Autor Wiadomość

Krupira

Rank 1
Krupira
Dołączył
10 Maj 2010
Posty
157
Skąd
Posen Poland
WysłanySro Wrz 15, 2010 3:40 pm   Ostatnio zmieniony przez Krupira dnia Pon Paź 25, 2010 11:32 am, w całości zmieniany 1 raz

Staty//Umiejętności

Wojownik/Barbarzyńca

Tryb Normalny (co level otrzymujesz 5 pkt.):

+4 STR, +1 DEX
+3 STR, +2 DEX
+5 STR

Nie polecam zaczynać tego trybu, ponieważ niewiele można na nim zdziałać. Jeśli jednak już chcesz zacząć grę na tym poziomie to polecam powyższą budowę. STR odpowiada za siłę ataku fizycznego, natomiast DEX pomoże Ci trafić w moba lub trafienia od niego uniknąć. Jeśli dasz wszystko w STR to musisz zainwestować w DEX dodając go do swojej zbroi.

Tryb trudny (co level otrzymujesz 7 pkt.):

+7 STR [ +DEX + LUC w zbroi lub sam DEX]
+5 STR, +2 DEX
+4 STR, +2 DEX, +1 REC [ można wykorzystać rangę PvP i dodać sobie trochę REC]
+5 REC, +2 DEX
+3 STR, +4 LUC [można wykorzystać rangę PvP na DEX no i oczywiście dodać go w zbroi]

To tryb od którego polecałabym zacząć poznawać grę. Postać przyda się zawsze, nawet jeśli ktoś planuje bawić się w trybie najtrudniejszym, jak również jest satysfakcjonująca dla osoby, która przy tym trybie się zatrzyma. Sugeruję dobrze wykorzystać rangę zdobytą na polu walki 1-15 lub 20-30 (PvP). Dodatkowe punkty wzmocnią Twojego Wojownika. Polecam możliwość pierwszą lub drugą z powyższych. Ale pamiętaj kombinacji może być wiele!

Tryb Najtrudniejszy (co level otrzymujesz 9 pkt.):

+9 STR [pamiętaj o tym by w zbroi zadbać o DEX, LUC według uznania]
+8 STR, +1 DEX
+7 STR, +2 DEX
+6 STR, +3 DEX
+5 STR, +4 LUC

To najlepszy z dostępnych trybów postaci. Trudność wynika z możliwości utraty jej na zawsze, dlatego zaopatrz się koniecznie w conti bądź rune wskrzeszenia! Jeśli chodzi o budowę, jak w powyższych dobra ranga z PvP jest przydatna, jak również lapisy w zbroi.

Bierne:

Trening Mięśni



lvl 1 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku o 10 pkt (otwarty na 1 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku o 20 pkt (otwarty na 28 lvl)
lvl 3 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku o 35 pkt (otwarty na 48 lvl)

Naostrzenie Broni Jednoręcznej



lvl 1 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Jednoręcznych Mieczy i Jednoręcznych Toporów o 5 pkt (otwarte na 5 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Jednoręcznych Mieczy i Jednoręcznych Toporów o 12 pkt (otwarte na 16 lvl)
lvl 3 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Jednoręcznych Mieczy i Jednoręcznych Toporów o 20 pkt (otwarte na 25 lvl)

Ulepszenie Broni Oburęcznej



lvl 1 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Oburęcznych Mieczy i Oburęcznych Toporów o 5 pkt (otwarte na 5 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Oburęcznych Mieczy i Oburęcznych Toporów o 12 pkt (otwarte na 16 lvl)
lvl 3 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Oburęcznych Mieczy i Oburęcznych Toporów o 20 pkt (otwarte na 25 lvl)

Ulepszenie Włóczni



lvl 1 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Włóczni o 5 pkt (otwarte na 5 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Włóczni o 12 pkt (otwarte na 16 lvl)
lvl 3 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Włóczni o 20 pkt (otwarte na 25 lvl)

Ulepszenie Ciężkiej Broni



lvl 1 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Jednoręcznych i Oburęcznych Broni Obuchowych o 5 pkt (otwarte na 5 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Jednoręcznych i Oburęcznych Broni Obuchowych o 12 pkt (otwarte na 16 lvl)
lvl 3 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Jednoręcznych i Oburęcznych Broni Obuchowych o 20 pkt (otwarte na 25 lvl)

Ulepszenie Dwóch Broni



lvl 1 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Dwóch Broni, którymi postać włada jednocześnie o 5 pkt (otwarte na 5 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Dwóch Broni, którymi postać włada jednocześnie o 12 pkt (otwarte na 16 lvl)
lvl 3 Na stałe zwiększa podstawową wartość Siły Ataku Dwóch Broni, którymi postać włada jednocześnie o 20 pkt (otwarte na 25 lvl)

Trening Relaksacji



lvl 1 Na stałe zwiększa regenerację liczby pkt. HP, MP i SP o 4% co 3 s (otwarte na lvl 6)
lvl 2 Na stałe zwiększa regenerację liczby pkt. HP, MP i SP o 6% co 3 s (otwarte na lvl 15)
lvl 3 Na stałe zwiększa regenerację liczby pkt. HP, MP i SP o 8% co 3 s (otwarte na lvl 26)

Ulepszenie Plecaka



lvl 1 Na stałe zwiększa pojemność plecaka do 3 (otwarte na lvl 12)
lvl 2 Na stałe zwiększa pojemność plecaka do 4 (otwarte na lvl 26)
lvl 3 Na stałe zwiększa pojemność plecaka do 5 (otwarte na lvl 46)

Interpretacja



lvl 1 Rozumiesz przeciwną frakcję w 30% (otwarte na lvl 13)
lvl 2 Rozumiesz przeciwną frakcję w 60% (otwarte na lvl 22)
lvl 3 Rozumiesz przeciwną frakcję (otwarte na lvl 51)

Mistrzowskie Naostrzenie Broni



lvl 1 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Jednoręcznych Mieczy i Jednoręcznych Toporów o 1 poziom (otwarte na 14 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Jednoręcznych Mieczy i Jednoręcznych Toporów o 2 poziomy (otwarte na 35 lvl)

Mistrzostwo w Broniach Oburęcznych



lvl 1 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Oburęcznych Mieczy i Oburęcznych Toporów o 1 poziom (otwarte na 14 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Oburęcznych Mieczy i Oburęcznych Toporów o 2 poziomy (otwarte na 35 lvl)

Mistrzostwo we Włóczniach



lvl 1 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Włóczni o 1 poziom (otwarte na 14 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Włóczni o 2 poziomy (otwarte na 35 lvl)
lvl 3 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Włóczni o 3 poziomy (otwarte na 50 lvl)

Mistrzostwo w Ciężkich Broniach



lvl 1 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Jednoręcznych i Oburęcznych Broni Obuchowych o 1 poziom (otwarte na 14 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa Szybkość Ataku Jednoręcznych i Oburęcznych Broni Obuchowych o 2 poziomy (otwarte na 35 lvl)

Mistrz Dwóch Broni



lvl 1 Na stałe zwiększa o 1 poziom Szybkość Ataku Dwóch Broni, którymi postać włada jednocześnie (otwarte na 14 lvl)
lvl 2 Na stałe zwiększa o 2 poziomy Szybkość Ataku Dwóch Broni, którymi postać włada jednocześnie (otwarte na 35 lvl)

Główne:

Żądło:



lvl 1 Natychmiastowe podbiegnięcie do celu znajdującego się w obrębie 19 m i zatrzymanie go na czas 2 s, dodatkowo zadaje 15 pkt obrażeń (otwarte na 1 lvl)
lvl 2 Natychmiastowe podbiegnięcie do celu znajdującego się w obrębie 20 m i zatrzymanie go na czas 2 s, dodatkowo zadaje 30 pkt obrażeń (otwarte na 12 lvl)
lvl 3 Natychmiastowe podbiegnięcie do celu znajdującego się w obrębie 22 m i zatrzymanie go na czas 3 s, dodatkowo zadaje 50 pkt obrażeń (otwarte na 29 lvl)

Portal do Miasta



lvl 1 Przenosi do najbliższego miasta po upłynięciu 10 s (otwarte na 1 lvl)
lvl 2 Przenosi do najbliższego miasta po upłynięciu 9 s (otwarte na 20 lvl)
lvl 3 Przenosi do najbliższego miasta po upłynięciu 8 s (otwarte na 40 lvl)

Koncentracja



lvl 1 Zwiększa szansę na trafienie o 7% na czas 5 min (otwarte na 3 lvl)
lvl 2 Zwiększa szansę na trafienie o 14% na czas 5 min (otwarte na 17 lvl)
lvl 3 Zwiększa szansę na trafienie o 21% na czas 5 min (otwarte na 30 lvl)

Podwójne Obrażenia



lvl 1 Zadaje podstawowe obrażenia fizyczne i dodatkowe 50 pkt obrażeń (otwarte na 3 lvl)
lvl 2 Zadaje podstawowe obrażenia fizyczne i dodatkowe 166 pkt obrażeń (otwarte na 15 lvl)
lvl 3 Zadaje podstawowe obrażenia fizyczne i dodatkowe 298 pkt obrażeń (otwarte na 27 lvl)

Silny Cios



lvl 1 Zwiększa szansę na wykonanie ataku krytycznego o 5% na czas 5 min (otwarte na 4 lvl)
lvl 2 Zwiększa szansę na wykonanie ataku krytycznego o 10% na czas 5 min (otwarte na 18 lvl)
lvl 3 Zwiększa szansę na wykonanie ataku krytycznego o 15% na czas 5 min (otwarte na 31 lvl)

Silne Przyciśnięcie



lvl 1 Zadaje łącznie 300 pkt. obrażeń przez 30 s oraz nieznacznie zwiększa agresję celu (otwarte na 9 lvl)
lvl 2 Zadaje łącznie 530 pkt. obrażeń przez 30 s oraz nieznacznie zwiększa agresję celu (otwarte na 19 lvl)
lvl 3 Zadaje łącznie 980 pkt. obrażeń przez 30 s oraz nieznacznie zwiększa agresję celu (otwarte na 28 lvl)

Przyspieszenie Ataku



lvl 1 Zwiększa twoją Szybkość Ataku o 2 na czas 20 s (otwarte na 10 lvl)
lvl 2 Zwiększa twoją Szybkóść Ataku o 2 na czas 30 s (otwarte na 22 lvl)
lvl 3 Zwiększa twoją Szybkość Ataku o 2 na czas 45 s (otwarte na 45 lvl)

Śmiertelne Porażenie



lvl 1 Wymaga użycia uprzednio Śmiertelnego Ciosu. Zadaje 178 pkt i ogłusza cel na czas 1 s Wymaga użycia broni oburęcznej, broni obuchowej lub włóczni (otwarte na 27 lvl)
lvl 2 Wymaga użycia uprzednio Śmiertelnego Ciosu. Zadaje 226 pkt i ogłusza cel na czas 2 s Wymaga użycia broni oburęcznej, broni obuchowej lub włóczni (otwarte na 45 lvl)

Bitewne

Górny zamach



lvl 1 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i obniża wartość Obrony Fizycznej celu o 9 pkt na czas 6 s (otwarte na 2 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i obniża wartość Obrony Fizycznej celu o 21 pkt na czas 6 s (otwarte na 10 lvl)
lvl 3 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i obniża wartość Obrony Fizycznej celu o 34 pkt na czas 6 s (otwarte na 24 lvl)

Spowalniający zamach



lvl 1 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku przeciwnikom w promieniu 6 m i obniża ich Szybkość Ataku o 1 poziom na czas 7 s. Wymaga użycia broni jednoręcznej, oburęcznej, włóczni lub obuchowej (otwarte na 4 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku przeciwnikom w promieniu 8 m i obniża ich Szybkość Ataku o 2 poziomy na czas 10 s. Wymaga użycia broni jednoręcznej, oburęcznej, włóczni lub obuchowej (otwarte na 19 lvl)
lvl 3 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku przeciwnikom w promieniu 10 m i obniża ich Szybkość Ataku o 3 poziomy na czas 15 s. Wymaga użycia broni jednoręcznej, oburęcznej, włóczni lub obuchowej (otwarte na 38 lvl)

Wir powietrzny



lvl 1 Zadaje obrażenia wszystkim przeciwnikom w promieniu 6 m. Wymaga użycia broni jednoręcznej, oburęcznej, dwóch broni lub broni obuchowej (otwarte na 8 lvl)
lvl 2 Zadaje podwójne obrażenia wszystkim przeciwnikom w promieniu 6 m. Wymaga użycia broni jednoręcznej, oburęcznej, dwóch broni lub broni obuchowej (otwarte na 18 lvl)
lvl 3 Zadaje podwójne obrażenia wszystkim przeciwnikom w promieniu 10 m. Wymaga użycia broni jednoręcznej, oburęcznej, dwóch broni lub broni obuchowej (otwarte na 34 lvl)

Kontrola energii [Dostępny tylko dla poziomu Najtrudniejszego]



lvl 1 Poświęca posiadaną liczbę pkt MP, zwiększając maksymalną liczbę pkt SP o 500 pkt na 30 min (otwarte na 11 lvl)
lvl 2 Poświęca posiadaną liczbę pkt MP, zwiększając maksymalną liczbę pkt SP o 600 pkt na 30 min (otwarte na 21 lvl)
lvl 3 Poświęca posiadaną liczbę pkt MP, zwiększając maksymalną liczbę pkt SP o 800 pkt na 30 min (otwarte na 40 lvl)

Śmiertelny cios



lvl 1 Zadaje podwójne obrażenia zależne od Siły Ataku (otwarte na 13 lvl)
lvl 2 Zadaje potrójne obrażenia zależne od Siły Ataku (otwarte na 23 lvl)
lvl 3 Zadaje potrójne obrażenia zależne od Siły Ataku i dodatkowo 80 pkt obrażeń (otwarte na 37 lvl)

Zdwojony szturm



lvl 1 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Fizycznego i dodatkowe 210 pkt obrażeń. Wymaga użycia Dwóch Broni lub Włóczni (otwarte na 32 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Fizycznego i dodatkowe 306 pkt obrażeń. Wymaga użycia Dwóch Broni lub Włóczni (otwarte na 42 lvl)
lvl 3 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Fizycznego i dodatkowe 419 pkt obrażeń. Wymaga użycia Dwóch Broni lub Włóczni (otwarte na 55 lvl)

Dziki taniec



lvl 1 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i dodatkowe 210 pkt obrażeń. Wymaga użycia miecza oburęcznego, oburęcznego topora lub włóczni (otwarte na 32 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i dodatkowe 306 pkt obrażeń. Wymaga użycia miecza oburęcznego, oburęcznego topora lub włóczni (otwarte na 42 lvl)
lvl 3 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i dodatkowe 419 pkt obrażeń. Wymaga użycia miecza oburęcznego, oburęcznego topora lub włóczni (otwarte na 52 lvl)

Dziki wir powietrzny



lvl 1 Zadaje podstawowe obrażenia 2 razy przeciwnikom w promieniu 6 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora, Dwóch Broni lub Włóczni (otwarte na 33 lvl)
lvl 2 Zadaje dodatkowe 160 pkt obrażeń 2 razy przeciwnikom w promieniu 6 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora, Dwóch Broni lub Włóczni (otwarte na 47 lvl)
lvl 3 Zadaje dodatkowe 190 pkt obrażeń 3 razy przeciwnikom w promieniu 8 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora, Dwóch Broni (otwarte na 57 lvl)

Strefa skażenia



lvl 1 Zadaje 242 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s przeciwnikom w promieniu 4 m (otwarte na 33 lvl)
lvl 2 Zadaje 297pkt obrażeń co 3 s przez 12 s przeciwnikom w promieniu 6 m (otwarte na 43 lvl)
lvl 3 Zadaje 431 pkt obrażeń co 3 s przez 12 s przeciwnikom w promieniu 8 m (otwarte na 53 lvl)

Szerokie porażenie



lvl 1 Zadaje podstawowe obrażenia i obniża Obronę Fizyczną o 68 pkt na czas 15 s przeciwnikom w promieniu 4 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora, Obuchowego, Broni Jednoręcznej lub Obuchowej (otwarte na 34 lvl)
lvl 2 Zadaje podstawowe obrażenia i obniża Obronę Fizyczną o 88 pkt na czas 15 s przeciwnikom w promieniu 6 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora, Obuchowego, Broni Jednoręcznej lub Obuchowej (otwarte na 44 lvl)
lvl 3 Zadaje podstawowe obrażenia i obniża Obronę Fizyczną o 114 pkt na czas 15 s przeciwnikom w promieniu 8 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora, Obuchowego, Broni Jednoręcznej lub Obuchowej (otwarte na 54 lvl)

Dzika szarża



lvl 1 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Fizycznego, dodatkowe 210 pkt obrażeń oraz 294 pkt obrażeń odejmowanych od liczby pkt SP. Wymaga użycia broni jednoręcznej, broni obuchowej lub włóczni (otwarte na 36 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Fizycznego, dodatkowe 306 pkt obrażeń oraz 428 pkt obrażeń odejmowanych od liczby pkt SP. Wymaga użycia broni jednoręcznej, broni obuchowej lub włóczni (otwarte na 47 lvl)
lvl 3 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku Fizycznego, dodatkowe 419 pkt obrażeń oraz 587 pkt obrażeń odejmowanych od liczby pkt SP. Wymaga użycia broni jednoręcznej, broni obuchowej lub włóczni (otwarte na 58 lvl)

Brutalny Zamach



lvl 1 Zadaje dodatkowe 148 pkt obrażeń oraz 148 pkt obrażeń obniżających liczbę pkt MP wszystkim przeciwnikom w promieniu 2 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora lub Włóczni (otwarte na 38 lvl)
lvl 2 Zadaje dodatkowe 296 pkt obrażeń oraz 296 pkt obrażeń obniżających liczbę pkt MP wszystkim przeciwnikom w promieniu 3 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora lub Włóczni (otwarte na 48 lvl)
lvl 3 Zadaje dodatkowe 592 pkt obrażeń oraz 592 pkt obrażeń obniżających liczbę pkt MP wszystkim przeciwnikom w promieniu 2 m. Wymaga użycia Oburęcznego Miecza, Oburęcznego Topora lub Włóczni (otwarte na 58 lvl)

Specjalne:

Berserk



lvl 1 Powoduje poświęcenie pewnej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia szansy na trafienie ataków fizycznych, dystansowych i magicznych o 3 % na czas 90 s (otwarte na 1 lvl)
lvl 2 Powoduje poświęcenie pewnej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia szansy na trafienie ataków fizycznych, dystansowych i magicznych o 5 % na czas 120 s (otwarte na 20 lvl)
lvl 3 Powoduje poświęcenie pewnej liczby pkt SP i MP w celu zwiększenia szansy na trafienie ataków fizycznych, dystansowych i magicznych o 8 % na czas 180 s (otwarte na 40 lvl)

Przywództwo



lvl 1 Zwiększa Siłę Ataku Fizycznego członków drużyny znajdujących się w promieniu 100 m o 13 pkt na czas 10 min (otwarte na 7 lvl)
lvl 2 Zwiększa Siłę Ataku Fizycznego członków drużyny znajdujących się w promieniu 100 m o 25 pkt na czas 10 min (otwarte na 24 lvl)
lvl 3 Zwiększa Siłę Ataku Fizycznego członków drużyny znajdujących się w promieniu 100 m o 41 pkt na czas 10 min (otwarte na 51 lvl)

Sokole oko



lvl 1 Powoduje efekt uników przed atakami dystansowymi na czas 9 s z szansą powodzenia wynoszącą 100 % (otwarte na 9 lvl)
lvl 2 Powoduje efekt uników przed atakami dystansowymi na czas 12 s z szansą powodzenia wynoszącą 100 % (otwarte na 23 lvl)
lvl 3 Powoduje efekt uników przed atakami dystansowymi na czas 15 s z szansą powodzenia wynoszącą 100 % (otwarte na 41 lvl)

Potencjał ataku



lvl 1 Automatycznie zwiększa wartość Siły Ataku o 30 i Szybkość Ataku na czas 30 s, gdy liczba pkt HP postaci spadnie poniżej 10%. Działanie efektu ma miejsce nie częściej niż co 3 min (otwarte na 17 lvl)
lvl 2 Automatycznie zwiększa wartość Siły Ataku o 75 i Szybkość Ataku na czas 30 s, gdy liczba pkt HP postaci spadnie poniżej 15%. Działanie efektu ma miejsce nie częściej niż co 3 min (otwarte na 29 lvl)
lvl 3 Automatycznie zwiększa wartość Siły Ataku o 120 i Szybkość Ataku na czas 30 s, gdy liczba pkt HP postaci spadnie poniżej 20%. Działanie efektu ma miejsce nie częściej niż co 3 min (otwarte na 50 lvl)

Berserk



lvl 1 Zmienia walczącego w Berserka na czas 30 s i zwiększa jego Siłę Ataku o 50 pkt kosztem obniżenia Obrony Fizycznej o 50 pkt (otwarte na 20 lvl)
lvl 2 Zmienia walczącego w Berserka na czas 35 s i zwiększa jego Siłę Ataku o 100 pkt kosztem obniżenia Obrony Fizycznej o 75 pkt (otwarte na 31 lvl)
lvl 3 Zmienia walczącego w Berserka na czas 40 s i zwiększa jego Siłę Ataku o 150 pkt kosztem obniżenia Obrony Fizycznej o 100 pkt (otwarte na 43 lvl)

Zabójca Smoków



lvl 1 Zadaje obrażenia wynoszące 3 % aktualnie posiadanej liczby pkt HP przeciwnika. Ignoruje obronę przeciwnika. Umiejętności można użyć przeciwko graczom z wrogiego sojuszu, jak również przeciwko potworom (otwarte na 20 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia wynoszące 5 % aktualnie posiadanej liczby pkt HP przeciwnika. Ignoruje obronę przeciwnika. Umiejętności można użyć przeciwko graczom z wrogiego sojuszu, jak również przeciwko potworom (otwarte na 33 lvl)
lvl 3 Zadaje obrażenia wynoszące 7 % aktualnie posiadanej liczby pkt HP przeciwnika. Ignoruje obronę przeciwnika. Umiejętności można użyć przeciwko graczom z wrogiego sojuszu, jak również przeciwko potworom (otwarte na 47 lvl)

Demoniczne pchnięcie



lvl 1 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i dodatkowe 101 pkt obrażeń z odległości 6 m (otwarte na 36 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i dodatkowe 168 pkt obrażeń z odległości 6 m (otwarte na 46 lvl)
lvl 3 Zadaje obrażenia zależne od Siły Ataku i dodatkowe 280 pkt obrażeń z odległości 6 m (otwarte na 56 lvl)

Wymazanie



lvl 1 Atak samobójczy, który zadaje obrażenia równe aktualnie posiadanej liczbie pkt HP z szansą powodzenia 65%. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. (Umiejętności tej należy używać rozważnie w trybie Najtrudniejszym) (otwarte na 37 lvl)
lvl 2 Atak samobójczy, który zadaje obrażenia przeciwnikom w promieniu 6 m od celu równe aktualnie posiadanej liczbie pkt HP z szansą powodzenia 65%. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. (Umiejętności tej należy używać rozważnie w trybie Najtrudniejszym) (otwarte na 45 lvl)
lvl 3 Atak samobójczy, który zadaje obrażenia przeciwnikom w promieniu 6 m od celu równe aktualnie posiadanej liczbie pkt HP z szansą powodzenia 65%. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki. (Umiejętności tej należy używać rozważnie w trybie Najtrudniejszym) (otwarte na 57 lvl)

Władca Piekieł



lvl 1 Zadaje obrażenia fizyczne równe pomnożonej przez 3 wartości Siły Ataku Fizycznego przeciwnikom w promieniu 6 m od celu. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki (otwarte na 49 lvl)
lvl 2 Zadaje obrażenia fizyczne równe pomnożonej przez 3 wartości Siły Ataku Fizycznego przeciwnikom w promieniu 8 m od celu. Dodatkowo zadaje ? pkt obrażeń. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki (otwarte na 59 lvl)

Regina [ poziom 1 dostępny w trybie Trudnym // poziom 2 dostępny w trybie Najtrudniejszym]



lvl 1 Potężna umiejętność. Zadaje 3500 pkt obrażeń wszystkim przeciwnikom w promieniu 4 m od celu z szansą powodzenia 70%. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki (otwarte na 60 lvl)
lvl 2 Potężna umiejętność. Zadaje obrażenia równe 87% sumy maksymalnej liczby pkt HP wszystkich przeciwników w promieniu 5 m z szansą powodzenia 70%. Niektóre potwory są odporne na tego rodzaju ataki (otwarte na 60 lvl)
Advertisement

Navil94

rank 0
Dołączył
12 Wrz 2010
Posty
1
Skąd
Poland
WysłanySro Wrz 15, 2010 5:24 pm
Nareszcie ktoś wstawił porządny poradnik w tym dziale 10/10 dzięki bardzo się przyda. Very Happy

naimad13

rank 0
naimad13
Dołączył
14 Paź 2010
Posty
1
Skąd
Poland
WysłanySob Paź 16, 2010 8:15 pm
a moze by tak teraz build jak rozdac umiejetnosci ;p na solo , party i pvp Very Happy

Darozek

rank 0
Darozek
Dołączył
15 Paź 2010
Posty
13
Skąd
Ożarów Mazowiecki Poland
WysłanyPon Paź 18, 2010 7:56 am
Co myślicie o tym? :

Może te staty zdadzą egzamin:

+ 4 STR, DEX 2, + 1 LUC [można wykorzystać rangę PvP na DEX no i oczywiście dodać go w zbroi]

Czasem Można co jakiś level dodać zamiast + 1 LUC To Dać + 1 REC

Dodam ze to dla postaci : Tryb TRUDNY

LavierPL

Rank 1
LavierPL
Dołączył
11 Maj 2010
Posty
107
Skąd
Radom Poland
WysłanyPon Paź 18, 2010 12:53 pm
jesli dajesz 1 rec to nie zmieniaj 1 luc na lv to bardzo malo a jeszcze jak dasz co 2 lv to ani reca nie bedzie widac ani luc polecam 5 STR 2 DEX tradycyjny bulid , wiekszosc takim gra na HM

NWTinamou

Rank 4
NWTinamou
Dołączył
12 Wrz 2010
Posty
963
Skąd
Lębork Poland
WysłanySob Paź 30, 2010 10:54 am

Staty NM woj 44 lvl

Przeglądałem już chyba całe forum i trochę głupieję. Rozumiem, że w zależności od trybu rozgrywki rozdziela się staty tak lub inaczej. Generalnie expię sam, albo z kapłanką... ale wydaje mi się że coś mam nie tak ze statami - daję 4 w str i 1 w dex. (bo gram na NM - za co proszę mnie nie gromić Wink ) Ale pomimo takiego rozdzielania statów moja tabela statów wygląda wg mnie ciut dziwnie:
STR 186
REC 48
INT 8
WIS 7
DEX 53
LUC 21
czy dla woja na NM 44 lvl przy podziale 4/1 STR/DEX tak powinna wyglądać tabela statów? bo coś mi tu nie gra.. skąd wzięło mi się tyle REC?
Zastanawiam się nad resetem statów. Poradźcie czy tak zostawić (przeważnie samotna rozgrywka lub w dualu z kapłanką) bo to normalne ustawienia czy faktycznie coś jest namieszane i resetować.

Tellaxian

Rank 1
Tellaxian
Dołączył
21 Maj 2010
Posty
181
Skąd
Thorn Poland
WysłanySob Paź 30, 2010 12:47 pm
Staty nie są wcale źle rozdane. Te parę punktów w rec robi niewielką różnicę.
Niektórzy preferują dać więcej w dex, ale nie ma złotego przepisu.

Jednak jak dobijesz do 50. to stwierdzisz, że dalsza gra jest zdecydowanie zbyt trudna, bo twoja postać będzie zbyt słaba.
Czemu od razy nie zacząłeś grać postacią na poziomie HM?
Sugeruje odpuścić sobie tą postać i zrobić HM.

NWTinamou

Rank 4
NWTinamou
Dołączył
12 Wrz 2010
Posty
963
Skąd
Lębork Poland
WysłanySob Paź 30, 2010 3:20 pm   Ostatnio zmieniony przez NWTinamou dnia Wto Lis 02, 2010 8:51 am, w całości zmieniany 1 raz

...

To moja pierwsza gierka tego typu Smile) stąd gdy zaczynałem zacząłem grać na najłatwiejszym trybie... przy 29 lvl stwierdziłem że idzie za łatwo a poza tym to tylko 30 lvli więc przeszedłem na NM, a teraz chyba zacznę trzeci raz na HM Smile) ale dobiję jeszcze parę lvli bo trochę szkoda Wink

(godzina później przy 7lvl na HM Smile )
sorki ale zgłupiałem... - w opisie na stronie Shaiya jest napisane, że grając w HN po osiągnięciu 40 lvl można wybrać UM. W opisie NM nie ma o tym mowy. Natomiast teraz stoję przy wypełnianu jednej misji i jakaś babeczka mówi że: "Możesz wybrać tryb trudny po osiągnięciu 40 lvl w trybie normalnym..." Sorki ale chyba ktoś się w tłumaczeniu machnął???

Generalnie patrząc po rozdawaniu statystyk na wartości STR i DEX można dojść do jednego wniosku - ta sama postać na tych samych lvl`ach ale różnych poziomach trudności - NM i HM - będzie znacznie się różnić "siłą i odpornością" - np woj na NM przy rozdawaniu statów 4/1 STR/DEX na 50 lvl teoretycznie będzie miał STR 200 pkt., - na HM przy rozdawaniu 5/2 będzie miał 250 pkt STR - 50 pkt więcej - niby ten sam lvl a różnica nie w kij dmuchał Wink

Piaseczka

rank 0
Piaseczka
Dołączył
20 Maj 2010
Posty
93
Skąd
Poland
WysłanyPon Lis 01, 2010 10:42 pm
tia... administracja coś pobąkiwała o nowym tłumaczeniu, ale ono tak nadchoooodzi i nadchoooooooooodzi.... może na gwiazdkę nam sprezentują^^

:-)

1Shot1miss_o.O

Rank 3
1Shot1miss_o.O
Dołączył
08 Cze 2010
Posty
477
Skąd
Poland
WysłanyCzw Lis 04, 2010 7:29 pm
Dobra robota Krupira! Pozwole dodac cos jeszcze od siebie . Uwazam bulidy

5rec 2dex (wysoki def i srednie uniki dla w/b mało przydatne, eliminuje mozliwosc ataku)
3str 4luc (sredni atak, dex potrzeba naprawde sporo na własciwe funkcjonowanie)
5str 4luc (wiadomo UM dmg lepszy ale bez dex ciezko)

za nie najlepsze.
Co do Luc w bulidach jak wiadomo 5luc daje 1% szans na atak krytyczny max wynosi 95%(100% tylko z dopalaczem) biorąc pod uwage startowy bulid gracza na 3str 4luc lub 5str 4luc nie zyskuje wiele bo tak naprawde do dobrej czestotliwosci ataku krytycznego potrzebuje on ponad 250luc (minimalnie) wiec zanim tyle uzbiera czesto chybia i ma słaby atak.
Pominięte zostały 2 bardzo dobre bulidy

4str 3dex
5str 4dex lub 6str 3dex(ten był wymieniony:P)

Powyzej 25Lv mozna zastosowac Luc.Gracz bedzie posiadał juz wysoki atak i czestotliwosc trafien i unikow, oraz dostep do broni i zbroi w wiekszym stopniu zwiekszające staty i umozliwiające wkucia lapsow
Przy tych bulidach atak jest wysoki a dex umozliwia czeste uniki szybszą regeneracje sp. oraz podnosi pt. samego sp(dex również nie duzo ale podnosi atak).
Osobiscie wole str i dex z jeszcze jednego powodu.. jest drogie,lepiej dac w bulid i lapsowac rec czy luc.

To jest moja podpowiedz dla nowych graczy. Oczywiscie jestem swiadom tego,ze o bulidach mozna dyskutować długo w zaleznosci od tego czy są na PvP,MvP,Solo,Duo, daną grupę mobow,pod jednego przciwnika oraz posiadającej przez gracza zalapsowanej zbroi.(za błedy przepraszam pewnie jest ich sporo:P)
Pozdrowienia od archera PS dla Kate:P

NogoonCzono

Rank 1
NogoonCzono
Dołączył
25 Maj 2010
Posty
184
Skąd
Warszawa Poland
WysłanySro Lis 10, 2010 11:38 am
Wszystko pięknie, ale, ale, ale...
Wir Powietrzny na przykład nie działa z bronią obuchową. Dzięki temu między innymi właśnie po raz trzeci robię sobie postać Barbarzyńcy, i powiem szczerze, szlag mnie już z tym jasny trafia.

I w związku z tym mam prośbę żeby ktoś wypisał jeśli może jakie skille się używa jakimi brońmi, już nie wspominając o tym, że poprawki w opisach w samej grze by się przydały.

Beast_osw

Rank 1
Beast_osw
Dołączył
06 Maj 2010
Posty
197
Skąd
Oświęcim Poland
WysłanySro Lis 10, 2010 11:45 am

Podpis usunięty ze względu na niewłaściwą treść

NogoonCzono

Rank 1
NogoonCzono
Dołączył
25 Maj 2010
Posty
184
Skąd
Warszawa Poland
WysłanySro Lis 10, 2010 12:00 pm
Many a thanks!

kacperaugust

rank 0
kacperaugust
Dołączył
04 Sie 2010
Posty
72
Skąd
Brzeg Poland
WysłanySro Lis 24, 2010 2:42 pm
Może ja coś opowiem proponuje na UMie 6STR 3DEX w 55 zrobić reset . Warunki


EQ GROŹNE,LEGENDY..

ponieważ trzeba mieć wkute same lapisy duale i 5 ; DEX LUC, a z piątek DEX i LUC

jeżeli posiada się eq z lapisami 300 DEX i 300 LUC wtedy robimy reseta i dajemy wszystko w STR posiądziemy na 60 Lv 600 STR 300 DEX 300 LUC nasz Wojownik jest zdolny do wielu rzeczy...

300 LUC = 60% na kryta ..

z 4 Epicami postać jest idealna do wszystkiego : PVP PVE Farm ;]]

To moje zdanie spróbujcie na priwatach jak wam się podoba to zróbcie to samo na PL.

NWTinamou

Rank 4
NWTinamou
Dołączył
12 Wrz 2010
Posty
963
Skąd
Lębork Poland
WysłanyWto Gru 07, 2010 1:32 pm

umiejętności

Krupira poradnik świetny. Ale znów zrodziły się pewnie pytania (oczywiście przetrzepałem forum zanim je zadaję, tylko nie zauważyłem takiego tematu) dotyczące samych umiejętności - rozumiem, że są podane wszystkie bo każdy może sobie poużywać czego chce do walki. Moje pytanie dotyczy umiejętności jakie powinien rozwijać woj HM latający z dwoma mieczami i mieczem oburęcznym. Czy takiemu potrzebne jest rozwijanie (chodzi mi generalnie o faktycznie korzystanie z nich):
podwójne obrażenia,
silne przyciśnięcie,
śmiertelne porażenie,
górny zamach
spowalniający zamach
szerokie porażenie
dzika szarża
brutalny zamach
demoniczne pchnięcie
Dodam że jestem na 49lvl i zastanawiam się nad resetem umiejętności
Pomijam umiejętności dla broni obuchowych czy włóczni których nie używam.
Wyświetl posty z ostatnich:   Sortuj według: