Author Message

Jannito4

Rank 0
PostedMay 28, 2007 12:44 pm

Vecht Skill

Waar kan ik vechten trainen, zodat je skill punten krijgt of zoiets Question
Advertisement

Corax

Rank 0
Corax
PostedMay 29, 2007 2:34 am
buiten de muur van randol (en nog twee andere gebieden waarheen je kunt teleporteren - merac raad ik tot lv 20 af) kun je vechten tegen monsters. door dit vechten krijg je skillpoints. wanneer je tegen monsters vecht rond hetzelfde lv als jezelf bent, ontvang je de meeste sp, dus als je ze hard nodig hebt, vecht dan tegen monsters met een witte of groene naam Smile

Nescio Cur Scripserim ~God made me a cannibal to fix problems like you~ Syrah - Archer - Lv 46

Jannito4

Rank 0
PostedMay 29, 2007 8:36 am
bedankt! Smile

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedMay 29, 2007 11:13 am

lool!

Goe dnog een nieuwe nederlander Very Happy ...of belg ofzo .. Very Happy .. heb gisteren nog een nederlandse of belgische sorcerer tegengekomen in katar : dutchsorcerer Very Happy logisch dus...msshn was jij et wel

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

Jannito4

Rank 0
PostedMay 29, 2007 12:29 pm
Nee dat was ik niet. Ik ben alleen knight en mage. En geen belg Razz

Trouwens. Ik zag ook iemand met dutch in de naam

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 22, 2007 8:49 am

lol

Ik zeg dan maar lol zeker Razz

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

anem

Rank 0
PostedAug 19, 2007 9:25 am
ik had dutchmage gezien en vlamspeed een belg BRAHIMSPIRIT nl en belgen ftw

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedAug 31, 2007 8:02 am

zoals corax al eerder schreef, neem groene of wit genaamde mobs, die geven je het meeste aan sp, en klein tipje van mij, maak hier zo vroeg mogelijk gebruik van, hoe hoger lvl jij bent hoe moeilijker je aan je sp komt, rond lvl 9 of 10 lekker kleine draakjes gaan slachten als ze groen zijn, dan krijg je wel niet zoveel exp maar massa aan sp punten, en geloof me die heb je hard nodig. Veel power lvlaars komen nu terug op het zonder sp zitten, ze zijn dan wel hoog in lvl maar skills kunnen ze niet op max lvl krijgen of ze moeten een eeuw gaan sp farmen.

Happy hunting groeten , Fluffie