Author Message

eerlings1

Rank 0
Joined
31 May 2011
Posts
2
Location
Belgium
PostedJun 03, 2011 6:39 am

ap probleem

ik heb AP gecharged op wolfteam met een walli card , en al ik iets wil kopen in de shop met AP komt er dit te staan, problem has occurred while charging AP. please send your query throught contact us s89 , kan iemand mij helpen

groetjes
Advertisement

xybolt

Rank 5.2
xybolt
Joined
10 Sep 2008
Posts
15073
Location
Balegem, flemish region Belgium
PostedJun 04, 2011 3:06 am
het is voor veiligheidsredenen dat dit gebeurt.


om het op te lossen moet je een ticket insturen : contact us -> billing inquiries
het zal wel een tijdje duren voordat je een antwoord hebt want ze werken tijdens de "business hours" ( MA - VR, 9-17 u ) en er zijn nog anderen die een ticket ingestuurd hebben

voor een betere afhandeling, ik raad je aan om een gedetailleerde ticket in te sturen, id van je wallie, de transaction ID ( kijk bij SHOP -> purchase history, eerste optie ) enz


succes

signature of xybolt
Display posts from previous:   Sort by: