Author Message

fluppe

Rank 0
PostedSep 26, 2007 2:29 am

last chaos

hoi iemand die mij eenbeetje kan helpen in het spel
ben nu een titan lvl23 maar geraak niet meer verder en ganse dagen monster te lopen dooden steekt ook tegen na een tijdje..........
mijn naam is fluppe
Advertisement

Corax

Rank 0
Corax
PostedSep 26, 2007 5:09 am
als je t nu al saai vindt heb ik toch slecht nieuws voor je. ben bang dat dat wel zo zal blijven, vooral na lv 30 begint het grinden onvermijdelijk te worden Sad op jou level moet het mogelijk zijn nog de nodige aantal quests op te lossen (die na lv 30 gruwelijk moeilijk te krijgen zijn), waarvan enkele je toch kunnen helpen er door heen te komen. als je nu al lv 23 bent, vermoed ik dat je aan powerlvlen hebt gedaan (sorry voorals ik het fout heb), wat ik hoogstpersoonlijk afkeur (uitzonderingen daargelaten) t is slecht voor de opbouw van je char, en ja... uiteindelijk is t alleen maar saai, nogmaals, vóór lv 20 zou je niet alleen maar moeten grinden

maar goed, mijn tips:
kijk eens of je een leuke party, of beter, een leuke guild vindt. het is veel gezelliger monster na monster af te slachten als je t tegelijkertijd over de meest onzinnige dingen kunt hebben. je kunt ook tijdelijk stoppen met lvlen, en eens een bezoekje aan de pvp arena brengen (hoewel daar regelmatig mensen zijn van boven lv 60...) kijk of je iemand van je eigen lvl vindt Smile (een goede bouw je char is hier wel voor nodig, dus zorg dat je je skills bijhoudt)

en dan nog iets wat ik maar al te vaak gedaan heb: probeer andere klassen uit. het kan best zijn dat je gewoon in een klasse zit die toch niet helemaal bij je past, waardoor het lvlen saai en traag wordt (wat ik van mezelf kan herinneren, alle klasse uitgeprobeerd hebbend, vielen vooral de titan en de knight het meest tegen. sorceror ging redelijk goed, rogue ging goed, ben zelf voornamelijk van de healer/mage klassen, proberen kan geen kwaad Smile). dan kun je ook meteen eens nieuwe gebieden gaan onderzoeken (heb je vooral in juno getraind, probeer dratan dan eens Wink mocht je niet tegen t felle zand kunnen, zet dan t scherm gewoon wat donkerder Very Happy) vanaf lv 25, kun je zonder problemen naar merac op butchers jagen (hoewel ik dan weer afraad alleen nog maar in merac te trainen, aangezien je vanaf lv 35 tot 50 eigenlijk alleen nog maar in merac kan trainen)

en anders, neem een pony (als je die nog niet hebt) en ga pet trainen. mount m als ie lv 31 of hoger is, leer m de buffers offensive hauling en defensive hauling aan en het trainen gaat een heel stuk gemakkelijker Very Happy
<--- heeft ervaring hiermee Razz

mocht je op katar zitten, kun je me altijd bereiken via mn ign Flamma (k4) heb nog een aantal andere personages... maar, die zijn redelijk inactief ^^

nog veel succes, hoop dat t iets geholpen heeft Wink

Nescio Cur Scripserim ~God made me a cannibal to fix problems like you~ Syrah - Archer - Lv 46