Author Message

Chaos8Sorcerer

Rank 0
Joined
05 Sep 2012
Posts
35
Location
Netherlands
PostedFeb 11, 2013 3:54 pm

!Aeria, how can you check if someone is legit about his exp?

Anti boosting, hacking, banning them, how to
First of all, i just copied it from another forum, to make it sure how it began.

JohnnyBoi. wrote:
croat499 wrote:

Luitenant Colonel 5,000 wins


Colonel 10000 Wins


Brig 20,000 Wins


Major General 40,000 Wins


Luitenant General 80,000 Wins


General 160,000 Wins


General of the Army 320,000 Wins
 



not even LOOL if u play only horror mode or TDM your wins and losses will be lower  


Dude are you stupid? Those horror and tdm modes are quit new, compared with 2007. It takes ages to get 160.000 wins! So till horror came out, it was more easy to rank up, but if you had a account after that date, you can't have a 1 star rank atm. Then it's probably boosted. I could give an idea for aeria: Ask someone to play the whole day (24 hour, 7 hours to sleep 24-7=17 hours soldierfront) and let him play only team battle or horror mode. If he's pro, he will get more exp then a regular/noob player indeed. He will give aeria the next day the details about his gameplay and the total exp mount he made for that day. That will be the TOTAL EXP THAT A PLAYER CAN GET AROUND OR LESS. So lets say it takes 30 minutes for 1200 exp, so 800x2= 1 hour=1600 exp x14hours (3 hours break from those 17 hours as example) hour = 27200 exp a dayx 365=9928000 EXP, but dude noone is that lifeless, people don't have that much time so i think a normal person could have less than that what i've calculated. I hope this information could help aeria.

With a good calculation of a player, you could compare to accounts and their time spent and exp, to check if they're valid, if above the regular exp in a year/month/day he'll probably getting banned! I hope my idea will work, i do think so, IF it runs.

Example: Maximum exp a player can get IN A DAY around: ~20.000 exp if nolife and pro. <LOL
*If a player has above the maximum like he obtained 19999534 exp in some time, he will be banned.
Goodluck!
Advertisement

uH.TopSecret

Rank 4
uH.TopSecret
Joined
09 Aug 2012
Posts
2651
Location
GFX City Germany
PostedFeb 11, 2013 3:58 pm
20k per day?
wtf I can make 100k per day and that legit.
But those times are over since I don't go to school anymore.

caghen0120

Rank 4
caghen0120
Joined
08 Oct 2012
Posts
2912
Location
Baytown United States
PostedFeb 11, 2013 4:12 pm
20k in a day? Dude people could get that in less than 10 games lmao And you can't judge anyone by their games.

RazorAIM

Rank 5
RazorAIM
Joined
23 Jul 2012
Posts
3817
Location
Random Access Memories Morocco
PostedFeb 11, 2013 4:17 pm
lol 2k i get tht 4 GAMES Horror Even More then 20 k maybe 24 K

Lookoutordie

Rank 2
Lookoutordie
Joined
03 Nov 2012
Posts
768
Location
Belgium
PostedFeb 11, 2013 5:13 pm
Lol. I can get 50k exp /day without freaking.

DeusExArma

Rank 2
DeusExArma
Joined
10 Oct 2012
Posts
668
Location
Columbia University, NYC United States
PostedFeb 11, 2013 5:16 pm
120k in 15 hours is my record. I can do 10k an hour, just by playing in a stacked Captain mode room.

Spaceboy_Alam

Heroic Founder: Soldier Front 2
Spaceboy_Alam
Joined
05 Jan 2012
Posts
469
Location
Detroit United States
PostedFeb 11, 2013 7:45 pm

Dang

I am blue Brigadier General and I have 79k+ Wins and i been playing since August 2007.
This bull waste i should be 2 star.

Salaam (peace) "Silence is the best response to ignorance." Muhammad (PBUH)

eu_tried

Rank 3
eu_tried
Joined
03 Jan 2013
Posts
1308
Location
Really live in UK. United States
PostedFeb 12, 2013 8:51 am
5K at ltc? im only 1.5k and almost at yellow major. saying that i've had holy bless, 2x and double up since private.
Display posts from previous:   Sort by: