Author Message

Kwadraten

Rank 0
Kwadraten
PostedJul 24, 2012 2:53 am

Kan SF niet downloaden / Can't download SF

Nederlands:
Ik probeer Soldier Front te downloaden via aeriagames.com. Dat lukt ook wel, maar als ik die patch download voor Soldier Front (die je ziet nadat je je acount van ijji naar aeriagames hebt gebracht) dan geeft hij aan dat ik Soldier Front niet gedownload heb. Wat moet ik doen? Kan ik Soldier Front via een andere site downloaden?

English:
I try to download Soldier Front from the aeriagames site. It'll work, but when I download the patch for Soldier Front (which you see when you transferring your ijji account to aeriagames), it says I didn't download the game at all. What should I do? Can I download Soldier Front from another site?

Thanks!
Advertisement

firefox113

Rank 0
firefox113
PostedJul 24, 2012 4:09 am
i got the same thing whit ava?!?!

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedJul 24, 2012 5:32 am

Re: Kan SF niet downloaden / Can't download SF

Kwadraten wrote:
Nederlands:
Ik probeer Soldier Front te downloaden via aeriagames.com. Dat lukt ook wel, maar als ik die patch download voor Soldier Front (die je ziet nadat je je acount van ijji naar aeriagames hebt gebracht) dan geeft hij aan dat ik Soldier Front niet gedownload heb. Wat moet ik doen? Kan ik Soldier Front via een andere site downloaden?  

ik geloof dat je enkel de ignite client gedownload hebt. Dat is zoals Steam, een software dat fungeert als een download manager. Activeer eens die en je zou een overzicht moeten vinden van games. Indien SF er ni bij zijn, download het dan.

signature of xybolt