Author Message

AlexRaijin

Rank 0
PostedFeb 14, 2010 4:12 am   Last edited by AlexRaijin on Feb 14, 2010 2:41 pm. Edited 1 time in total

Ik heb een Probleem..

-zucht- het wil niet werken DoMo
Oke, ik heb geinstalleerd eerste wat me al opviel hij roept wat raars als ik "Options" aanklik
Namelijk '0.0 not a valid flowting point value'
Dan punt 2, ik heb al een paar keer erop en eraf gegooit en ik kom in het inlog scherm
Ik kan een poppetje maken
Maar als ik dan wil gaan spelen echt, is het scherm zwart ik zie wel wat interface maar de rest is totaal zwart en opeens komt er een scherm dat het spel is vastgelopen en of ik hem af wil sluiten.
Als ik dat doe gaat die naar het probleem zoeken maar... er is geen probleem zegt die te vinden..
Ik heb echt geen flauw idee hoe ik dit moet oplossen.. en mijn vriendje wil dolgraag dat ik met hem samen ga spelen enzo.

Asjeblieft.. help me TT_TT
Advertisement

AlexRaijin

Rank 0
PostedFeb 14, 2010 8:16 am
Het spijt me voor de dubbele post maar is er echt niemand aanwezig die mij kan helpen TT_TT ik wordt gek ik wil zo graag spelen het lijkt me zo leuk..

Ik heb ook gelezen dat het kan zijn dat het door extreme drukte is en ja het is valentijns dus ik denk dat dat het maybe is ik heb al vanalles geprobeert.. en uuhm divx gedoe als men dat nodig heeft om te zien zeg dat dan dan zou ik het meteen Posten...

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedFeb 14, 2010 9:33 am
een mooi begin is dat je toevoegt welk game je precies speelt ... er zijn heel wat games da AGE (=Aeria Games Ent.) aan het uitgeven zijn Razz

signature of xybolt

AlexRaijin

Rank 0
PostedFeb 14, 2010 2:41 pm
xybolt wrote:
een mooi begin is dat je toevoegt welk game je precies speelt ... er zijn heel wat games da AGE (=Aeria Games Ent.) aan het uitgeven zijn Razz  

Ow man sory! XD

Dream of Mirror Online

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedFeb 15, 2010 2:47 am
oh DOMO, , tja ik weet er niet veel van, maar ik heb wel threads gevonden die je mogelijk helpt

voor "not valid floading point value error" probleempje

en

die ahd ongeveer hetzelfde probleempje

mocht de bovenstaande linken niet geholpen hebben, maak dan een nieuw topic (in het engels hé ) hier in DOMO tech help

een tip, indien je nog wat vragen hebt over DOMO of dergelijke, er bestaat een aparte DOMO sectie . Bookmark of favorite de link =)

kom es de hang out bezoeken van dit sectie o.O

signature of xybolt