Author Message

KL00TVI00L

Rank 0
PostedFeb 14, 2010 8:48 am

WolfTeam probleem

start niet op
Hallo mensen,

ik heb net even WolfTeam gedownload, ik speelde het vroeger op die andere spellensite, maar die doet het nu niet meer dus ben ik hierheen verhuisd! Nu heb ik maar 1 probleempje, ik heb WolfTeam al voor de 2e keer geherinstalleerd, maar dat doet het niet. Het probleem is als volgt. Ik start het op, dan gaat hij laden en moet ik me naam en wachtwoord ingeven. Dat doe ik en dan duw ik op "start" en dan gaat hij opstarten. Na een paar minuten (stuk of 10) is er nog steeds niets gebeurd.

Als iemand me kan helpen zou ik hem zeer dankbaar zijn;)

Groetjes,

KL00TVI00L

PS. Kom aub. niet met berichten zoals "Misschien zijn je graphics enz. niet goed genoeg", want dit is niet het geval. Dat heb ik zelf al nagekeken!
Advertisement

KL00TVI00L

Rank 0
PostedFeb 14, 2010 9:09 am
Ik had daarnet een topic gelezen met het probleem dat AVG zou veroorzaken. Dit heb ik allemaal toegepast en nu start WolfTeam al op, maar nu als ik hem opstart blijft hij haken op een zwart scherm.

alvast bedankt!

Groetjes,

KL00TVI00L

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedFeb 14, 2010 9:36 am
gebruik je toevallig Win7 als OS ?

signature of xybolt

KL00TVI00L

Rank 0
PostedFeb 14, 2010 4:50 pm
Nee ik gebruik XP Wink Maar het probleem is al opgelost. Ik heb dat met AVG toen gedaan en nog eens opnieuw opgestart en toen deed hij het!

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedFeb 15, 2010 2:49 am
KL00TVI00L wrote:
Nee ik gebruik XP Wink Maar het probleem is al opgelost. Ik heb dat met AVG toen gedaan en nog eens opnieuw opgestart en toen deed hij het!  

okies,

veel plezier ingame Smile

indien je nog vragen hebt of dergelijke voor WolfTeam, er is een WolfTeam sectie Wink

kom nog langs in de hang-out in dit sectie als je wilt Razz

signature of xybolt

Werfi

Rank 0
PostedFeb 24, 2010 1:52 pm

probleem

Hey ik weet niet wat avg is ?

Feallie

Rank 2
Feallie
PostedFeb 25, 2010 1:58 pm

Re: probleem

Werfi wrote:
Hey ik weet niet wat avg is ?  

avg is een gratis anti-virus programma

Tim_Flasher

Rank 0
PostedJul 24, 2010 12:49 pm

Feallie

Feallie
Feallie kan j me helpen aub als ik me inlog op wolfteam dan is alles normaal maar als ik dan op start game klik krijg je normaal die plattegrond van de kamer en daar blijf mijn wolfteam nu al voor de 20ste keer op staan

xRobotUnicorn

Rank 2
xRobotUnicorn
PostedJul 24, 2010 1:00 pm
Echt mensen. Ga a.u.b naar de wolfteam sectie want daar zullen ze sneller een oplossing/verklaring weten dan hier.

@ Tim

Heb je gekeken of je de minimum requirements hebt om het spel te kunnen spelen?
Wat je in ieder geval kan proberen is het spel te deinstalleren, opnieuw te downloaden en opnieuw te installeren. Dit wil nog best wel vaak helpen. Maar ik raad je dus aan om het in de wolfteam sectie te vragen want als wat ik zeg niet helpt dan weet ik het niet maar iemand anders vast wel.

I.FUCK.Y0U

Rank 0
PostedAug 04, 2010 2:26 am
ja dat heb ik ook en ik heb AVG ook aanstaan ik ga hem verwijderen en dan nog eens kijken