Author Message

garianpower

Rank 0
PostedJan 17, 2010 6:53 am

Niet installerern

hij doet het niet
hallo ik heb mij ingeschreven op aeriagames en geprobeerd het te installeren, het downloaden van de site lukte nog, maar daarna toen ik de download aan klikte stond er dat ik met iets akkoord moest gaan dat deed ik en toen kwam er het installatie scherm van de setup(dus niet van het spel) maar na 1 heel uur was er nog geen enkele vooruitgang geboekt in de installatie van de setup, er was gewoon niets gebeurd. weet een van jullie hoe dit kan ?. Question
Advertisement

Feallie

Rank 2
Feallie
PostedJan 17, 2010 8:29 am
Over welk spel heb je het?

Luumpia

Rank 2
Luumpia
PostedJan 19, 2010 5:20 am

Re: Niet installerern

hij doet het niet
garianpower wrote:
hallo ik heb mij ingeschreven op aeriagames en geprobeerd het te installeren, het downloaden van de site lukte nog, maar daarna toen ik de download aan klikte stond er dat ik met iets akkoord moest gaan dat deed ik en toen kwam er het installatie scherm van de setup(dus niet van het spel) maar na 1 heel uur was er nog geen enkele vooruitgang geboekt in de installatie van de setup, er was gewoon niets gebeurd. weet een van jullie hoe dit kan ?. Question  

Probeer het spel van een andere mirrorsite te downloaden, of kijk naar de datum van de setup. Wanneer de launcher voor het laatst ge-update is.

En over welk spel gaat het btw.