Author Message

matspc

Rank 5
matspc
Joined
15 May 2010
Posts
3619
Location
Kalix Sweden
PostedOct 21, 2013 2:45 pm
xHiqH. wrote:
GabuchigaBu wrote:
My entry :3





And another pic, just so u can see, the tarantella is REAL Twisted Evil Squall<3


 

omg dat trantella how couldn't it hurt you =OO
omg y so scary  

indeed! I'm so scared of spiders :3

Feel free to visit my profile: http://www.aeriagames.com/user/matspc
Advertisement

ohbloo91

Rank 0
ohbloo91
Joined
23 Feb 2012
Posts
158
Location
Bloo rocks ur socks United States
PostedOct 21, 2013 4:24 pm
Someone dress up as Kero. That'd be a great Aeria-related costume. I'd do it, but I'm lazy Very Happy

nushika

Rank 1
nushika
Joined
11 Oct 2011
Posts
203
Location
Java Island Indonesia
PostedOct 21, 2013 9:23 pm
Nice Halloween Events, good luck for everyone~
(\(^^)

RogueMasquerade

Rank 1
RogueMasquerade
Joined
16 Feb 2013
Posts
253
Location
Long Beach United States
PostedOct 22, 2013 1:11 am

/o/

Twisted Evil Woots cant wait to do this, i think it be exciting and fun to see all the costumes at hand.... Twisted Evil

kikimagica

Rank 1
kikimagica
Joined
03 May 2013
Posts
249
Location
Bubble Island United States
PostedOct 22, 2013 11:37 am
Reserve as well... although theres a chance i probably wont enter '-'

btw for an aeria-related does that mean a costume from any game from aeria? Even the games that are closed and no longer available to play? just wondering cuz i might wanna make somthing from a past game

ben1000234

Rank 3
ben1000234
Joined
30 Apr 2008
Posts
872
Location
Netherlands
PostedOct 22, 2013 1:07 pm

Re: Me and my cat Martin

Sykiu wrote:





This is me and my cat Martin on a normal day.





-Axel  


Dis Axel... lmfao Razz


S4 League||IGN: Arleni||Clan: -

hiyahaibye

Rank 2
hiyahaibye
Joined
20 Jul 2012
Posts
408
Location
Guinea PigVille United States
PostedOct 22, 2013 1:30 pm

Re: Me and my cat Martin

ben1000234 wrote:
Sykiu wrote:





This is me and my cat Martin on a normal day.





-Axel  


Dis Axel... lmfao Razz  


...oh my.... how long have you been alone again?

Sykiu

Rank 3
Sykiu
Joined
24 Dec 2012
Posts
841
Location
Dominican Republic
PostedOct 22, 2013 1:34 pm

Re: Me and my cat Martin

hiyahaibye wrote:
ben1000234 wrote:
Sykiu wrote:





This is me and my cat Martin on a normal day.





-Axel  


Dis Axel... lmfao Razz  


...oh my.... how long have you been alone again?  





Not alone anymore <3 xD

Server: Siren | Guild: Yuri | IGN: iAxel | Class: Guardian/Bard | Level: -

Kizuna7

Rank 5
Kizuna7
Joined
25 Dec 2007
Posts
3416
Location
t( `-`t ) United States
PostedOct 22, 2013 2:01 pm

Re: Me and my cat Martin

Sykiu wrote:





This is me and my cat Martin on a normal day. We tried to re-create the famous Lion King scene, didn't turn as much as expected.





-Axel  

My gawd give this man a prize

lol

~Lil_Kizuna

Jellyfish10001

GameSage: Aura Kingdom
Jellyfish10001
Joined
29 Dec 2012
Posts
1190
Location
United States
PostedOct 22, 2013 3:55 pm

Re: Me and my cat Martin

Kizuna7 wrote:
Sykiu wrote:





This is me and my cat Martin on a normal day. We tried to re-create the famous Lion King scene, didn't turn as much as expected.





-Axel  

My gawd give this man a prize

lol

~Lil_Kizuna
 


Simba~

Display posts from previous:   Sort by: