Author Message

jocke98

Rank 0
PostedJun 07, 2011 5:59 am

hjälp

hjälp
hjälp när jag startar EdenEternal så står det nått om directX 9.0 sen stängs det av snälla hjälp
Advertisement

Whitechi

Rank 0
Whitechi
PostedJun 07, 2011 1:04 pm

Re: hjälp

hjälp
jocke98 wrote:
hjälp när jag startar EdenEternal så står det nått om directX 9.0 sen stängs det av snälla hjälp  

Du måste antagligen ha den nya uppgraderingen av directx, det brukar vara fallet. Men om det inte funkar så go till Edan Eternal forumet, där ska finnas GS eller GM som kan hjälpa om det inte funkar. Jag har inga problem att spela Edan Eternal, men jag har directx så om du skaffar det så borde det funka ^^

Whitechi

Rank 0
Whitechi
PostedJun 09, 2011 1:41 pm

DirectX

Du jocke98 jag kan inte skicka ett mail till dig för du måste ändra inställningar på din profil, så jag kommer skriva här.
Sök på google efter DirectX, det borde komma upp sajter där man kan ladda ner det. Det kommer att vara den nyaste versionen some man laddar ner. Det tar bara några minuter beroende på hur snabbt ditt internet är. Och om det inte funkar när du har laddat hem det så prova med att skriva ett mail i Edan Eternal forumet. beskriv ditt problem, då kommer det någon som kan mer än jag.
lycka till och om du har några mer funderingar så skriv bara här, ok ^^

Mvh: Whitechi

Om det uppstår några andra problem så kan du skriva ett mail eller fråga i shoutboxen: http://www.aeriagames.com/forums/en/index.php?f=1345