Author Message

phantoom66

Rank 0
PostedMar 03, 2007 3:33 am

zomaar een vraagje

Zag laatst en melding dat er iemand geband zou zijn omdat hij zijn Pet ge-exploiteerd zou hebben.
Mijn engels is redelijk maar wat bedoelen ze hiermee --exploiting--???? Rolling Eyes
Advertisement

mieuychan

Rank 3
PostedMar 03, 2007 6:02 pm
Hey,

exploit ;

making advantage of a bug for your own benifits.

meaning ;

monster aanvalle, zonder wapen, en zorge dat het monster je niet terug aanvalt.

MieuyChan @ Katar MieuyChan @ Cariae

CloudStrife

Rank 1
CloudStrife
PostedMar 03, 2007 6:09 pm
Het komt erop neer dat jij en het monster dat je bevecht in een bepaalde positie staan, dat jij het monster aan kunt vallen (waardoor je drake/horse pet experience krijgt) maar het monster jou niet aan kan vallen, door de positie.

Het exploiten hiervan is dat je een heel erg sterk monster aan kunt vallen, die jou niet kan raken. Wat betekent dat het monsters waarschijnlijk niet dood zal gaan omdat hij uiteindelijk zijn eigen HP terugkrijgt. Hierdoor kun je dagenlang pet levelen (en af en toe je pet wat eten geven)

xD

Monday is the root of all evil...

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedMay 18, 2007 3:23 am

ik weet niet als dat zo erg is

Is dat een regel overtreden? Is dat msshn met ene programma ofzo, anders zie ik er niet veel illegaals in ...alhoewel snap ik niet hoedat je dat zou kunnen doen.............

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

anem

Rank 0
PostedAug 19, 2007 9:38 am
wrpm direct ban geef hem een warning

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedAug 31, 2007 7:56 am

Het is toch wel toegestaan om zonder wapen je pet te trainen.
Ik laat mijn healer mijn pet zonder boog lvln maar moet wel steeds selfheal gebruiken, de m ob kan mij gewoon raken, en dat doet hij goed ook, hehe.
Pas als pet hoger lvl heeft en defense opgezet heb krijg ik iets meer tijd om met andere pc met mijn main char te spelen. Ik was voorheen op k1 tot 4 te vuinden met mijn healer maar omdat er steeds van die figuren kwamen die de mob mij of nog erger mijn pet sloopte ben ik op k5 of 6 gegaan, nu komt er af en toe zo'n noob langs die mn mob kills, al is dit ks en niet toe gestaan, maar goed daar heb ik dan maar vrede mee, ik loop wel weer naar een andere mob en ga lustig verder.
Als ik afk ga dan is het maar voor even , een pitstop op de wc of zo of even gauw wat te drinken pakken, ik heb van het eerder gebeuren geleerd, never leaf your pet lvl alone.

Happy hunting greatings , Fluffie