Author Message

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedMay 18, 2007 12:04 am

wat zou beter mogen...topic

iK zou graag in deze topic zetten wat ik beter zou moeten vinden over de game...en jullie ook é
Hey mensen, ik ga hier dus een topic schrijven over wat er beter zou mogen in last chaos...
ik zou om te beginnen de beginnenlingen tot lvl 10 in de beginlanden (juno, dratan en merac) laten trainen later zou je dan terug kunne trainen enzo, na lvl 10 zou ik ze laten kiezen tussen 3 groepen, de alliance, empire en nog eentje ofzo, dan zou ik alliance en empire in oorlog laten zitten met elk een heel groot land dat aan de 2 zijden van de wereld zou liggen te vergelijking met wow. Dan zou de 3de zijde in het midden liggen en die zouden bijde oorlogen willen blokkeren...tenslotte zouden die werelddelen vééééééééééééééééééééél groter moeten zijn en zou je als je inlogt niet steeds irritant in juno uitkomen ofzo zoals nu. Wink
Dan zou ik ook nog een paar nieuwe skills erbij laten komen , bv. wie geeft er zijn dier nu stenen om te voeden?? Razz Ik zou er een fishing skill laten bijkomen en als je een dier dood dat er bv wat vlees valt en je dat kan bakken. En tenslotte een skill dat je dieren kan temmen, bv als er tijgers zouden zijn dat je een tijger temt (met vel moeite) en dat je hem dan kan trainen en hem dan zoals een draak en paard tot een mount gaat trainen, dan msshn wle trager en zwakker als het paard en de draak Surprised .
En tenslotte zou er ook nog een paar nieuwe klasses bij moeten komen vind ik , een mannelijke mage die coole spreuken heeft, echt van die coole spreuken niet zoals de mage van nu , want dat zijn meer paarse straaltjes dan soorten magie (bv dat die mage dan soorten spreuken kan en er bij kan leren enzo die veel cooler zijn)...
4. soort van minigames (een beetje zoals runescape , dat echt stom is): maar ik heb wel heel veel funn beleefd aan die mini games zoals castlewars enzo (had ik ooit heel veel funn aan), er moet meer komen dan alleen castle siege bv..en ook van die spelletjes voor noobs.
5.Tenslotte nog een vergroting van de guildhall, die de guildmaster kan aanpassen bv per lvl ze stijgen, het zou veel cooler kunnen worden.
6. andere controls, bv spatie voor te springen, en je pijltjestoesten om te bewegen+ dat je ook niet tegen onzichtabare dingen in de game loopt, dat iriteerd, de space (jump) zou dan bv leuk zijn want dan kan je er gwn over springen en heb je daar geen last van.
7. Gezichten!! Je hebt mshn maar 4 soorten gezichten per klasses, omg dat is echt weinig! Shocked Confused Per keer ik speel zie ik zo veel MIJN gezicht en dat is echt nie leuk, er zouden wel minstens 20 keuzes moeten zijn vind ik Rolling Eyes .
Ik denk dat punt 6 en 7 wel makkelijk uitvoerbaar zijn
8. CAPES: die mis ik echt verschrikkelijk in deze game
9.MEER PETS, ik had al een puntje met temmen, dus veel meer pets, en ook soorten pets bv. brown horse, white horse, black horse...black dragon, red dragon, green dragon, white tiger, brown tiger....brown cat, white cat...enzo Wink
10. Een groot nieuw land waar je alleen kan pvpen

Very Happy Dit zijn dan mijn puntjes die de game veel leuker zouden maken...er zijn erg veel rivalen die in feite ook leuk moeten zijn en het schijnt dat rappelz beter is...maar ik wil wel bij last chaos blijven als ze tenminste de game wat gaan erbeteren want ik ben het al behoorlijk beu.....tenslotte is het 4de land veel te duur en de 3 landen veel te klein.............ik zou echt willen dat toch tenminste de wereld wat word vergroot... Very Happy misschien voor na de beta..

Hopelijk plaatsen jullie ook jullie reacties en dingen die jullie beter zouden mogen Very Happy Wink

* ooh ja, ik hoop dat het niet erg is dat ik over andere mmo's ging praten...
*2: hopelijk andwoordenjullie eens e! Very Happy Dan weet ik tenminste wat jullie er van vinden Surprised Smile Very Happy

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)
Advertisement

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedMay 26, 2007 8:35 am

waarom!

waarom andwoord er niemand!! Confused

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

freeze2

Rank 0
PostedSep 05, 2007 8:41 am
ik weet het... topic bump maarja...

en omg... denk jij soms dat je alles beter kan ofzo??? en dom dat je bent!!! OMFG dr is een apart gedeelte op dit forum voor sugesties!!!!! en nee!!! niemand andwoord op zon domme post... en dit is LC en geen WoW!!!! OMFG!!!! meer gezichten?? WAAROM FFS niemand kijkt ooit naar een gezicht... owh wat gezellig springen -_- DAAR ZIT NIEMAND OP TE W8EN....
en als je naties wil KOOP WoW!!!! ik ken geen gratis mmo die verschillende naties heeft!!!!! ik ben wel met je eens dat het niet handig is dat de enige spawn in juno is.... HET IS EEN GRATIS MMO!!!!! hoeveel mmo's ken je met zulke goede grapics?? nee.. Cabal Online heeft slechtere... SRO ook.... wat voor gratis (mooie) mmo's blijven er dan nog over??? GEEN!!! tss.... wat jij wilt verbeteren is of zoooo zinloos of het kan gewoon niet omdat er niet veel geld verdient word met "Aeria Points" owh en voor het geval je het nog niet wist... gratis mmo's zijn gratis omdat je dingen kan kopen (Online met € of $) servers kosten **** veel geld!!!!

en ps... het is NIET te merken dat je RS verslaafd bent... RS sux!!! mensen die van een game(zoals LC) een soort RS willen maken moeten toch echt even na denken... de reden dat veel mensen RS spelen is omdat je er niets voor hoeft te DLen en je het dus snel ff bij een ander kan doen!!!

TheKeeper

Rank 0
PostedSep 09, 2007 2:57 am
Met de voorgaande poster eens:

Take it or leave it.

Als je een crossover van WoW, RS en GW wil, moet je vooral die 3 gaan spelen en niet gaan mekkeren in het forum.

Nopak

Rank 0
PostedNov 05, 2007 12:31 pm
Precies ik ben het volkomen eens met mijn voorgangers, alleen wil ik dit nog ff toevoegen:

Last Chaos is nog maar net uit de open beta periode (test periode) die mensen moet je de tijd gunnen. Wees tevreden dat elk spel zijn eigen sterke en zwakke punten kent. Het systeem van de pets vind ik enorm goed en gebalanceerd uitgewerkt. Dat met die naties is voor mij ook echt klinklare onzin! Dit spel zal in de komende tijd nog veel gepolijst worden en het gaat er alleen maa rbeter op worden... Geduld is een schone zaak Wink

I ain't a killer but don't push me. Revenge is like the sweetest joy next to getting ....