Author Message

minuzaki

Rank 4
Joined
08 Mar 2010
Posts
1620
Location
Hell. Denmark
PostedMar 17, 2013 2:55 am

Pokemon back then, and now.

I'm sorry, I had to post this.


._. So true...

has moved to aeriagames.com/user/Ayvii
Advertisement

ZiggyIsGrape

Rank 5.2
ZiggyIsGrape
Joined
05 Nov 2011
Posts
17651
Location
Las Vegas, Nevada; United States
PostedMar 17, 2013 3:28 am
True, but I think it's because it was new at the time, I was younger and didn't really understand the game fully, or take it seriously enough to want to. The newer ones when I played was kinda like in the picture XD

kakashi plz

iBambi

Rank 5
iBambi
Joined
05 Oct 2010
Posts
4849
Location
Whale hunting in Norway
PostedMar 17, 2013 5:58 am
Forever playing Pokemon on my precious Game Boy Color! ♥

jotasnake

Diamond Founder: Aura Kingdom
jotasnake
Joined
08 Feb 2008
Posts
7125
Location
Azores Portugal
PostedMar 17, 2013 7:35 am
I have yet to play the new ones because i prefer knowing pokemon for what it was, but yeah i heard bad things when it kept evolving.

I spent most of my childhood playing with friends on gameboy and i do have great memories thanks to the game. And i gotta say i learned a lot of english from those games as well.

broken415

Rank 4
broken415
Joined
13 Mar 2011
Posts
2426
Location
United States
PostedMar 23, 2013 12:20 pm
LOL that was totally me back then xD

Retired

coduxs

Rank 5
coduxs
Joined
27 Nov 2010
Posts
4206
Location
Retired Community Lover, New Zealand
PostedMar 23, 2013 4:17 pm
Pokemon back in the day was extremely enjoyable...Now it's kind of become too competitive and time consuming. I used to do that back in the Day Fun Rage :3

the_mask500

Rank 5.1
the_mask500
Joined
13 Aug 2010
Posts
6469
Location
The Gym Canada
PostedMar 23, 2013 7:16 pm
Old days brings memories....

I think I still have Pokemon Diamond with me somewhere. Lol

Display posts from previous:   Sort by: