Author Message

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedJan 05, 2007 2:09 pm

Huh?

En ik dacht dat mijn Engels goed was.....
okidoki dan.
Ik las een paar leuke dingetjes over de mage, skill gevalletjes over wat ik straks als Wizzard kan doen en zo meer.
Erg leuk, handig en vooral héél erg ingewikkeld!
Verdrie nog aan toe, ik krijg complimenten van Engelsen, Amerikanen en andere Engelstaligen over mijn taalgebruik en uitspraak, maar hier bak ik geen taart van al is het nog zo!

Een paar voorbeeldjes:
1) When attack of short-range type is received, the damage which is received with fixed probability is decreased

2) You planting fear heart in front around by your, try to escape from [suruza]

3) Throwing the powerful ice arrow to the enemy, with the damage, you drop into a freezing state where drift speed depreciates

4) Skill initial speed of the object which it appoints is risen 300 seconds.

Nummer 4 lijkt erop dat voor 300 seconden de persoon (object? waarom staat er dan niet gewoon 'person'?) waar ik de skill op richt een extra speed boost krijgt. Ik kan echter ook lezen dat de persoon (object) al speed moet hebben en dat dat dan met 300 seconden verlengt word.
En zo is het ook met de rest.
In het spel zelf vind ik de uitleg van de skills ook nogal vaag of vreemd geformuleerd.
Ben ik daar nu de enige mee?

-------------------------------------------------

Voor een deel lijkt het me gewoon slecht Engels met veel tikfouten, maar ik kom dit werkelijk óverál tegen waar ik iets zoek van LC.
Tikfouten oké, maar is er misschien meer aan de hand?
Ooit vertaalde ik een zwaar Engels literatuur boek, 1005 pagina's in het oud Engels geschreven, naar het Nederlands. Dit was zwaar en moeilijk werk, maar erg leuk om te doen. Ik dacht dat ik alles nu wel zo'n beetje gezien had, maar hier heb ik toch écht even hulp bij nodig.

Advertisement

FadedHope

Rank 0
PostedJan 05, 2007 2:21 pm

Re: Huh?

En ik dacht dat mijn Engels goed was.....
Ik kan ook aardig goed engels spreken(voor mijn leeftijd). Maar ik snap ook niet zo heel veel van de skills, ik vraag het meestal gewoon aan andere personen uit de guild aangezien er een aantal hoger zijn als mij Smile

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedJan 05, 2007 2:44 pm
Ik wíst wel dat het niet aan mij alleen zou liggen! *maakt een vreugdedansje* Very Happy

Tja, als je in een guild zit is het nog na te vragen, maar ik ben volkomen solo, dus dat gaat voor mij niet zo makkelijk Very Happy

Ach, wie weet kan MieuyChan er eens zijn licht over laten schijnen voor ons? Very Happy

mieuychan

Rank 3
PostedJan 05, 2007 2:49 pm
wat je hebt gevonden, zijn allemaal guides van de malaysion versie.

die nogal um, ja, niet echt goed vertaalt is.

als dit ook bij ons zo het geval zal zijn,. vertaal ik het zelf wel! D:

MieuyChan @ Katar MieuyChan @ Cariae

Windcaller

Rank 0
Windcaller
PostedJan 08, 2007 9:06 am
Poeh, bekijk dan de skills bij de mage maar eens, want dat is niet altijd even goed te volgen. Ik doe het meer met 'trial and error' en mogelijk kom ik er dan wel uit wat er mee bedoel word, maar verders.....

Is er nog geen Engelstalige site voor dit soort zaken dan? komt dit omdat het nog zo vreselijk nieuw is in Amerika, het spel zelf, dat dat deel nog opgebouwd moet worden?

Sprak ik nu maar meer dan 4 talen Wink

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 01, 2007 4:41 am

ik merk niks!

..Ik merk er niks van ze Very Happy ik kan amper Engels!! hahaha Razz

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

darkmaya

Rank 2
darkmaya
PostedNov 18, 2007 1:37 pm
bij mij hebben ze niet eens in de gaten dat ik nederlands ben:P