Author Message

heavensblood

Rank 0
PostedOct 15, 2009 8:30 am

RIVIVAL A CHARAKTER

Hoe lang moet je daar op wachten
hey allen,
kan er iemand mij zeggen hoe lang je daar moet op wachten vooraleer je uw oud character weer hebt, ik moest naar suport zeggen het welke + lvl + server enzo maar ,na 5 uur heb ik er nog altijd niets van gehoord ik ziet hier een beetje op van de zenuwen omdat er een tijds limit op zit , hoelang weet ik niet , en omdat dit nogal vrij duur is vind ik had ik dit toch graag gehad dat dit lukte en niet in het water beland mijn geld lol
Advertisement

janine32

Rank 4
janine32
PostedOct 15, 2009 9:13 am
1. Wacht gewoon, ze zijn niet supersnel hier.....

2. Leer grammatika.... Hoofdletters en punten maken het een stuk makkelijker om je stukje te begrijpen.

3. Als je echt niet langer kan wachten, probeer een GS of GM te vragen. Misschien dat dat helpt.

heavensblood

Rank 0
PostedOct 15, 2009 10:25 am
oke

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedOct 15, 2009 11:19 am
Shaiya Razz
en UM kwijt? o.O

als je het indient kan het 30 dagen duren vooralleer ze klaar zijn
Ze hebben al druk met het verhandelen van de dagelijkse ticketverwerkingen, met 48 uur als wachttijden. maar als je geluk hebt heb je het vroeger. hou gewoon een slot vrij in de char screen en speel met je andere toons =)

signature of xybolt

MrEmvee

Rank 1
MrEmvee
PostedJan 06, 2010 3:19 am
De game masters vragen 3 dagen de tijd om te antwoorden op elk ticket , als je een reply hebt gehad , zie dan dat je terug replied op die reply ( ze hebben er verschillende mappen voor ). Anders word je terug beneden aan de lijst gezet.

Een char revival duurt normaal 3 dagen verwerking en dan nog eens tot 30 dagen alleer je het terug krijgt , een Gs of GM vragen zal het niet sneller maken ^^, ze werken en hard en zijn bezig met allerlei dingen , jou beurt komt wel .

Tot zover doe wat Xybolt ( die gast die altijd sneller is dan mij in het posten ) zegt en speel andere chars , wat ik had gedaan was terug naar men HM en farmen famern farmen zodat ik een 2de delete kon voorkomen.

Anyways , have fun Wink

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedJan 06, 2010 4:19 am
tis ni snelle manneke hier, maar op tijd... dit thread is van oktober Rolling Eyes

signature of xybolt