Author Message

18bryan1991

Rank 0
18bryan1991
PostedJan 26, 2010 6:30 am
18bryan1991 wrote:
Razz
nja ik speel niet op de US servers.
Nu op de duitse servers bevalt me veel beter Very Happy

heb daar een 60 UM archer en doe dagelijks boss raids enzo met mijn guild:P
bevalt me echt goed..  
Malukulady wrote:
lol echt? Is het daar rustiger dan? xD

jaa tis daar veel rustiger en alles is veeeel goedkoper alleen moet je wel een beetje duits kennen :p ik heb zelf veel duits geleerd door t daar gewoon te spelen en mee te luisteren op teamspeak XD
Advertisement

Malukulady

Rank 0
Malukulady
PostedJan 26, 2010 6:47 am
Ok cool, want de prijzen op US is op alle server belachelijk gestegen. willen ze de spelers wegjagen ofzo? Ik merk dat veel vrienden van mij daardoor gestopt zijn. BTW heb je snel UM 60 gehaald, zonder toestanden enzo. xD

18bryan1991 wrote:
18bryan1991 wrote:
Razz

bevalt me echt goed..  
Malukulady wrote:

jaa tis daar veel rustiger en alles is veeeel goedkoper alleen moet je wel een beetje duits kennen :p ik heb zelf veel duits geleerd door t daar gewoon te spelen en mee te luisteren op teamspeak XD  

18bryan1991

Rank 0
18bryan1991
PostedJan 26, 2010 6:49 am
Malukulady wrote:
Ok cool, want de prijzen op US is op alle server belachelijk gestegen. willen ze de spelers wegjagen ofzo? Ik merk dat veel vrienden van mij daardoor gestopt zijn. BTW heb je snel UM 60 gehaald, zonder toestanden enzo. xD

18bryan1991 wrote:
18bryan1991 wrote:
Razz

bevalt me echt goed..  
Malukulady wrote:

Ja zeer snel tijdje geleden hadden wij tijdens kerst enzo 100% EXP boost en toen had ik ook nog is vakantie (kwam goed uit XD)
Nja toen heb ik denk ik 5 dagen lang elke dag 4-5 uurtjes duo gelvled met een priest van 59 tot 60 Razz
dus dat ging redelijk snel en niet te veel last van darks gehad, meeste van hun lieten me gewoon rustig levelen XD

Malukulady

Rank 0
Malukulady
PostedJan 26, 2010 6:56 am
18bryan1991 wrote:
Malukulady wrote:

18bryan1991 wrote:
18bryan1991 wrote:
Razz

bevalt me echt goed..  
Malukulady wrote:

Ja zeer snel tijdje geleden hadden wij tijdens kerst enzo 100% EXP boost en toen had ik ook nog is vakantie (kwam goed uit XD)
Nja toen heb ik denk ik 5 dagen lang elke dag 4-5 uurtjes duo gelvled met een priest van 59 tot 60 Razz
dus dat ging redelijk snel en niet te veel last van darks gehad, meeste van hun lieten me gewoon rustig levelen XD  

Cool man, Ik zit op us Teos te ploeteren met me UM Warrior die 56 is. Had allang 60 kunnen halen als ik me hm guard niet naar 57 had gedaan lol
Ik vind een guard/defender lastig te levelen., kan nooit solo in jungle/desert tenzij je een Battle guard/defender maakt. lol

18bryan1991

Rank 0
18bryan1991
PostedJan 26, 2010 6:59 am
Malukulady wrote:

Cool man, Ik zit op us Teos te ploeteren met me UM Warrior die 56 is. Had allang 60 kunnen halen als ik me hm guard niet naar 57 had gedaan lol
Ik vind een guard/defender lastig te levelen., kan nooit solo in jungle/desert tenzij je een Battle guard/defender maakt. lol  

nja daar zou je toch zo je redenen voor hebben om je Hm te levelen?
Ik bedoel 70m voor een res rune (dacht ik dat ze waren) is niet makkelijk verdiend en met Hm bespaar je dan echt veel geld.
Ik kan bijvoorbeeld res runes kopen voor 5m op beyla (duitse servers)

Malukulady

Rank 0
Malukulady
PostedJan 26, 2010 7:18 am
Mmm misschien ga ik een keer proberen op de duitse server. xD