monsterwolf94 wrote: |
|
Waar kan ik deze regels vinden ?
en ik ben geen hacker ofzo hoor, als je dat mocht denken.
|
ik denk da niet... maar je kan geband worden voor iets banaals, bv dat je een grap maakt maar dat een 3de persoon dit niet apprecieert. hieronder een mogelijk voorbeeld
persoon 1 + persoon 2 + persoon 3.
chat<...> = iets gezegd in chatlog lurk<...> gwn iemand die de chats leest maar niets zegt
chat1 : oh man, ik heb hem vanachter besprongen en kijk nou, die is dood voordat ie het besefte
lurk2 lurk3 zien de tekst
-----
chat2 : da's toch goed zeg, zoiets is echt te genieten gelijk de amsterdamse wallenbezoek ( om te lachen, zo'n sarcasm)
lurk3 wordt voelt zich aangevallen aangezien hij een amsterdammer is
wat doet persoon 3 ... die maakt een ss en stuurt een report ticket. er zijn wel mensne die geband werd voor zoiets lol.
da's wel een voorbeeld maar toch zelfs een persoon die zijn toon naam "kutjood" noemde werd gebanned omda iemand dat zag en dat niet kon apprecieren. dat was eerder gebeurd in shaiya lol
the GM's zijn helaas ook karig met het vermelden van redenen waarom je gebanned zijt. dus het is wel verstandig om je ban appeal goed te formuleren en zonder extra bedoelingen
er zijn 5 "policies" die regels hebben maar 2 ervan zijn belangrijk
ten eerste de ToS,
Terms of Service wat heel belangrijk is. als je aanvaard hebt voor het creeeren van een account, dan heb je de ToS ook geaccepteerd. puntje 7 is over user conduct.
en ten tweede, het
ethics, over het gebruik van de services van AGE en wat je niet mag doen. er staan ook strafmaatregelen erbij
je zal wel geband zijn voor iets banaals of een exploit zonder dat je het wist ( was bij me al gebeurd ) enz, maar helaas kan ik niet veel doen. Het is tussen jij en AGE. dus gelieve het ban appeal ticketje in te sturen als je met een GM wilt discussieren over je ban.