Author Message

dreamgummi

Rank 0
dreamgummi
PostedSep 27, 2009 2:49 am
er staat en erm ... spellingsfout in de titel .. *LOL*
Jullie vergeten natuurlijk TotallyDutch , Teos , Light ( duhuh )
wel leuk om te horen dat er zoveel nederlandstalige zijn ^.^"

Advertisement

nick280

Rank 0
PostedOct 29, 2009 12:46 am

nederlandse mnsen die shaiya spelen?

hallo ik weet niet meer hoe je heet maar in welke room heb je die guild gemaakt ik hoob in GiAG of zo iets maar ik doe ook shaiya als jij mij vertelt in welke room die guild zit kunnen we vrienden worden wacht even bn jij een jongen of een meisje ik ben een jongen

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedOct 29, 2009 3:00 am

Re: nederlandse mnsen die shaiya spelen?

nick280 wrote:
hallo ik weet niet meer hoe je heet maar in welke room heb je die guild gemaakt ik hoob in GiAG of zo iets maar ik doe ook shaiya als jij mij vertelt in welke room die guild zit kunnen we vrienden worden wacht even bn jij een jongen of een meisje ik ben een jongen  

keh ... "room" wa is da ? Razz

je speelt shaiya en je zit op " Gaia " zeker, da's een server Wink

de guild waarover gummie ♥ (ik mag da zeggen Smile ) zei is Totally Dutch. Het is op Teos server (nummer 3 van de lijst van de servers) ikzelf verliet dat guild en ben bij haar guild gegaan. Het is een engelstalige guild Smile ... indien je een NL-talige guild wilt op Teos, join dan de Totally Dutch guild .
Zorg ervoor dat je een Alliance zijt, en geen Fury (Shaiya heeft 2 facties, een "lichte" factie, AoL (=Alliance of Light) en een "donkere" factie, UoF (=Union of Fury) ^^ )

verder veel plezier ingame

signature of xybolt

drennetozz

Rank 0
PostedJan 07, 2010 2:33 pm

probleem met een quest

ik ben in het spel shaya level 17 maar ik zit al een tijdje te zoeken naar soldier larvea om een quest te voltooien kan iemand mij zeggen waar ik die ongeveer vind alvast bedankt

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedJan 07, 2010 3:04 pm

Re: probleem met een quest

drennetozz wrote:
ik ben in het spel shaya level 17 maar ik zit al een tijdje te zoeken naar soldier larvea om een quest te voltooien kan iemand mij zeggen waar ik die ongeveer vind alvast bedankt  

hoi, maak gebruik van dit: Shaiya Map Locator

misschien kan je je mob vinden Smile

enne succes

( indien je nog vragen hebt, post het maar hier of pm mij Smile )

signature of xybolt

huzera

Rank 0
PostedJan 14, 2010 4:06 pm

probleem met een quest

HOI
allemaal
Het is niet nodid om de map l. te kijken lees goed je quest dan je kom er wel
ik zit op teos .

game name = misspoes of bell

succes

Malukulady

Rank 0
Malukulady
PostedJan 14, 2010 7:36 pm

Re: Devils Paradise

Lol Sinds zomer 2009 heeft Devil Paradise een zuster guild erbij op TEOS Dark. genaamd Dutch Paradise. Wij zijn dus tot nu toe de enige nederlands talige guild op Teos Dark.

Waarvan ik dus de guildleader ben.
Queenie_Shiva

smurfken wrote:
Voor hen die op Teos spelen... daar bestaat er Devils paradise.... ik geloof enkel nederlandstalig.

Grtz, guard_nxken  

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedJan 16, 2010 5:11 am

Malukulady wrote:
Lol Sinds zomer 2009 heeft Devil Paradise een zuster guild erbij op TEOS Dark. genaamd Dutch Paradise. Wij zijn dus tot nu toe de enige nederlands talige guild op Teos Dark.

Queenie_Shiva

smurfken wrote:
Voor hen die op Teos spelen... daar bestaat er Devils paradise.... ik geloof enkel nederlandstalig.

Grtz, guard_nxken  

lol, heb ik ni paar van jullie guild gezien in 1-15 zone ? ik heb hen aardig gekeeld Razz

signature of xybolt

Malukulady

Rank 0
Malukulady
PostedJan 19, 2010 2:11 pm

Lol Ik heb zelf ook een paar lvl 15 in die pvp, dus t kan wel dat je best veel van mijn guild daar in pvp gezien hebt. Mijn um orc en um hunter hebben beide nu momenteel rank 4, dus zal ik ongetwijfeld jou ook wel gekilld hebben. lol In welke guild zit jij dan op teos light?

xybolt wrote:
Malukulady wrote:

Queenie_Shiva

smurfken wrote:

Grtz, guard_nxken  

lol, heb ik ni paar van jullie guild gezien in 1-15 zone ? ik heb hen aardig gekeeld Razz  

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedJan 20, 2010 4:04 am

Malukulady wrote:
Lol Ik heb zelf ook een paar lvl 15 in die pvp, dus t kan wel dat je best veel van mijn guild daar in pvp gezien hebt. Mijn um orc en um hunter hebben beide nu momenteel rank 4, dus zal ik ongetwijfeld jou ook wel gekilld hebben. lol In welke guild zit jij dan op teos light?  

Ik was toen guildless maar nu zit ik momenteel in MajestiC Smile

btw... ben ni zeker, maar ik denk dat ik door warriors ben gekild, ni door hunters o.o maar tja, het PvP is prettig chaotisch Razz

signature of xybolt