Author Message

CoffeeOD

Rank 2
CoffeeOD
PostedMar 23, 2010 12:50 pm   Last edited by CoffeeOD on Dec 19, 2011 4:35 am. Edited 1 time in total

Suomi Finland Perkele.

Topic for finnish players,
Tosiaan, en nyt heti bongannut täältä aihetta joka olisi siunattu suomalaisille pelaajille (linkkiä kehiin jos olin sokea), kertokaas hieman mitä peliä pelaatte ja onko kyseisessä pelissä aktiivista suomalaista kiltaa? Mikäli tälläisiä ryhmiä ei löydy (ainakaan aktiivisia / "suuria") niin ehkäpä voisimme porukassa parantaa tilannetta.
Advertisement

nmrfxxr

Rank 0
nmrfxxr
PostedMar 27, 2010 3:42 am
Huomenta! %D Eipä ole tosiaan Suomiketjua täällä aiemmin ollut, ei munkaan silmään sattunut. Tosin tätä kyseistä lautaa ei varmaan kovin moni edes lue, hahah. Anyways itse pelaan näistä vain ja ainoastaan Megateniä, ja tunnen itseni lisäksi jopa yhden suomalaisen pelaajan. Tiedän muutaman, mutta mistään kovin aktiivisesta suomalaiskannasta ei voida puhua. (Tosin mistäpä sitä tietää, onhan sitä englantia veistellessä saattanut pelata vaikka kuinka monen maanmiehen kanssa...)

Mutta joo, kannatan, ilmoittautukaa loputkin suomalaiset! :9

nyanni

Rank 0
nyanni
PostedMar 31, 2010 12:23 am
Ouu. Täällä olisi yksi myös. Tuolla Grand Fantasian puolella enemmän pyörin ja jotenkin aina onnistun törmäämään suomalaisiiin siellä. Tai ainakin suomalaisia IGNniä näkyy kokoajan tuolla Alicen puolella. Muutama kaverikin pelaa, mutta en usko että ne lukee näitä foorumeita kovin tiuhaan tahtiin. :v Killoista en tiedä, aktiivisista varsinkaan, mutta jos jollakin on enemmän tietoa Grantsun edes hitusen aktiivisista suomikilloista niin mulle vaan viestiä, oisin ainaki semisti kiinnostunut. IGN on nyanni ja Alicella oon. :')

Aerdea

Rank 0
PostedOct 01, 2010 4:16 am
Hei hienoa. Täällä kanssa suomalainen pelaaja o/ Itse pelaan pääasiassa DoMOa, jossa pitäisi ainakin olla "Swans of Tuonela" guildi suomalaisille pelaajille Smile ... enpä sitten tiedä tarkemmin kun itse en kyseisessä killassa ole, muttah, niin.. haha, anyway, olisi kyllä mahtavaa saada suomalaisille pelaajille jotain suurempaakin ... jotain haha.
aaanyways, olen huomannut domossa olevan aika lailla suomipelaajia~
ja... jotain.. -aivokatkos-

nmrfxxr

Rank 0
nmrfxxr
PostedNov 11, 2010 2:23 pm
Bumpan'. Ketjuun ei ainakaan vielä ole muita Megateniläisiä lisäkseni törmännyt, mutta lykkään nyt tännekin linkin.

Megaten-lauta på finska

Niimura 8X gunner // Inamura 90 synther // Shimamura 5X DD

Ronsteri

Rank 0
PostedDec 08, 2010 5:01 am
En ainakaan itse tunne kuin yhden toisen suomalaisen GF:n bodor servulta. Jotenki tuntuu siltä, että jos niitä on niin eivät ole ainakaan onnistuneet levuttamaan lvl66 yläpuolelle. Suomi kiltaa siis tuskin kannattanee tehdä kun pelaajia siihen ei ole.

CoffeeOD

Rank 2
CoffeeOD
PostedDec 19, 2011 4:38 am
Onpas täällä hiljaista, vieläko meitä eläviä yksilöitä täältä löytyy? Ihan mielenkiinnosta päätin tulla kyselemään, että onko kellään aikeita aloittaa Lime Odyssey closen betan aikoihin (jos pääsee), tai sitten viimeistään kun open beta pamahtaa ensi kesällä (jos suuria ongelmia ei ilmene).