Author Message

tnt2002

Rank 0
PostedMar 31, 2007 3:19 am
Windcaller wrote:
Kijk, tnt2002 (wat rolt dat lekker van de tong overigens, die 'nick' van jou Very Happy ), dáár ben ik het dus niet mee eens.
Alleen al in deze ene post van jou laat je, naar mijn mening, heel duidelijk zien dat je wel dégelijk wat te melden hebt dat de moeite waard is!

Ik daag je bij deze uit lekker de discussie met mij aan te gaan Very Happy Very Happy Very Happy
Wat moet er gebeuren om mensen zoals jij uit die denkwijze te halen? ik ben er erg benieuwd naar en wil het gaag uitproberen.  

dit antwoord was inderdaad de moeite waard Smile
wil nog niet zeggen dat ik voortaan alle topics ga beantwoorden.

jij vindt dat mijn denkwijze niet de goeie is?
hier volgt wat uitleg >>> forums bevatten informatie, die wil ik lezen.
informatie die ik niet heb, kan ik zoeken (ja de ''zoek''-functie) ^^
als ik t dan nog nie kan vinden, dan vraag ik er wel om.

in RL praat ik ook (bijna) nooit als t niet nodig is... waarom op t forum wel?

ik snap dat je meer forum activiteit wilt zien, maar ik denk dat forumACTIVITEIT wel doordacht moet zijn.
als ik in elk topic een x antwoord met ''lol'' gaat de activiteit omhoog, maar is dit de manier? ........uhm........ nou...... uhmmmm.........goh.....

Wink jouw beurt ^_^
Advertisement

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedMay 18, 2007 2:24 am

ik ben nieuw

Ik speel al 2 maanden en 4 dgaen last chaos lol, maar vandaag heb ik pas veranderd ( 18-05-07) en ben ik begonnen op forum... Very Happy effe kijken enzo

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 01, 2007 4:44 am

ben bezig op school

kzit nu op school haha...middagpauze...effe aan het kijken op de forums....ma ja Confused ...inderdaad is het nederlandse forum niet echt actief

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

marabunta6

Rank 0
marabunta6
PostedAug 20, 2007 2:19 am
ik ben ook wel actief op de forums maar ik speel het spel gewoon meestal ik zeg wel eens wat op topics die me intreseren of ik maak er gewoon zelf eentje maar verder hou ik dus gewoon mn mond Razz Very Happy

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedAug 29, 2007 10:14 am

het zou wel mooi zijn als men er ook eens de tijd voor nam om op de forums te reageren, je kunt hier namenlijk ook nog het een en ander leren van de bevindingen van andere spelers.

Happy hunting fluffie