Author Message

.Gohan

Rank 2
.Gohan
Joined
04 Mar 2013
Posts
586
Location
United States
PostedMar 22, 2013 11:25 pm

Re: rc

PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?

aMzXile xFire xDamaa
Advertisement

PHsoul.GwApO

Rank 5
PHsoul.GwApO
Joined
06 Jan 2012
Posts
5181
Location
las vegas United States
PostedMar 22, 2013 11:27 pm

Re: rc

.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?  


idk about other games but im sure its not allowed here in soldier front

.Gohan

Rank 2
.Gohan
Joined
04 Mar 2013
Posts
586
Location
United States
PostedMar 22, 2013 11:30 pm

Re: rc

PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?  


idk about other games but im sure its not allowed here in soldier front  

i was on last chaos,shayia,tweleve skys 2. People were selling ap cards and UGC for cash or trading them for items only ap cards.One of the gm said if they get scammed from selling ap card or trading its the users fualt. And i thought only selling items for paypal cash l and other stuff like that is banable.
http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1933007

WoodPecker.

Rank 5
WoodPecker.
Joined
22 Sep 2012
Posts
6086
Location
Edmonton,Alberta (Toronto now) Canada
PostedMar 22, 2013 11:56 pm

rc

does anyone want it or not -.-

From Gus, With Love.

PHsoul.GwApO

Rank 5
PHsoul.GwApO
Joined
06 Jan 2012
Posts
5181
Location
las vegas United States
PostedMar 23, 2013 12:32 am

Re: rc

.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?  


idk about other games but im sure its not allowed here in soldier front  

i was on last chaos,shayia,tweleve skys 2. People were selling ap cards and UGC for cash or trading them for items only ap cards.One of the gm said if they get scammed from selling ap card or trading its the users fualt. And i thought only selling items for paypal cash l and other stuff like that is banable.
http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1933007  


it is bannable here in soldier front

.Gohan

Rank 2
.Gohan
Joined
04 Mar 2013
Posts
586
Location
United States
PostedMar 23, 2013 12:43 am   Last edited by .Gohan on Mar 23, 2013 9:45 am. Edited 1 time in total

Re: rc

PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?  


idk about other games but im sure its not allowed here in soldier front  

i was on last chaos,shayia,tweleve skys 2. People were selling ap cards and UGC for cash or trading them for items only ap cards.One of the gm said if they get scammed from selling ap card or trading its the users fualt. And i thought only selling items for paypal cash l and other stuff like that is banable.
http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1933007  


it is bannable here in soldier front  

thats very wierd

kyle.k.luong

Rank 5.1
kyle.k.luong
Joined
23 Jul 2012
Posts
8330
Location
Oakland United States
PostedMar 23, 2013 1:44 am

Re: rc

.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?  


idk about other games but im sure its not allowed here in soldier front  

i was on last chaos,shayia,tweleve skys 2. People were selling ap cards and UGC for cash or trading them for items only ap cards.One of the gm said if they get scammed from selling ap card or trading its the users fualt. And i thought only selling items for paypal cash l and other stuff like that is banable.
http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1933007  


it is bannable here in soldier front  

thats very weird  


Every game is different and wierd. Smile

Wierd

xF: kyleluong

WoodPecker.

Rank 5
WoodPecker.
Joined
22 Sep 2012
Posts
6086
Location
Edmonton,Alberta (Toronto now) Canada
PostedMar 23, 2013 9:54 am

Re: rc

kyle.k.luong wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?  


idk about other games but im sure its not allowed here in soldier front  

i was on last chaos,shayia,tweleve skys 2. People were selling ap cards and UGC for cash or trading them for items only ap cards.One of the gm said if they get scammed from selling ap card or trading its the users fualt. And i thought only selling items for paypal cash l and other stuff like that is banable.
http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1933007  


it is bannable here in soldier front  

thats very weird  


Every game is different and wierd. Smile

Wierd  


omg, if only i could ban people from seeing my threads. i mad.

From Gus, With Love.

.Gohan

Rank 2
.Gohan
Joined
04 Mar 2013
Posts
586
Location
United States
PostedMar 23, 2013 10:44 am

Re: rc

WoodPecker. wrote:
kyle.k.luong wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
.Gohan wrote:
PHsoul.GwApO wrote:
WoodPecker. wrote:
XsnipergirlX wrote:
Nope.  


_PuB_StaR_ wrote:
a lot of ppl still do it tho even tho its illegal.  



it says This forum is for item TRADING not item SELLING. Sales of items or weapons from an Aeria Games account is a violation of Section 9 of the Aeria Games Terms of Service and is subject to a temporary or even permanent suspension.

well, im not exactly selling anything, unless the tier is considered a means of profit?  


people paying for the transfer fee is still considered selling coz u will be accepting money from others(for u to buy the transfer fee) - just explaining why its against the TOS  

wrong o.o  


sure bud. just do it but if u will get banned make sure u can accept the consequence lol  

if u go on other games on aeria they sell ap cards for in game item or in game cash.  


those are other games. and if u dont know, it was allowed before in the beginning, but they changed it afterwards.

http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1805607  

so they only changed it for soldierfront?  


idk about other games but im sure its not allowed here in soldier front  

i was on last chaos,shayia,tweleve skys 2. People were selling ap cards and UGC for cash or trading them for items only ap cards.One of the gm said if they get scammed from selling ap card or trading its the users fualt. And i thought only selling items for paypal cash l and other stuff like that is banable.
http://www.aeriagames.com/forums/en/viewtopic.php?t=1933007  


it is bannable here in soldier front  

thats very weird  


Every game is different and wierd. Smile

Wierd  


omg, if only i could ban people from seeing my threads. i mad.  

we gave u free bumps

aMzXile xFire xDamaa

jojobroch100

Rank 3
Joined
27 Jul 2012
Posts
953
Location
Belgium
PostedMar 23, 2013 11:31 am
i dont even understand why aeriagames make selling guns bannable ?

theye say for Scam in trades people can scam 2 , So yeah idont get it.
Display posts from previous:   Sort by: