Author Message

tornaado888

Rank 0
PostedDec 13, 2009 9:12 am

DE NEDERLANDSE LASTCHAOS GUIDE!!!

hier vind je alle informatie die je nodig hebt allemaal in het nederlands!!
hallo iedere lastchaos speler, wij vinden het altijd heel jammer dat er geen nederlandse lastchaos guides bestaan, jij ook? ga dan nu naar:

http://sites.google.com/site/lcpremiumguide/
Advertisement

jantje 7

Rank 0
jantje 7
PostedDec 28, 2009 6:24 am

Leuk

ik had een keer op het forum zelf geprobeerd zoiets te maken, nooit wat van gekomen
leuk dat er nu toch iets is Wink Good Job

why run from me? I can heal you

jantje 7

Rank 0
jantje 7
PostedDec 28, 2009 6:36 am

TIP TIP TIP

srry ik ga me er toch een klein beetje mee bemoeien (als guardian)
met de snel naar 32 guide (best goed gemaakt trouwens) staan goede tips in maar 'Elizabeths Blessing' heb ik er niet in zien staan. Deze buff kan bij Elizabeth in Randol worden gehaald tot lvl 31 en geeft je 200% EXP, SP en Atk.

Oja ik ben me aan het inhouden om niks over het powerlvl gedeelte te zeggen (ik ben een tegenstander) maar ik hou er verder over op. Ik zal me er bij neer moete leggen dat dit een gewoonte is geworden op LC SadSadSad

Succes met je Guide nog verder, ik hoop dat het alleen maar beter word Wink

why run from me? I can heal you

healerofthegods

Rank 0
PostedFeb 05, 2010 3:57 pm

powerlvlen

het klopt dat het powerlevelen eerst niet toegestaan was... (het werd in ieder geval flink tegen gegaan door GM's enzo) maar het is nu zo normaal geworden dat dit niet meer weg te laten was. daar heb je ook wel gelijk in. (ik werk ook mee aan de site) maar we vertellen niks over hacks en zo, want dit is natuurlijk niet toegestaan. Wink

lcpremiumguild

Rank 0
lcpremiumguild
PostedApr 01, 2010 2:44 am

We zijn verhuist!!!

we zijn verhuist!!!
We zijn verhuist naar een echte .nl domein naam! check het zelf op: http://www.lcpremiumguide.nl ! voor jouw online handleiding in het spel!