Author Message

mieuychan

Rank 3
PostedMar 19, 2007 6:44 am

nederlands forum dood?

lijkt erop dat het nederlandse forum geen leven meer vertoond.
verklare we hem dood of is iemand zo vriendelijk om er leven in te "blazen".

meow

MieuyChan @ Katar MieuyChan @ Cariae
Advertisement

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedMar 19, 2007 8:52 am
Tja, het was mij ook al langer opgevallen.

Persoonlijk moet ik bekennen, tot mijn grote schaamte, dat ik al heel lang niet meer gespeeld heb. Met mijn nieuwe werk om de bocht en de enorme hoeveelheid die ik er voor moet leren heb ik er bizar weinig tijd voor gehad.
Ik kijk echter wel heel regelmatig hier!
Lijkt me zonde om het dood te verklaren.

Zit je aan een aantal posts per zoveel tijd die hier moeten komen om te rechtvaardigen dat er een NL sectie op het forum is Tim?
In dat geval wil ik echt wel meer posten hoor, ook al heb ik geen tijd om te spelen, even hier om de hoek kijken kan altijd! Wink

mieuychan

Rank 3
PostedMar 19, 2007 7:23 pm
go ahead, en post ;p
als forums nogal inactive zijn. kunne ze meestal nog wel gedelete worde;p

binnekort, hebbe we een speciaal event, waar we een playstation 3 weggeve aan nederlandse spelers ^_^.

Flippy146

Rank 0
Flippy146
PostedMar 20, 2007 3:53 am
Cool Cool heb liever een 360 maarja 600 euro is nooit weg... xD en heel het LC-forum is niet zo heel active eigenlijk als je kijkt naar de mensen die lc spelen...

mieuychan

Rank 3
PostedMar 20, 2007 4:49 am
yep, maar een paar mensen posten op het forum als je het vergelijkt met hoeveel mensen er spelen in game.

veel mensen zijn ;

1 te lam om te posten.
2 te verlegen om te posten
3 hebben niks om te posten
4 weten niet eens hoe te posten

Flippy146

Rank 0
Flippy146
PostedMar 20, 2007 5:05 am
ja ik denk dat het vooral die 2e reden is en de 5e reden is dat ze het niet eens weten omdat er in game amper over gesproken wordt.. dus als jij dat ff door je luidspreker schreeuwt op lastchaos..

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedMar 20, 2007 5:15 am
In-Game kreeg ik regelmatg verbaasde reacties over het bestaan van het forum. Ik vertelde iedereen die ik hielp altijd dat ze met vragen anar het forum moesten gaan omdat ze daar ook hun eigen vragen kwijt konden. Dan waren ze verbaasd en wisten het domweg niet.

Iets wat ik niet begrijp, er word toch flink gepromoot dat er en forum is, vooral in-game komt het nogal eens voorbij in verband met de speciale wedstrijden en zo.
Misschien moet het adres erbij staan?

Ook zijn er veel mensen, zo is mijn ervaring als moderator van andere fora, die wel lezen maar niet posten. En dat zijn er vaak een heleboel!
Zelfs nu ik mijn site niet meer bewerk omdat ik niet meer spelen kan wegens tijdgebrek zie ik dat er nog altijd gekeken word. Dus het LC forum leeft nog wel degelijk, alleen niet zozeer om zelf te posten.
Dat veranderen is zo goed als onmogelijk. Je moet al een beetje 'postgeil' zijn om het te gaan doen. Wink

tnt2002

Rank 0
PostedMar 25, 2007 3:47 am
Windcaller wrote:

Ook zijn er veel mensen, zo is mijn ervaring als moderator van andere fora, die wel lezen maar niet posten. En dat zijn er vaak een heleboel!
Zelfs nu ik mijn site niet meer bewerk omdat ik niet meer spelen kan wegens tijdgebrek zie ik dat er nog altijd gekeken word. Dus het LC forum leeft nog wel degelijk, alleen niet zozeer om zelf te posten.
Dat veranderen is zo goed als onmogelijk. Je moet al een beetje 'postgeil' zijn om het te gaan doen. Wink  

inderdaad Smile ik lees ook heel veel en dit is bv de 1e x dat ik iets post.
simpelweg om de reden dat: ik vind dat als ik niets te zeggen heb, ik beter mn mond kan houden ^_^

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedMar 26, 2007 2:40 am
Kijk, tnt2002 (wat rolt dat lekker van de tong overigens, die 'nick' van jou Very Happy ), dáár ben ik het dus niet mee eens.
Alleen al in deze ene post van jou laat je, naar mijn mening, heel duidelijk zien dat je wel dégelijk wat te melden hebt dat de moeite waard is!

Ik daag je bij deze uit lekker de discussie met mij aan te gaan Very Happy Very Happy Very Happy
Wat moet er gebeuren om mensen zoals jij uit die denkwijze te halen? ik ben er erg benieuwd naar en wil het gaag uitproberen.

Orina

Rank 0
PostedMar 27, 2007 3:50 am
Wel ja, ik ben ook een tijdje weg geweest vooral omdat m'n oude computer te traag was voor lc. Echter nu heb ik een baan dus weet nog niet hoeveel tijd er overblijft om te spelen. Wat me wel opvalt is dat er toch nog een hele hoop informatie is die je te laat vind en dan zou je weer opnieuw moeten beginnen waar men niet altijd zin in heeft.