumları için bir koruma sistemidir. normalde gönderdiğiniz istek formu ertesi gün işleme alınır) içerisinde yapılır.

Tekrar form atmadan aşağıdaki bağlantıyı okumanızı öneririm, çünkü attığınız istek formlarındaki sorun ve yapılmamasının nedeni bu bilgilerde saklıdır:
http://www.aeriagames.com/forums/tr/viewtopic.php?p=633867#633867  


Ticket forma göre daha yavaş olabilir bu konuda hak verebilirim her ticket ayrı bir yorum ayrı bir anlatım ve buna bagı olarak hataların artması ama form uygulamasından kendi açınızdan bu kadar memnunsanız bizim memnun olmadıgımız taraf için bir çözüm getiremezmisiniz.Ben gönderdigim istek formunda eksik bir bilgi yazdıysam kısa bir mail atılamazmı işleminiz eksik bilgilerden dolayı gerçekleştirilememiştir gibi genel bir mail.Ben böyle bir geri bildirim aldıgımda önce yaptıgım bir hata varmı diye kontrol ederim olmadıgını düşünüyorsam o amn ticket atar açıklama talep ederim.Bu şekilde yapacagınız bir uygulama bizede hız kazandıracaktır ve bi nebze bizide memnun eden bir sistem haline gelebilir.Sıkıntının kaynağı tüm şikayet eden arkadaşların formlara bakılmaması sizin açıklamanız ise 48 saat o zmn bir bilgilendirme maili tüm eksiklikleri olmasada bazı sorunları ve şikayetleri ortadan kaldıracaktır.Bana bu şekilde bir mail gelmiş olsa idi ben burada konu açmazdım gerek duymazdım ama bunu yapsak bile dedigim gibi kısmi bir iyileştirme olacaktır biz oyuncular açısından yoksa cok daha önemli ve ciddi sorunlarımız var ve devam etmekte.

Hazır GM yakalamışken:) yaptıgınız uygulamalarda işlemlerin farklılık gösterdiginin farkındasınız arkadasıma verilmeyen item bana veriliyo bana verilmeyen ona veriliyo gibi her ticket a bakan kişinin insiyatifine bilgisine yada o anki haline göre bir cvp alınıyor.Bu çok ciddi bir sorun bunu çözmek adına yaptıgınız bir çalışma varmıdır.Bu tarz hatalar hem kişiye göre hizmetmiş gibi algılanıyor hemde magduriyet yaratıyor çalışmanız ve bu konuda yapılan bir iyileştirme varmı bir oyuncu olarak merak ediyorum.Bunu sormaktaki kastım ilk postta yazdıgım gibi para veriyoruz ve bir karşılık bekliyoruz sizden once başkası vardı başka kurallar uyguladı siz geldiniz başka kurallar siz gideceksiniz başka ortada bir güven oluşamıyor çünki yazılı hiç bir şey yok.Sizin forumda yazdıgınız açıklamalar kurallar diger bir GM tarafından değiştirilebilir yani kısacası oyunda şahıslardan etkilenmeyecek kurallar bütünü saiya tarafından verilmiyormu.Nasıl bu tarz uygulamalar yapılabiliyor bu sorunlar yaşanıyor size de bu konuda ülkenize göre şartları sizmi belirleyin deniyor ki ben oyle oldugunu düşünmüyorum bu konuda size bildirilen bilgileri oyuncularla paylaşmayı düşünmüyormusunuz bizde sizde olsanız başkasıda olsa ne yapacağımızı bilsek iyi olmazmıydı her iki taraf içinde.İletişim aracı olarak ticket var ama hiç bir şikayet geri bildiriminde bende dikkate alınıyor izlenimi yaratmıyor.Kısa kısa dedik uzadı gitti sanırım anlatmak istedigimi anlamışsınızdır diye düşünüyorum.
Daha çok konu ve magduriyet var ama konu dışına taşmayalım ayrı bir konuda onlarada bir cvp buluruz umarım.
İletileri göster:   Sıralama: