Author Message

alacer

Rank 2
alacer
Joined
29 Dec 2008
Posts
733
Location
Academia United States
PostedAug 04, 2009 2:10 pm   Last edited by alacer on Aug 10, 2009 2:34 pm. Edited 5 times in total

~Peacekeeper's B-Day Brawl!!!~

WINNERS ANNOUNCED!
Well, that was pretty much a fail of an event; only two people showed up and the rest didn't start logging on until half an hour later.

    RESULTS!
    1. YoshiCookiez = WON
    2. TooEasy = WON
    3. Scope = NO SHOW
    4. Simplypie = NO SHOW
    5. Pr04EvEr = NO SHOW


I'm only happy 'cuz my wallet's still relatively full!
-Peacekeeper

[Mod Edit] - Stickied - *now un-stickied since event over*

| Signature Thanks to Meobeezy :3 |
Advertisement

jbrocks0

Rank 0
jbrocks0
Joined
24 Jun 2009
Posts
68
Location
United States
PostedAug 04, 2009 2:27 pm
ill join
IGN: YoshiCookiez

btw whats your user?

<a>Photobucket</a>

alacer

Rank 2
alacer
Joined
29 Dec 2008
Posts
733
Location
Academia United States
PostedAug 04, 2009 2:38 pm
jbrocks0 wrote:
ill join
IGN: YoshiCookiez

btw whats your user?  


...

Its Peacekeeper...
-Peacekeeper

| Signature Thanks to Meobeezy :3 |

jbrocks0

Rank 0
jbrocks0
Joined
24 Jun 2009
Posts
68
Location
United States
PostedAug 04, 2009 2:40 pm
alacer wrote:
jbrocks0 wrote:
ill join
IGN: YoshiCookiez

btw whats your user?  


...

Its Peacekeeper...
-Peacekeeper  


LOL ok but can u move it 2 augaust 9 plz cuz ill b free that whole day

<a>Photobucket</a>

WillCos

Rank 0
Joined
14 May 2009
Posts
4
Location
United States
PostedAug 04, 2009 3:42 pm
I'll Join
IGN TooEasy

bladecarol

Rank 0
bladecarol
Joined
20 Jun 2009
Posts
162
Location
Caracas Venezuela
PostedAug 04, 2009 3:58 pm

HI Happy Birthday

:P
i hope all good for you in a new year in your life ^.^!

IGN: Scope

Enjoy!

codename09

Rank 1
codename09
Joined
30 Jun 2009
Posts
323
Location
United States
PostedAug 04, 2009 4:25 pm
im in

Ign Hurin Very Happy

simplypie

Rank 2
simplypie
Joined
11 Apr 2009
Posts
710
Location
San Angelo United States
PostedAug 04, 2009 4:42 pm
im in =D

IGN:simplypie

EDIT* yay im 5th person =D

if i reply to your topic,it must be pretty damm important,either that or im bored.

GMDropkick

GameMaster: USA
GMDropkick
Joined
24 Jun 2009
Posts
1275
Location
United States
PostedAug 04, 2009 6:34 pm
Happy upcoming birthday!

alacer

Rank 2
alacer
Joined
29 Dec 2008
Posts
733
Location
Academia United States
PostedAug 04, 2009 7:06 pm
GMDropkick wrote:
Happy upcoming birthday!  


Lol, thanks Drop! ^^

Registration is now over.

Everyone, make sure to add me in game. I'll be on tommorrow to add you.
-Peacekeeper

| Signature Thanks to Meobeezy :3 |
Display posts from previous:   Sort by: