Author Message

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedSep 10, 2007 11:43 am

hallo mesen nog eens en ook de laatste keer volgens mij.....

flyff, lotro en archlord en last chaos
hey mensen, ik heb dus voor 45 dagen lord of the rings online gespeeld Very Happy Razz nu is mn abbonement gedaan Crying or Very sad en ik mag pas rond kerstmis een nieuw kopen......... Crying or Very sad maar goed dat even terzijde Wink ik heb een pak goede spelletjes, last chaos is goed, dat weten we allemaal maar ik vind flyff beter..........vliegen enzo is fun...... Arrow tenslotte speel ik nu archlord, archlord was vroeger 10 euro per maand maar het had te weinig succes en is nu volledig ja , je hoort het goed VOLLEDIG gratis ..archlord is een prachtig (valt mee van graphics hoor last chaos is mooier Embarassed ) mmorpgje, dat heel erg groot is, zeker 3 uur om van de ene kant naar de andere kant te lopen zonder mount.....enorm ENORM veel steden (zeker 20 of meer) en je kan 3 rassen, tenslotte kan je ook de baas van heel de server worden en krijg je als enige een draak..in een woord een prachtig spel dat in feite gwn ongelooflijk is om gratis te zijn, en wat nog meer is : het spel kreeg maar liefst 500 000 spelers in de tijd dat het gratis is geworden tot nu, dat is toch al een vooruitgang......

Nu ja weer op LAST CHAOS ........veel succes met last chaos maar ik speel dus archlord en lotro..... Rolling Eyes last chaos is echt wel vervelend hoor na lvl 23 ben ik gestopt, lvl 13 dragon.....veel te veel grinden, archlord heeft 2000 quests (www.archlordgame.com is de site trouwens).......maar ja als je veel pct dan gaat last chaos rulen maar na een tijdje zul je beslist wat meer willen.......ik hoop dat dit niet als reclame wordt aangezien, ik wil gwn zeggen dat er iets beter is en iets dat korter is van download dan last chaos...en dat daarbij ook nog veel leuker is........................ nogveel succes allemaal Wink

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)
Advertisement

Nopak

Rank 0
PostedNov 05, 2007 12:38 pm
Wat is je doel nouw met zo'n post als deze?
Waarom denk je dat mensen tijd steken in een spel als dit?
Om vervolgens weer over te stappen naar een ander spel (daar ga ik geen mening over geven, want daar heb ik geen ervaring mee)
Als jij het al na lvl 23 beu bent zul je het in ragnarok zeker ook niet ver schoppen!
Iedereen zou dit spel uit kotsen als je even snel lvl 60 werd als lvl 10!
Dat is nu juist heel het principe van MMORPG!
Gezellig er tijd in steken en plezier maken en niet de helft van je tijd steken in een spel wat je over 23 levels toch alweer beu bent

I ain't a killer but don't push me. Revenge is like the sweetest joy next to getting ....

Meisei

Rank 0
Meisei
PostedNov 09, 2007 4:00 am
Archlord is ook veel grinden hoor als je ergens opd e lvl 25 zit >_>

*Click on my profile and listen to tha dango soon and join the Dango Club*