Author Message

monsterwolf94

Rank 0
PostedAug 28, 2010 5:36 am

ik kan niet meer op wolfteam

er wordt altijd gezegd dat mijn passwoord niet juist is
er wordt altijd gezegd dat mijn wachtwoord niet juist is, maar als ik dan een aanvraag doe om mijn wachtwoord te veranderen en een email te sturen dan krijg ik dit : " Sorry. The account has been blocked due to violation of our terms of service. " Wat word hier juist mee bedoeld en kan ik mijn account nog terugkrijgen ?
Advertisement

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedAug 28, 2010 6:29 am

Re: ik kan niet meer op wolfteam

monsterwolf94 wrote:
er wordt altijd gezegd dat mijn wachtwoord niet juist is, maar als ik dan een aanvraag doe om mijn wachtwoord te veranderen en een email te sturen dan krijg ik dit : " Sorry. The account has been blocked due to violation of our terms of service. " Wat word hier juist mee bedoeld en kan ik mijn account nog terugkrijgen ?  

je zijt gebanned, je hebt blijkbaar een regel vanuit de ToS of ethics overgetreden.

je zijt wel vrij om het ban te bediscussieren met een GM door een RT te sturen hier : Contact Us -> Ban Appeal

gelieve geduldig zijn, want het duurt 3 dagen voordat je een antwoord kan krijgen. indien je toch geen antwoord krijg, ga dan naar het wolfteam forum en vraag een GS ( GameSage ) in het chatbox om je RT nummer te doorsturen om te kijken of het al behandeld is.

succes nog

monsterwolf94

Rank 0
PostedAug 28, 2010 9:38 am

xybolt wrote:
je zijt gebanned, je hebt blijkbaar een regel vanuit de ToS of ethics overgetreden.  

Waar kan ik deze regels vinden ?

en ik ben geen hacker ofzo hoor, als je dat mocht denken.

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedAug 28, 2010 1:26 pm

monsterwolf94 wrote:
Waar kan ik deze regels vinden ?

en ik ben geen hacker ofzo hoor, als je dat mocht denken.  

ik denk da niet... maar je kan geband worden voor iets banaals, bv dat je een grap maakt maar dat een 3de persoon dit niet apprecieert. hieronder een mogelijk voorbeeld

persoon 1 + persoon 2 + persoon 3.
chat<...> = iets gezegd in chatlog lurk<...> gwn iemand die de chats leest maar niets zegt

chat1 : oh man, ik heb hem vanachter besprongen en kijk nou, die is dood voordat ie het besefte
lurk2 lurk3 zien de tekst

-----
chat2 : da's toch goed zeg, zoiets is echt te genieten gelijk de amsterdamse wallenbezoek ( om te lachen, zo'n sarcasm)
lurk3 wordt voelt zich aangevallen aangezien hij een amsterdammer is

wat doet persoon 3 ... die maakt een ss en stuurt een report ticket. er zijn wel mensne die geband werd voor zoiets lol.

da's wel een voorbeeld maar toch zelfs een persoon die zijn toon naam "kutjood" noemde werd gebanned omda iemand dat zag en dat niet kon apprecieren. dat was eerder gebeurd in shaiya lol

the GM's zijn helaas ook karig met het vermelden van redenen waarom je gebanned zijt. dus het is wel verstandig om je ban appeal goed te formuleren en zonder extra bedoelingen

er zijn 5 "policies" die regels hebben maar 2 ervan zijn belangrijk

ten eerste de ToS, Terms of Service wat heel belangrijk is. als je aanvaard hebt voor het creeeren van een account, dan heb je de ToS ook geaccepteerd. puntje 7 is over user conduct.

en ten tweede, het ethics, over het gebruik van de services van AGE en wat je niet mag doen. er staan ook strafmaatregelen erbij

je zal wel geband zijn voor iets banaals of een exploit zonder dat je het wist ( was bij me al gebeurd ) enz, maar helaas kan ik niet veel doen. Het is tussen jij en AGE. dus gelieve het ban appeal ticketje in te sturen als je met een GM wilt discussieren over je ban.

monsterwolf94

Rank 0
PostedAug 29, 2010 3:59 am
ik denk dat ik weet waarom ik er niet meer op kan :
"15. You will not exploit any bug in the Game and you will not communicate the existence of any such exploitable bug or "hack"(bugs that grant the user unnatural or unintended benefits in game), either directly or indirectly, to any other Game player. You will promptly report any such bug via official and prescribed channels to Aeria Games & Entertainment. "
dit kan misschien het probleem zijn. Maar hoe kon ik weten dat het een bug was, ik volgde gewoon iemand in een spel en opeens zat ik in een of ander gebouw. Ik dacht dat het geen kwaad kon omdat ik daar ook nog gedood kon worden.

P.S.: ik heb een ban appeal geschreven in het engels zou ik dit ook in het nederlands kunnen schrijven want zo ben ik veel mondiger.

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedAug 29, 2010 6:20 am
monsterwolf94 wrote:

dit kan misschien het probleem zijn. Maar hoe kon ik weten dat het een bug was, ik volgde gewoon iemand in een spel en opeens zat ik in een of ander gebouw. Ik dacht dat het geen kwaad kon omdat ik daar ook nog gedood kon worden.  

zou kunnen maar je zou het wel zeker moeten weten.

monsterwolf94 wrote:
P.S.: ik heb een ban appeal geschreven in het engels zou ik dit ook in het nederlands kunnen schrijven want zo ben ik veel mondiger.  

helaas, er zijn ... geen GM's die nederlands praten ( misschien bij de duitse staff maar verder ... )
normaal gezien zou het in engels moeten zijn omdat het game en forum in het engels staan Razz

als je zeker zijt dat het daardoor komt, zeg dan gewoon de feiten, dat je iemand zat te volgen ?