Author Message

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 22, 2007 7:41 am

New patch...ik wil er meer over weten!

Dus...eindelijk , EINDELIJK is er eens een nieuwe patch : en egeha is gratis, dat is wle wat anders dan 10 mil, kverschoot me dood dat er geen you have not enouch money ofzo op mn scherm verscheen!!! Maar.....ik vind egeha niet echt mooi moet ik zeggen.....alleen de muziek ...maar dat is ook al , het is niet mooi verzorgd en je ziet duidelijk, kopie en plak werk op je scherm...niet geslaagd ik geef 6/10 voor egeha... Embarassed ...ma ja eerlijk is eerlijk...
VERDER : voor de rest weet ik er niet veel van, er is een of andere nieuwe shop in juno...ok met wapens die je een tijdje kan gebruiken ofzo, snap het niet echt : ikhoop dat iemand zal uitleggen! Razz

gate of dimensions, kan je vinden bij da mens voor personal dungeons...maar ik weet nie echt wa da is .....en er staan mensen bij bv 22 minuten als record ofzo door een titan bv...wat is dat precies? Tenslotte lijkt het alsof de kwaliteit is verzwakt bij mij, toch blijf ik spelen op hoogste kwaliteit... Razz ....

Als er nog nieuwe dingen zijn, laat het dan weten : ik wil alles over de patch weten, ik ga trouwens wat verder last chaos gaan spelen, eneffe flyff laten voor wat het is : maar flyff is toch beter ...al is de lust voor een mount zo groot dat ik verder last chaos ga doen , en even wachten met flyff, dat is echt fun!

...dus alles over de patch en uitleg mogen jullie laten weten

-ikzelf ( 22/06/07)
-ik heb filmpje op youtube gezet (met alleen beelden van mij, tuurlijk het is MIJN filmpje he!!) runescape vs flyff : http://nl.youtube.com/watch?v=2Ft05iim17o

- ik ga als ik een goed filmprogramma heb een filmpje maken last chaos vs flyff! Razz

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)
Advertisement

anem

Rank 0
PostedAug 19, 2007 9:27 am
ik moet 800000 betalen om in ehega te komen