Author Message

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 09, 2007 2:17 am

Mount...vraag

vragen over mounts
Dus kheb een paar vragen....kan je pet nog trainen als het een mount is? Confused
Want ik heb gehoord van die buffs bije en paard en op lvl 38 kan hij verbeterde ofzo hebben..
wat is dat bij een draak? Heeft een draag ook verbeterde aanvallen enzo, mount skills Confused ..ik hoop dat jullie snel andwoorden lol, gisteren draak naar lvl 12 getraind hah Cool

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)
Advertisement

rawrchan

Rank 0
rawrchan
PostedJun 09, 2007 2:35 am
draak NIET mounten.
laat hem zoals ie is/

ingame name ; mieuychan yea the real one >.> love me <3 Hit me up with a pm if you still know me ;D

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 11, 2007 10:30 am

waarom?

Ehm waarom? Ik doe het toch anders is er niks meer aan de game lol Razz

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

rawrchan

Rank 0
rawrchan
PostedJun 11, 2007 10:34 am

Re: waarom?

run paladin wrote:

waarom?
makkelijk andwoord op dit.

je wilt een horse mount, want deze geeft je attack buffs, en defense buffs.

draak mount zuigt, geen goede aanvallen, en geen buffs.
als je hem draakje laat, krijg je veel passive buffs, dus ben je veel sterker.

horse mount buffs + draak passive buffs = the ****.
ask any high lvl.

ingame name ; mieuychan yea the real one >.> love me <3 Hit me up with a pm if you still know me ;D

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 12, 2007 12:32 pm

srry maar ikdoe het toch...heb er naar uitgekeken is zalig om zo een draak te zien , kan me niet schelen dat het slechter is (train daarna toch een horse mount , dus keb dan mn buffs)..srry maar mn wil voor zo een beest is groter dan men verstand Razz

Corax

Rank 0
Corax
PostedJun 13, 2007 11:14 am
moet eerlijk bekennen, heb ik ook gedaan ^^" ben met mn draak begonnen aangezien mn paard... nogal in ongezonde staat was... heb m gemount en gebruik m voornamelijk als vervoersmiddel, best handig. als mn paard lv 38 bereikt mount ik die voor de buffs en verkoop ik mn draak Wink om vervolgens weer een nieuw paard te nemen en die door te trainen... ja... hoezo omweg Razz

Nescio Cur Scripserim ~God made me a cannibal to fix problems like you~ Syrah - Archer - Lv 46

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 14, 2007 12:32 pm

idd net zoals ik denk

Razz inderdaad ik zal datook doen denk ik Razz (tenzei dat ik dan al lotro zou hebben!!! Very Happy Razz )

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedAug 31, 2007 8:13 am

een draak kun je het beste bij lvl 33 mounten, je kan hem gebruiken om je sp te pakken op bijvoorbeeld great hornbeasts, of draken, maar let wel op je hp, beter is het als je er naast ook een horse mount hebt , dan pak je eerst de horse bufs en stapt over op je draak, sloopt een great hornbeast of 8 tegelijk en stapt dan weer even op je paard , buf en verder zoals hier voor.
Heb je een hoger lvl char dan is een unmounted draak beter, daar heb je de extra passieve bufs van en die zijn in een gevecht perfect.
mijn main char is nu 54 heeft een horse mount en een draak 32 unmounted, dit geeft volgens mij de beste combie.

Happy hunting , groeten , Fluffie

Hamade

Rank 0
Hamade
PostedDec 23, 2007 9:39 am

Re: waarom?

rawrchan wrote:
run paladin wrote:

waarom?
makkelijk andwoord op dit.

je wilt een horse mount, want deze geeft je attack buffs, en defense buffs.

draak mount zuigt, geen goede aanvallen, en geen buffs.
als je hem draakje laat, krijg je veel passive buffs, dus ben je veel sterker.

horse mount buffs + draak passive buffs = the ****.
ask any high lvl.  

geen goede aanvallen Katar dragon eerst 40 gehaald alle SP's verzamelt op mount skills. Fire Breath 60k dmg -.-