Author Message

lightspeed11

Rank 4
lightspeed11
Joined
24 Jun 2011
Posts
2975
Location
Texas United States
PostedDec 27, 2012 1:53 am
Noobszle wrote:
When i won the kar i was like: Yah don't have to buy snipers anymore but as u see the Stout Pt is in inventory Razz  


I am lazy I was just like meh, buy kar for over a 100 days, deal with buying another sniper later. But thanks to a dear friend that gifted me another sniper I have a good amount of variety for a while so no room for stout yet :3 ,unless FG , then I would have to rebuy one. X)

Nice inventory though Noobszle , very long term friendly :3

Advertisement

Noobszle

Rank 2
Noobszle
Joined
17 Dec 2009
Posts
711
Location
Netherlands
PostedDec 27, 2012 1:55 am
It was more epic 3 month ago Very Happy

zweetvlek

Rank 5
zweetvlek
Joined
19 May 2011
Posts
3846
Location
Netherlands
PostedDec 27, 2012 7:23 am
The perm ef2k made me jelly. o.o

the_mask500

Rank 5.1
the_mask500
Joined
13 Aug 2010
Posts
6469
Location
The Gym Canada
PostedDec 27, 2012 9:10 am
I won't even show my inventory... cuz its sooooooo bad.

zweetvlek

Rank 5
zweetvlek
Joined
19 May 2011
Posts
3846
Location
Netherlands
PostedDec 27, 2012 9:39 am
the_mask500 wrote:
I won't even show my inventory... cuz its sooooooo bad.  

show pls

s3xyboy1

Rank 3
s3xyboy1
Joined
24 Aug 2012
Posts
1179
Location
inside your cooke xD Israel
PostedDec 27, 2012 12:26 pm
noobszle is ap dawg .
he cant FG cuz he is noob !
basiclly ur name gives an idea about ur gameplay muahahahahaa

minime:3

Noobszle

Rank 2
Noobszle
Joined
17 Dec 2009
Posts
711
Location
Netherlands
PostedDec 28, 2012 12:29 am
s3xyboy1 wrote:
noobszle is ap dawg .
he cant FG cuz he is noob !
basiclly ur name gives an idea about ur gameplay muahahahahaa  


I guess u just made that up,
These days we ask more for FG cw's then not.

DeZey

Rank 2
DeZey
Joined
07 Aug 2012
Posts
467
Location
Hiding in The Netherlands
PostedDec 28, 2012 3:43 am
s3xyboy1 wrote:
noobszle is ap dawg .
he cant FG cuz he is noob !
basiclly ur name gives an idea about ur gameplay muahahahahaa  

you talk alot for someone who i have never seen in an FG room.

s3xyboy1

Rank 3
s3xyboy1
Joined
24 Aug 2012
Posts
1179
Location
inside your cooke xD Israel
PostedDec 28, 2012 5:42 am
DeZey wrote:
s3xyboy1 wrote:
noobszle is ap dawg .
he cant FG cuz he is noob !
basiclly ur name gives an idea about ur gameplay muahahahahaa  

you talk alot for someone who i have never seen in an FG room.  

i did a FG vs merecanry
we had tomer and niv and i , they had big and hangover and another one and i got a positive score ^^

minime:3

xTheHangoverx

Rank 4
xTheHangoverx
Joined
19 Sep 2011
Posts
2176
Location
Croatia
PostedDec 28, 2012 6:08 am
S3xy did play us FG...hes not that bad!!! BUUUT dont talk to about someone u never see how he plays without ap !! Cause i played Noobszle (Frank) alot of times without ap, and his not bad at all

Display posts from previous:   Sort by: