Author Message

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 06, 2007 7:17 am

bug

Ik denk datik een bug heb waargenomen
Confused Wel ik loop in merac, ik attack ene pandora en daaruit komt een blood frenzy pandora, die valt mn pet (draakje) aan en ik rende weg , ondertussen bleef er de hele tijd hp afgaan van mn draak...ben zo 15 hp kwijtgeraakt of 20...ben toen vlug uitgelogt en toen was het gedaan Crying or Very sad ...ik dacht echt dat mn pet dood was Crying or Very sad ...gelukkig niet...maar is dit nu een bug of had die pandora vergif? Evil or Very Mad

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)
Advertisement

Corax

Rank 0
Corax
PostedJun 06, 2007 8:39 am
Weet je zeker dat je draak gewoon bij je was? Of was ie per ongeluk achter gebleven? (gebeurt mij namelijk vaker) pandora frenzies gebruiken in ieder geval geen gif-achtige dingen, dus dat kan het niet zijn geweest...

Nescio Cur Scripserim ~God made me a cannibal to fix problems like you~ Syrah - Archer - Lv 46

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedJun 07, 2007 10:03 am
De pandoras gebruiken inderdaad geen vergif, het kan niet anders zijn dan dat je pet is blijven hangen bij die pandora, is mij ook gebeurd met mn horse, was gelukkig nog laag in lvl en dus niet zo duur om vrij te kopen, maar dat beest was te eigenwijs om met mij mee te rennen.
Als dit je nog eens overkomt kun je in de lijst met comandos sumon pett gebruiken, dan verschijnt hij gelijk weer bij je en gaat er geen hp punt meer verloren.

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 07, 2007 11:22 am

kzal beter uitleggen

Mn pet bleef mij volgen!! En de pandora was al lang weg!!! Confused ...en toch kreeg men pet levens af!!!!! Als hij geen vergif gebruikt is dit toch een BUG!!! Razz

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

Nopak

Rank 0
PostedNov 05, 2007 12:27 pm
of je had lagg

Ik heb dit namelijk ook al eens gehad.
Dan kan je alleen lopen door het spel, maar zodra je een skill probeert te activeren of iets wilt oprapen lukt dit niet. Dit wordt altijd gevolgd door een disconnection en het gevolg is vaak dat ik mijn pet weer moet vrijkopen...

I ain't a killer but don't push me. Revenge is like the sweetest joy next to getting ....