Author Message

toxictrauma01

Rank 3
toxictrauma01
Joined
05 Jan 2010
Posts
969
Location
Retired United States
PostedAug 16, 2012 11:47 am
Sai5sai wrote:
Awwww, I'm not on the list. T^T but nice list. Very Happy very entertaining.  

Me either Q.Q but yes its interesting, and LOL @ kei's music. Razz
Advertisement

NulSoul

Rank 0
NulSoul
Joined
27 Jul 2012
Posts
3
Location
Ontario, Canada
PostedAug 16, 2012 5:19 pm

HolyJesus

IJust...Wow
This.. Is amazing. I woke up, and someone showed me it.
Now, Outrage, yes that suites me |D

I-I'm so happy that you didn't forget about me! ~Canako I'm sorry if I bugged you.. ~Me

Oberonu

Rank 3
Oberonu
Joined
02 Apr 2008
Posts
1148
Location
Yulee United States
PostedAug 18, 2012 6:36 am
I am on the list. I am glad it's a dbz at least. Very Happy Toxic and sai, do you both want theme songs?

Om nom nom nom! "You want me to give up? I've never learned how to. You do it first so that I know what it is, then I might consider it."

FanGirlSqueal

Rank 2
FanGirlSqueal
Joined
05 Mar 2011
Posts
436
Location
Canada
PostedAug 19, 2012 10:10 pm
where is meh? D:

goddess1004

Rank 0
goddess1004
Joined
24 Jul 2012
Posts
4
Location
In your Dreams~ United States
PostedAug 21, 2012 6:29 am
Lmao . Omg , that song ♥

GMtk421

GameMaster: USA
GMtk421
Joined
23 Jul 2012
Posts
737
Location
United States
PostedAug 21, 2012 12:04 pm

Hunter_Of_Myst

Rank 0
Hunter_Of_Myst
Joined
20 Aug 2012
Posts
19
Location
England ^^ United Kingdom
PostedAug 23, 2012 3:40 pm

songz

Wheres Mah Song? Im A Kinda Evil Devily Type... I Like http://www.youtube.com/watch?v=Ujzp9ffPwPM

<a></a>

Hunter__Steel

Rank 0
Hunter__Steel
Joined
14 Aug 2012
Posts
1
Location
I Am Currently In Toronto Canada
PostedAug 24, 2012 2:44 pm
AWSOME!!!! Aleseana Is My Fav Band And Thats My Fav Song Alezeana FTW Shocked Shocked

Flames Engulf The Land.. Whatch Your Step...Dount Fall

AbsurdReign

Rank 0
AbsurdReign
Joined
14 Aug 2012
Posts
8
Location
Washington United States
PostedAug 24, 2012 7:28 pm
And Yh,if u like da song i gave u all in dat list.Karma me or put some comments in my profile.I WAN SOM PEELZ NOW PLZ K THX

[Retired] Gave up on games,continuing to lurk on DDTank shoutboxes

fawwazndhyl

Rank 2
fawwazndhyl
Joined
28 Jan 2011
Posts
516
Location
Kuala Lumpur Malaysia
PostedSep 18, 2012 5:14 am
Thanks for the Theme SOng! Your Da Bomb Very Happy!

I just realised I'm in the list lol
Display posts from previous:   Sort by: