Author Message

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJul 11, 2007 5:17 am

draken nieuwe look? ik bijna jarig: bijna lotro (nu nog 6 da

Krijgen de draken een nieuwe look? Dat zag ik in een newsletter, ik hoop het Razz ...+ ik ben bijna jarig, nu nog 6 dagen , als iemand cadeautje wil geven : altijd welkom, en binnenkort speel ik lotro, ondertussen speel ik echt heel veel flyff en last chaos is er gwn niet mee te vergelijen, flyff ruled onder de free mmorpgs! Very Happy Razz (srry he, maar last chaos is een beetje saai na al dat grinden moet ik zeggen)

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)
Advertisement

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedAug 03, 2007 9:21 am

leuk om te weten waneer je jarig bent, gefeliciteerd, maar voor een draak moet je toch zelf in de mall kijken. lotr hoor ik je alleen maar over, ik hoop dat je he er naar je zin hebt, happy hunting.

grtzz fluffie

Nopak

Rank 0
PostedNov 05, 2007 12:22 pm

FLYFF?

@run paladin

Hoezo is flyff beter dan last chaos?
Als je alleen al naar de screenies kijkt valt je al meteen op dat flyff enorm kinderachtig is en dat last chaos er gewoon wat natuur getrouwer uitziet.
Heb ook flyff gespeeld... Totdat ik al die kleutertjes beu was en ben toen opzoek gegaan naar iets fatsoenlijkers en volwassener en toen kwam ik hier uit!

I ain't a killer but don't push me. Revenge is like the sweetest joy next to getting ....

Meisei

Rank 0
Meisei
PostedNov 09, 2007 4:03 am
Tja is zijn mening ma leg eens wel uit wrm je dat beter vind dan LC.

*Click on my profile and listen to tha dango soon and join the Dango Club*

Nopak

Rank 0
PostedNov 09, 2007 7:45 am
Waarom FLYFF zuigt:
-
Healers zijn zonder meer de beste klassen die er is, dat is omdat ze als ze afk zijn een zakmes op de knop van een skill leggen die ze willen trainen en dan train je die van zelf de hele nacht...
-
Het ziet er enorm kinderachtig uit! En de gemiddelde leeftijd ligt ook op 8/9 jaar
-
Je hebt eerst een vagrant stage (daarin kan je 3 skills) die stage duurt 15!!! lvls
-
Je kan pas vliegen vanaf lvl 20
-
Er is absoluut geen evenwicht in de klasses
-
Je moet naar lvl 60 voordat je pas je secundaire class kan kiezen en lvlen duurt ongeveer even lang als in Last Chaos
-
Pets kosten ongeveer 4 milljoen penya omgerekend is dat ongeveer 9 miljoen gold in LC

Dit was het zo'n beetje...

I ain't a killer but don't push me. Revenge is like the sweetest joy next to getting ....