Author Message

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedJun 07, 2007 11:15 am

goed te horen hoe het bij andere gaat

Bij ons in het gezin gaat het er niet anders aan toe , we hebben nog 1 zoon thuis en die heeft op zijn kamer pas geleden een upgrade op de pc gekregen zodat er weer wat nieuwere spelletjes mee gespeeld konden worden, zo ook LC.
Hij heeft het eigenlijk in ons gezin gebracht en nadat mijn vrouw er wat kijk op kreeg heb ik ook mijn oog er eens op laten vallen wat eindigde in dat we nu een extra laptop in bestelling hebben staan. De pc in de woonkamer is meestal door mijn vrouw in gebruik, ze is advisor van de guild ghostriders, en daar gaat naast het up levelen natuurlijk wel wat tijd in zitten, tijd die ik dan niet op de pc kan, haha.
Zoon lief speelt nu inmiddels meer andere spelen, was het even zat, maar komt wel regelmatig kijken hoe het met ons gaat, hij was een knight lvl 19 en mijn vrouw is nu een roque lvl 43.
Ik ben met mijn titan, genaamd fluffie, ja echt een naam die bij het type past, lol, gevorderd tot level 36, gezien de tijd die in nog op de pc kan een hele prestatie.
Wij zitten meestal op K4 , de server waar de rest van de guild ook veel op zit, het is geen nederlandse guild, het is een gezellig samen spel vanuit alle windstreken, van australie tot amerika en natuurlijk nederland.
Nu is het voor mij nog wachten op de nieuwe lptop, dan kan ik tenminste on line als ik het wil en kan , lol.
Groeten en wie weet zien we elkaar eens on line, happy hunting.

Advertisement

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 07, 2007 11:25 am

woow!

Ik ben 13...ma ik dit is toch heel uniek!!!! Als ik op de pc zit begint mn pa al te roepen zitte daar weeral op, mn ma en pa haten de computer, mn zus vind spellekes dom, mn broer heeft heel veel spellekes gespeeld ma op een dag zei hij : nu stop ik en toen is hij nooit meer aan spellekesgewest Sad ...ah ik wil ook wel zo een familie hebben Confused .............heb ik effe pech jong, heb daardoor in 2 maanden nog maar lvl 22 knight hah

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 07, 2007 11:30 am

dark-mist????

Wachte ffe!! ik ben lostpaladin en ik ben erbijna zeker van dat ik u ken!!! Razz ...ben effe kluts kwijt zal straks kijken, kan ook zijn dak u gwn zag lopen Razz Embarassed

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 07, 2007 11:35 am

nog eff wa

...En ik speel ook gitaar, hah Very Happy gisteren nog examen gehad... Very Happy ...lol maar ik speel toch liever gwn rock enzo dan klassiek, is klassiek en dat is klassiek, maar bij rock kan je improviseren enzo..en elektirsch is ook gaaf Very Happy

icefloris

Rank 0
PostedNov 14, 2007 1:28 pm

WELKE KLAS ZAL IK KIEZEN BIJ LAST CHAOS????

Zeg kan iemand me helpen met klassen kiezen weet nooit wat echt handig is Confused
Al die sites zeggenb van mage is handig rouge is handig enzo.
kom er nie uit help plz... Sad

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedNov 15, 2007 9:16 am

het is net wat je wilt, ik zal proberen een paar voorbeelden geven.
een knight is sterk en hersteld snel en is super in pvp.
een healer is een van de snelste lvlers , heeft vermogen om zelf te healen, en zo kun je heel lang blijven spelen, ook super in pvp op iets hoger lvl
roque is een vechtertje, ik mag er graag mee werken, een echt pvp char
mage is zeker als hoger lvl een geduchte tegenstander, heeft ontzettend veel general skills, maar daar heb je dan ook heeeeeel veel skill points voor nodig , als je die in het begin af aan niet probeert te halen zit je met een probleem.
een titan is mer spier dan kracht, helaas, veel hp (leven) maar geen skills als een stun , hoewel als hij hoger is kun je er wel aardig mee slopen in pvp.
een sorcerer heb ik zelf niet gespeeld, ligt me denk ik niet zo, maar dat moet je dan even proberen.
succes met je keus, happy hunting

DarkAbaccus

Rank 0
PostedNov 28, 2007 12:58 am
Jongens, ik wil last chaos ook spelen en heb al verschillende malen gedownload waarna ik het bericht krijg: RunTime Error
en dus doet hij het niet, wat moet ik doen?

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedNov 28, 2007 8:32 am
voor problemen met opstarten en in loggen kun je beter op het forum kijken onder "suport "en dan onder technical problems.

Kijk hier ook zeker als je met een vista machine werkt, daar moet je met andere instellingen opstarten anders loopt de upgrade downlo9ad steeds vast

mbruno7

Rank 0
mbruno7
PostedMar 15, 2008 9:35 am

my parents hate pc games :(

i wish my parents play it too
ps. I AM M7 ^^

Whoslade

Rank 0
PostedMar 24, 2008 5:32 pm

haha, ruzie?

Mijn man is jaloers op LC..... ik speel een beetje erg veel geloof ik. Ik heb al geprobeerd hem zover te krijgen ook te gaan spelen, maar dat vindt hij zonde van zijn tijd. Jammer voor hem dus!

Leuk dat er zoveel nederlanders in LC zijn overigens!

Groetjes,
whoslady2