Author Message

vonpaulus

Rank 4
vonpaulus
Joined
13 Oct 2007
Posts
1627
Location
Wrocław Poland
PostedJan 23, 2009 11:55 am   Last edited by vonpaulus on Feb 19, 2009 5:07 pm. Edited 1 time in total

Krotki przewodnik po kupowaniu ap

jak to sie robi
GMJoLt wrote:
AP = Aeria Points
Aeria Points = Itemki do nabycia w item mallu

wraz z nabyciem ap, zawodnik ma mozliwosc nabycia ekskluzywnych itemkow ktore moga pomoc mu rozwijac jego postac, lub zwieksza satysfakcje z grania. Mozliwosci sa ogromne, mozna zmieniac wyglad, przyspieszac xpienie czy tez zwiekszac dmg.

Od czasu do czasu sa rowniez rozne konkursy ktore pozwalaja wygrac ap.

"No i zawsze zostaja wysmienite promocje."

jak wiec kupowac ap?

wystarczy tylko kliknac!

1. udaj sie na stronke AeriaGames - http://www.aeriagames.com/

2. na gorze masz link, kliknij na zakladke "Store".


3. Jest tam wiele roznych mozliwosci zakupu, wybierz ta, ktora jest dla ciebie najlepsza.

-- zauwaz prosze dla kazdej funcji platniczej sa przypisane rozne bonusy (5%, 10%, 15%+). to jest EXTRA AP ktore dostaniesz za darmo, jesli uzyjesz danej opcji. Sa rowniez czest bonusowe sprzedaze, w trakcie ktorych mozesz otrzymac jeszcze wieksze bonusy.
-- Prosze pamietac ze kazda funkcja platnicza jest inna!, i moze trwac znacznie dluzej aby otrzymac ap od momentu zakupu.

4. wybierz ilosc jaka chcesz kupic, pamietaj tu o bonusie!.
-- niektore opcje maja inne ilosci jednorazowego zakupu.


5. nastepnie kliknij "Proceed"
6. Potwierdzenie: to jest finalny krok przed zakupem, bedzie tam informacja o zakupie, kazdym dodatkowym bonusie, kazdy pierwszorazowy nabywca otrzyma dodatkowo 35% bonusu jednorazowego.


7. Sprawdz dokladnie wszystkie informacje i potwierdz klikajac "Proceed"

8. zostaniesz przekierowany do stronki obslugujacej dany typ zakupu (np, PayPal) gdzie bedziesz musial podac dane potrzebne do dokanania zakupu.

9. niektore opcje pozwalaja na otrzymanie ap od razu, inne kaza ci czekac nawet ponad tydzien.

GMJoLt
 



Opcje zakupu:


UWAGA

Prosze pamietac ze kazda forma platnosci jest w pelni operowana przez firmy, zewnetrzne, ktore nie maja nic wspolnego z Aeria Games, jakiekolwiek skargi dotyczacy ich funkcjonowania, prosze kierowac do tych firm, ie. Google, PayPal

jesli bedziecie miec problemy z zrozumieniem czyja odpowiedzialnoscia jest dany problem, napiszcie do mnie, udziele wam porady.


--------------------------------------------------------------------------------------
a) GoogleCheckout, po pierwsze jest chyba najszybsza i najpewniejsza metoda platnicza, ja kupowalem tym sposobem, i srednio mialem ap po max pol godzinie.
Dostepne kwoty -
- 10$ +5%
- 20$ +10%
- 30$ +15%
- 50$ +20%

pamietajcie zeby sprawdzic aktualny stosunek dolara do zlotowki!

google automatcznie charguje mnie w funtach, wiec w zlotowkach bedzie w polsce, jesli ktos wie na pewno to dajcie znac.

google charguje karty platnicze, debetowe i kredytowe.
--------------------------------------------------------------------------------------

b) PayPal Express, jest jedna z najbardziej znanych form platniczych, ogolno dostepna na calym swiecie. musicie miec konto w PayPal zeby z niej korzystac! z tego co wiem mozna placic nie tylko karta, ale rowniez przelewem, oraz bezposrednia wplata na konto.
wiecej informacji tutaj : http://www.paypal.pl/pl

paypal pozwala na zakup nastepujacych ilosci:
- 5$ +2%
- 10$ +4%
- 20$ +8%
- 30$ +12%
- 50$ +15%

----------------------------------------------------------------------------------------

c) PayPal Credit Card tak samo jak powyzsze, jednak nie wymaga zakladanie konta paypal, oraz nie pozwala na inne formy platnosci poza kartami platniczymi/debetowymi/kredytowymi
----------------------------------------------------------------------------------------


d) ClickAndBuy jest rowniez funkcja platnicza kartami, nie rozni sie niczym wlasciwie od paypala, i rowniez, po zalozeniu konta, mozna placic przelewem.

aby zarejestrowac sie prosze udac sie tutaj:
niestety nie znalazlem pomocy po polsku.

ClickAndBuy pozwala na zakup nastepujacych ilosci:
- 10$ +4%
- 20$ +8%
- 30$ +12%
- 50$ +15%
----------------------------------------------------------------------------------------

e) PayByCash - ta funkcja nie jest dotepna w Polsce
----------------------------------------------------------------------------------------
f) Ukash - ta funkcja nie jest dotepna w Polsce
----------------------------------------------------------------------------------------
g) Onebip - ta funkcja pozwala na zakup przez komorke - pieniadze zostana sciagniete pod postacia smsa. FUNKCJA JUZ DZIALA!!!!!

pozwala na zakup nastepujacych ilosci:

- 5$ +2%
- 10$ +4%


----------------------------------------------------------------------------------------
h) Aeria Fun Card - ta funkcja nie jest dotepna poza Stanami Zjednoczonymi

Advertisement

Graphi

Rank 3
Graphi
Joined
30 Oct 2008
Posts
1222
Location
Opole Poland
PostedJan 23, 2009 2:44 pm
Niechce nic mwić, ale mam rodzine w usa Wink
Kuzyn ma aeria fun card. I jak był na świętach w Polsce to sprubowaliśmy kupić jakieś ap. No i tak jakby kupił na jego konto 100ap (z oprocentowaniem). ; o

vonpaulus

Rank 4
vonpaulus
Joined
13 Oct 2007
Posts
1627
Location
Wrocław Poland
PostedJan 23, 2009 3:08 pm
tak jakos to dziala, kupujesz karte z okreslona iloscia ap....

Graphi

Rank 3
Graphi
Joined
30 Oct 2008
Posts
1222
Location
Opole Poland
PostedJan 24, 2009 3:08 am
Wiem, ale mozesz tez dokupywac przez nia.
On wszystko prawie ma z ap w 12sky.. ;s

Shock8876

Rank 0
Shock8876
Joined
14 Jan 2009
Posts
5
Location
Poland
PostedJan 24, 2009 7:03 am

A great statesman, like a good housekeeper, knows that cleaning has to be done every morning.

Graphi

Rank 3
Graphi
Joined
30 Oct 2008
Posts
1222
Location
Opole Poland
PostedJan 24, 2009 7:07 am
Hmm... Jak by to napisac...
Szybki jestes!?
xdd

Beast_osw

Rank 0
Beast_osw
Joined
25 Jan 2008
Posts
119
Location
Oświęcim Poland
PostedJan 24, 2009 8:48 am
Przyda się, dzięki.

Podpis usunięty ze względu na niewłaściwą treść

vonpaulus

Rank 4
vonpaulus
Joined
13 Oct 2007
Posts
1627
Location
Wrocław Poland
PostedJan 25, 2009 4:45 am
lol dzieki za ten ukash, jakbyscie znalezli cos jeszcze to dawac dawac

KonoP_410

Rank 0
KonoP_410
Joined
30 Dec 2008
Posts
32
Location
Poland
PostedFeb 04, 2009 1:13 am
co jest po 3cim kroku przy zakupie przez google ?!

vonpaulus

Rank 4
vonpaulus
Joined
13 Oct 2007
Posts
1627
Location
Wrocław Poland
PostedFeb 04, 2009 11:52 am
przekieruje cie na stronke googla, gdzie wprowadzisz swoje dane z karty platniczej, pozniej tylko nacisniej "zaakceptuj" i zrobione

Display posts from previous:   Sort by: