Author Message

netherlands123

Rank 0
PostedNov 12, 2010 12:04 pm
ik weet niet precies hoe ze heeten maar je krijg ze niet omver dus je ben in 3 slagen meschien wel dood maar ik zal even potje spelen een je weet het meschien dan sun jian heet er 1 volgens mij dus meschien heb je daar wat aan
Advertisement

roesja

Rank 0
roesja
PostedNov 13, 2010 6:28 am
hebben ze ook een grote levens balk en komen ze random in een gevecht?

of zijn ze er al?

netherlands123

Rank 0
PostedNov 13, 2010 7:37 am
soms komen ze bij een gevecht in een keer met zo lange levens balk ja en soms bij questen en dan heb ik de quest niet gehaald omdat ik ze niet dood krijg en wat moet je eigelijk doen als je guard ben nu want nu kan ik niet maar traingen zoals je in begin deed

roesja

Rank 0
roesja
PostedNov 14, 2010 7:26 am
ik krijg ze vaak ook niet dood maar soms wel gewoon blijven proberen.

soms is wapen wisselen ook handiger. plat gezecht met mijn whip dood ik hem niet.
en met een H axe wel.

Als je guard ben geworden met je melee gaan doen. je kan ze vinden bij de marschal
of de melee recptionist

netherlands123

Rank 0
PostedNov 14, 2010 10:02 am
ok maar is er nu nog wat leuks te doen omdat je guard ben of alleen questen? jij speel tog ook is er ook een war of zoiets

Uroz

Rank 0
Uroz
PostedNov 21, 2010 3:02 pm
netherlands123 wrote:
soms komen ze bij een gevecht in een keer met zo lange levens balk ja en soms bij questen en dan heb ik de quest niet gehaald omdat ik ze niet dood krijg en wat moet je eigelijk doen als je guard ben nu want nu kan ik niet maar traingen zoals je in begin deed  

Als je guard bent begint het spel pas eigenlijk.

1. Je kiest een general die je wilt bedienen naar keus.
  2. Je krijgt een loon (payday) van je general alle 10 dagen (denk ik).

Je zou hier een kijkje moeten nemen : http://dwo.wikia.com/wiki/Ranks

Wat het "trainen" betreft : je moet een wapen kiezen waarmee JIJ het best kan vechten, en dan moet je deze temperen bij de blacksmith aan de market door gebruik te maken van de gems die je oftewel in een melee vindt, of betaald met Aeria Points.

@ roesja : Belgische* guild Wink

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedNov 26, 2010 1:00 pm
Uroz wrote:
@ roesja : Belgische* guild Wink  

had het al gemerkt, misschien discriminatie Wink

signature of xybolt

Dereku

Rank 0
Dereku
PostedNov 28, 2010 1:30 pm
Ik ben ook een Nederlander in Shu heb wel zin in een NL/BE guild stuur mij een invite op profiel of ingame Groetjes van mij

McGrowgrog

Rank 0
McGrowgrog
PostedApr 13, 2011 7:02 am
zit er één bij dong zhuo en/of sun jian? Razz

daWhizzy

Rank 3
daWhizzy
PostedMay 09, 2011 9:32 am
ALS er al een NL/BE guild was dan is het er nu niet meer voor zo ver ik kan zien.
Ik ben DWO officer voor Storm, een internationale guild in Wu (oftewel SunJian faction)
we hebben momenteel 3 Nederlandse leden en plaats voor meer.
Stuur me een PM of een ingame message (Whizzy.JN1) als je interesse hebt om te joinen
de Guild is actief in meerdere games btw

waar zijn al die nederlanders/belgen in het officiele DWO forum, vooralsnog zie ik alleen Appeltje en ik daar. Als je op de hoogte wil blijven van de gebeurtenisen is het verstandig minimaal 1 keer per week de announchements te checken en als je vragen over het spel hebt of technische problemen krijg je daar sneller antwoord dan hier Wink

Joseph Gallivan wrote:
"Old hippies don't die, they just lie low until the laughter stops and their time comes round again."
did i help you? pay it forward