Author Message

Bryan.Fury

Rank 3
Bryan.Fury
PostedOct 10, 2012 6:12 pm
shichrishi wrote:
ma io quel forum non ci so mai entrato e non vorrei neanche vedere quanti matti ci stanno la Laughing la mia era più una domanda tecnica,amen se è in inglese,i termini del gioco si imparano,poi se mi viene un americano e mi scrive in inglese io gli rispondo "Bo" xD a sto punto visto che ci stavano oltre a fare inglese,tedesco e francese potevano pure cimentarsi un pò con l'italiano Laughing  
Raramente si mettono a fare l'italiano, tieni presente che di norma si mettono a fare lingue che sono utilizzate a livello globale, non per niente, nel mondo le 3 lingue più usate sono inglese per primo, francese per secondo e tedesco come terza, penso ti sarà capitato di vedere nelle medie, o alle superiori queste tre lingue no? L'italiano non è considerata lingua mondiale, quindi è più che ovvio non ne fanno di traduzioni nella nostra lingua..

In ogni caso, tieni presente che io di mio ho avuto modo di fare ben poco a scuola perchè le scuole italiane fanno cagare in una maniera immane, e ho imparato l'inglese, durante questi 15 e passa anni di gioco online, completamente da solo.. alla fine tra scrivere/parlare e consultare il vocabolario ho imparato più che a sufficenza a comprendere e farmi comprendere come si deve.. non è difficile basta metterci la voglia di farlo

BryanFury - Leader |Site|Forum|
Advertisement

shichrishi

Rank 0
PostedOct 11, 2012 4:39 am
infatti apparte il liceo linguistico ti insegnano un pò cosi cosi :S (io andavo meglio in francese xD) poi credo impari meglio l'inglese sul gioco perchè ti interessa,quando stavo a scuola non mi interessava più di tanto xD

ritornando al argomento del post,stavo a pensa di quanti clan e gilde rimarrano dopo il primo mese di gioco asd tipo la metà andranno a fratte xD

cookio

Rank 2
cookio
PostedOct 11, 2012 2:06 pm
Why talk about servers and name them NA, EU?

As I see it this DKO forum is the EN -version. So this proberly will be the EN server.
(Try look at the forum URL)

There are a German version too, and maybe more. You might say the German is EU, but many europe players dont speek german and play the EN version of Aria-games.

So what you call NA is what Aria normaly name EN?
And EU is DE?

I dont think this game will be different. Just like the others, it will have different portals for EN, DE etc. And this one is EN.

Link to the German version: http://de.dkonline.aeriagames.com

Bryan.Fury

Rank 3
Bryan.Fury
PostedOct 11, 2012 2:21 pm
cookio wrote:

As I see it this DKO forum is the EN -version. So this proberly will be the EN server.

There are a German version too, and maybe more. You might say the German is EU, but many europe players dont speek german and play the EN version of Aria-games.

And EU is DE?

I dont think this game will be different. Just like the others, it will have different portals for EN, DE etc. And this one is EN.

Do you know what is the difference betwheen LOCALIZATION and LANGUAGE?

NA mean North America
EU mean European
and so on..

EN mean English
DE mean German
and so on..

What i'm talking about is the LOCALIZATION, that mean where phyisically the servers will be. Since THIS version of the website, as the tracert say, is localized in germany, if the staff of THIS website will open a server it will be, as my personal guessing, LOCALIZED in germany, mean that is an EU server.

qawsar

Rank 5
qawsar
PostedOct 11, 2012 4:22 pm
Mmm gonna put Passion up on that list, we're waiting on Lime Odyssey but I think we'll give it a shot here for fun ;P

No thread, just a site: www.passion-guild.com
Not recruiting Razz NA server.

Bryan.Fury

Rank 3
Bryan.Fury
PostedOct 11, 2012 4:30 pm
qawsar wrote:
Mmm gonna put Passion up on that list, we're waiting on Lime Odyssey but I think we'll give it a shot here for fun ;P

No thread, just a site: www.passion-guild.com
Not recruiting Razz NA server.  
Oka, gonna add it soon

shichrishi

Rank 0
PostedOct 12, 2012 6:25 am
will be interesting to see which clans / guilds will ally to fight other clans / guilds allied with each other (blocks of clans / guilds allies against other blocks of clans / guilds allies, speech easier xD) for sure there will be a strong rivalry (competitive) between defiance and legendary belief Very Happy

waren story no longer do so, so I guess now there will be many more players and groups here, then bryan prepared to receive other clans / guilds xD

cookio

Rank 2
cookio
PostedOct 14, 2012 4:14 am
Bryan.Fury wrote:
cookio wrote:

And EU is DE?

Do you know what is the difference betwheen LOCALIZATION and LANGUAGE?

NA mean North America
EU mean European
and so on..

EN mean English
DE mean German
and so on..

What i'm talking about is the LOCALIZATION, that mean where phyisically the servers will be. Since THIS version of the website, as the tracert say, is localized in germany, if the staff of THIS website will open a server it will be, as my personal guessing, LOCALIZED in germany, mean that is an EU server.  

Im just saying if you play other Aria Games from this Aria portal, the GM, the office etc are are in US (or maybe Canada im not sure). It dont matter where the Physical server is.
And the players will proberly be both American/Europe becouse off the English Language. Try ask a GM, what they would call it? im pretty sure the answer will not be Europe.
It would most likely be named English version.
- and Brian.Fury you dont need talk down to me.

Bryan.Fury

Rank 3
Bryan.Fury
PostedOct 22, 2012 3:31 pm
Added a new Guild on the list.

shichrishi

Rank 0
PostedOct 22, 2012 8:43 pm
Veramè oh na palla aspetta questa CB che non riva mai :/ e ho scoperto che i fps di aeria ti stufano subito,l istalli ci giochi un ora e li disistalli,poche mappe e pure brutte :/ (sarà nostalgia di cod xD)

UUUuuu la prima gilda tedesca xD