Author Message

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 04, 2007 12:25 pm

Tempel of forgetnes ofzo

...Vraagje: weet iemand wat en waar de tempel of fogehtnes ofzo is Razz ..ik heb een mega zot filmpke gezien erover ofzo op youtube ma ik weet nie eens waar die dungeon is Crying or Very sad ...dus ja kan iemand uitleggen? ow ja da zot filmpke is dit http://www.youtube.com/watch?v=3m5rFac7iPk ...mn naam is daar clanmovies

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)
Advertisement

Corax

Rank 0
Corax
PostedJun 05, 2007 4:00 am
k, heb net even wat research gedaan, aangezien de tempel heel moeilijk te vinden schijnt te zijn (zelf heb ik em nooit gevonden, waarschijnlijk omdat ik met de verkeerde coordinaten een half uur door dratan heb gerend)

Maar goed, het schijnt dat de temple of forgetfulness op de coordinaten 1622,1777 in Dratan ligt (en ja dat zouden wel de goede moeten zijn)
Zoals ik al zei, ben er zelf nooit geweest dus kan helaas geen routebeschrijving meegeven Razz

Ik moet er echter wel een kleine waarschuwing bijzetten (mocht je op het idee komen erheen te gaan). Als ik me niet vergis is het zwakste monster uit de temple of forgetfulness lv 70 (ter illustratie: ik heb een character van lv 33, liep ooit per ongeluk tegen een monster van lv 60 in Dratan aan. mijn hp voor zijn 1e slag: 1058, hp na zijn 1e slag: 27) dus ik zou wel nog eventjes wachten voor je daar achter monsters aan gaat jagen Wink

Nescio Cur Scripserim ~God made me a cannibal to fix problems like you~ Syrah - Archer - Lv 46

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 06, 2007 7:14 am

ah

Sad En het is zo een chiek filmpke...ik kan niewachten eer ik da lvl ben (met een jaar msshn nog nie eens! Sad

ik ben belg, lol niet echt origineel zeker ...ehm this is a good game...my guild : deHOTTENTOTTEN ...only for dutch..... http://www.youtube.com/watch?v=Pw8sNoodIDk (haha that video is so fun!)

wammes65

Rank 1
wammes65
PostedJun 07, 2007 9:52 am

tempel of forgetnes

het is waar dat de tempel er is en je kunt hem vinden midden onderin dratan, hij ligt wat hoog gelegen en is omgeven door diverse nieuwe mobs, en als je al langs deze venijnige kereltjes komt dan krijg je binnen een nog grotere verrassing, hier lopen in het begin, zover ben ik nog net gekomen, leuke spinnen rond die je eigenlijk pas aan kan vanaf lvl 50+ het is er voornamenlijk een natte groene omgeving, echt een kerker gevoel.
ik ben met mijn lvl 36 titan met bufs niet verder gekomen dan de eerste 2 gangen.
Ik zal de coordinaten even opzoeken als ik weer in game ben en zal ze later op dit forum plaatsen.
Maar voorlopig raad ik alleen de hogere lvls de poging te wagen.

Corax

Rank 0
Corax
PostedJun 07, 2007 11:37 am   Last edited by Corax on Aug 27, 2007 2:55 pm. Edited 1 time in total
Tja, na dit te hebben gelezen kon ik het niet laten...

Ben net ff op zoek gegaan, en jawel heb m inderdaad gevonden (verstopt tussen de bergjes). Coordinaten heb ik niet gechecked, maar... heb wel eindelijk een routebeschrijving... en hij's heeeeel simpel 0.o"

mocht je interesse krijgen:
1. je bevindt je gewoon in Dratan, neem de zuider uitgang naar buiten toe
2. ren recht door, langs een versmalling, mysts, larvae... err... harpijen, sand golems... ja en daar buigt de weg naar links af, gewoon volgen ^^
3. aan het einde van de weg opwaarts, is er een afgrondje naar rechts, sla daar in Smile
4. links af, door blijven rennen tot je rechtsaf kunt slaan (je komt hier Death Goddesses tegen, pas op, ze zijn aggressief)
5. ren gewoon weer rechtdoor langs de DG, uiteindelijk ren je ook hier tegen een heuvel op
6. boven op de heuvel sla je linksaf, een hoop sterke vijanden, maar ze doen niets Very Happy
7. niet lang daarna kun je ergens linksaf slaan... en daar de tempel ^^ *yeah*

ben er binnen geweest, inderdaad net een kerker, maar aangezien ik al 3 keer onder de 50% op dit lv gekomen ben, heb ik maar niks aangevallen Wink

Nescio Cur Scripserim ~God made me a cannibal to fix problems like you~ Syrah - Archer - Lv 46

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 07, 2007 11:40 am

ok bedankt maar ik ben maar lvl 22....dus als ik met 1 jaar nog last chaos speel, zal het voor dan zijn Razz (kijk er al naar uit naar een mount
Very Happy ) ow en als er iemand stuff te veel heeft Embarassed Razz Cool ...geef het dan aan LOSTPALADIN in katar Very Happy Shocked ....ok msshn is it schokerend maar alle brol voor de goede spelers kan voor mij veel waard zijn e Wink

run paladin

Rank 0
run paladin
PostedJun 07, 2007 1:26 pm

heb gevonden!

wow bedankt!! wat een zalige tempel! Very Happy

anem

Rank 0
PostedAug 27, 2007 10:26 am
de coordinaten zijnnnnn 1624,1784