Author Message

Svennies

Rank 1
Svennies
PostedJan 02, 2007 6:42 pm

ff voorstellen

Hoi wij zijn een gezin die helemaal uit hun dak gaan van Last Choas.
We hebben nu zelfs computers te kort in huis en we hebben er nu 3.
Ons jongste kind is nog wel te jong om te spelen maar er zit altijd iemand naast hem om hem te helpen.

In ons gezin hebben we nu een: Laveda(Healer)lvl27, LongLegs(Healer)lvl25, Lachmet(Titan)lvl23, Shorney(Rogue)lvl23, AmonRa(Knight)lvl23, Stormy57(Healer)lvl21 en nog noemenswaardig macic(Mage)lvl20.

Ja we hebben 4 meespelende kinderen die pappa en mamma goed in de gaten houden of er weer een plekkie vrij is op de pc.

Ook wil ik toch wel een comliment geven aan de GM's en ontwikkelaars
omdat ze er altijd voor je zijn om je vragen te beantwoorden, ja jij ook MieuyChan Cool

Advertisement

mieuychan

Rank 3
PostedJan 02, 2007 9:45 pm
kijk dat is toch altijd mooi om te horen.
een hele familie die lastchaos speelt ^_^.

als je enige vragen hebt,
dan kan je me altijd pmen of emailen!

^_^

MieuyChan @ Katar MieuyChan @ Cariae

Dark-Mist

Rank 1
Dark-Mist
PostedJan 03, 2007 3:37 am
Ik speel alleen Sad Maar ik ken dan bijna heel jouw gezin! Ik ken jou ( LongLegs van HeavensKnight ), ik ken lachmet en AmonRa. Ook heb ik wel eens macic rond zien lopen. Misschien ken je mij ook nog: Dark-Mist ( knight )

Vote Me Some Karma Please: http://lastchaos.aeriagames.com/user/39107

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedJan 03, 2007 4:25 am
Wat gaaf! Mijn hele familie (1 kind maar) speelde tot voor kort ook allemaal LC, hiervoor speelden we gezamelijk Guild Wars en KnightOnline, maar nu zijn onze wegen gescheiden Sad
Echt leuk om te horen dat een ander gezin ook zo heerlijk 'into' LC is Very Happy

*zucht* deden mijn zoon en vent nog maar mee, dan konden we familiegevechten houden Wink

Svennies

Rank 1
Svennies
PostedJan 03, 2007 5:55 am
Windcaller wrote:

*zucht* deden mijn zoon en vent nog maar mee, dan konden we familiegevechten houden Wink  

ja ok maar geruzie wie er mag is ook niet alles.
Ik heb een Guild gemaakt, maar toen werd iedereen rood van kleur(ik ook) met LongLegs, dus uit de guild. Nu alleen nog maar witte en blauwe namen in de guild.
Me vrouwtje met haar level 27 healer(Laveda) wil niet bij ons horen :S

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedJan 03, 2007 7:25 am
ha haha Very Happy Very Happy Very Happy
Ja, ik hoor je :d
Ik had in KO een guild gemaakt, wilde alleen mijn vent erin, was erg leuk, maar zoonlief deed alleen mee als hij zelf 'tussen guilds' in zat, dat gaf soms best wat ergernis.

We hebben alledrie een eigen compie dus daar hoeven we ons geen zorgen om te maken, iedereen kan tegelijk spelen, onze connectie word er niet minder om.
Alleen tja, nu is zoonlief steeds in een ander spel, en mijn vriend (we zijn niet getrouwd) ook, en dan mis ik het met ons drien spelen toch wel eens.
Het is leuk om andere spelers aan te kunnen wijzen en zeggen: die is in 'real life' mijn zoon/vriend Very Happy

Svennies

Rank 1
Svennies
PostedJan 04, 2007 3:13 am
Windcaller wrote:
ha haha Very Happy Very Happy Very Happy
Het is leuk om andere spelers aan te kunnen wijzen en zeggen: die is in 'real life' mijn zoon/vriend Very Happy  

Ja inderdaad, is erg grappig als je kind PKed wordt, hem helpt en dan als die andere plat op de grond ligt, zeggen: Just protecting my family.
Dit is ook een van de redenen dat LongLegs nu -9/-40 staat.

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedJan 04, 2007 4:57 am
ha haha Very Happy Very Happy Very Happy Ik ze het gebeuren Very Happy Very Happy Very Happy

Straks staan jullie bekend als de guild waar je niet mee moet knoeien, want anders heb je de hele familie op je dak Very Happy Very Happy Very Happy

Vechten om de computer is niet leuk nee.
J, mijn kind, is 13 jaar, en hij kan zich buiten de computer om domweg niet vermaken Sad We hebben zelfs NetNanny ingesteld zodat hij 2 uur kan spelen en dan 2 uur niet.Hij doet dan dus die 2 uur dat hij niet kan spelen ook cht niets, zit alleen te bokken dat hij dan niet spelen kan.
Hobby's? Wil hij niet aan.

Dus ergens is het nog wel verstandig ook dat niet iedereen altijd maar kan spelen......
Leuker word het echter niet, dat begrijp ik ook wel weer.
Pft, hadden medailles soms maar gewoon 1 kant

mieuychan

Rank 3
PostedJan 04, 2007 11:04 am
let hem gitaar spelen.
heeft altijd voor my gewerkt ^^

MieuyChan @ Katar MieuyChan @ Cariae

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedJan 05, 2007 3:55 am
Hoe wist je dat hij dat 2 of 3 jaar lang gedaan heeft? Razz

Inderdaad, hij heeft zo lang les gehad, en hij speelt GOED! Serieus waar, hij kan echt fabeltastisch spelen, heeft een goed ritmegevoel, goed gehoor voor klank en toon.
De lessen werden echter zonder aanwijsbare reden ineens zowat verdubbeld in prijs. Het was al schreeuwned duur, maar dan ineens bijna 100% erbovenop? Shocked ? En een andere leraar is het hier niet in de buurt (Heerenveen heeft stadsformaat maar blijft een gat van jewelste).
En zonder lessen raakt dhr J.R.A. zijn gitaar niet aan. Met als smoes dat er een nieuwe snaar op moet, en die vervangen is een draaaaamaaaaaaa. Rolling Eyes

Ach, hij word nu ook gedwongen om uiteindelijk (over een maand of wat zal hij het waarschijnlijk wel eens doen) verder te kijken dan de computersnoeren lang zijn Twisted Evil