Author Message

daWhizzy

Rank 3
daWhizzy
PostedMar 06, 2011 9:03 am
ik betaal mn AP met UKash, te koop bij de meeste tabakszaken (vivant, primera etc)
werkt prima alleen niet zo een hoge bonus.
zaken die geen UKash hebben hebben dan meestal wel weer wally of paybycash, of alle 3

Joseph Gallivan wrote:
"Old hippies don't die, they just lie low until the laughter stops and their time comes round again."
did i help you? pay it forward
Advertisement

elidekkers

Rank 0
elidekkers
PostedMay 15, 2011 1:51 pm
je kan ook gewoon een sms sturen

bloodsucker381

Rank 0
bloodsucker381
PostedJun 03, 2011 12:45 pm
lil_sucre wrote:
dylany wrote:
Ik betaal tegenwoordig met mijn mobieltje, redelijk snel, alleen je kan maar 10€ per keer kopen >.<
Kan volgens mij alleen maar via Shaiya FR though  

dan heb ik het probleem weer dat ik niet weet welk land ik bovenaan moet kiezen en welke van de 3 betaal methodes in de Gsm keuze...  

Volgens mij kan je geen ap kopen want je kan het niet naar nederlands zetten dus dan doe ik eerst duits en dan wallie en dan gewoon walli NL aanklikken, hopeljk hebben jullie er wat aan.

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedJun 04, 2011 3:00 am
bloodsucker381 wrote:
Volgens mij kan je geen ap kopen want je kan het niet naar nederlands zetten dus dan doe ik eerst duits en dan wallie en dan gewoon walli NL aanklikken, hopeljk hebben jullie er wat aan.  

er is een optie om AP te kopen in € ... het staat voor alle landen die de euro als eenheidsmunt heeft

maar, naast dat, je kan ook gewoon in $ betalen. het bank zal het gewoon omwisselen van € nr $ op basis van 3maandelijkse wisselkoers.

signature of xybolt

StevenDinero

Rank 0
PostedJul 26, 2012 12:18 pm
welk land moet ik aanklikken om dan met ideal te kunne betale ?

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedJul 26, 2012 12:38 pm
StevenDinero wrote:
welk land moet ik aanklikken om dan met ideal te kunne betale ?  

ik betwijfel of Aeria Games dit betaalmethode aanvaardt voor betaling. Er zijn alleen vooraf gedefinieerde betaalmethodes en je zou een van die mogelijkheden moeten gebruiken.

buy AP

succes

signature of xybolt