Author Message

render

Rank 3
render
PostedMay 03, 2012 5:47 pm
LoganL_49155 wrote:
krycho_PL wrote:
tyvm problem repaired  

still wont redeem for me please resolve soon cause i dont want the evnt to be over and not be able to redeem the prizes i earned  

This should be fixed now, please try and Redeem once again. If you are still having issues please Contact us and we will assist you.
Advertisement

LoganL_49155

Rank 0
PostedMay 03, 2012 6:10 pm
render wrote:
LoganL_49155 wrote:
krycho_PL wrote:
tyvm problem repaired  

still wont redeem for me please resolve soon cause i dont want the evnt to be over and not be able to redeem the prizes i earned  

This should be fixed now, please try and Redeem once again. If you are still having issues please Contact us and we will assist you.  

ok heres my problem idk if its my computer or wut but i clic redeem and it does the loading screen over the event like something is supposed to pop up but nothing does it loads for half a second then is gone

SGSales

Rank 1
PostedMay 03, 2012 9:20 pm
Issue with Title vs. Placeholder. Title says Helm 1/2 AND Dual 5 but Placeholder says Helm1/2 OR Dual 5. I did the tier because of the AND.

Which is it?

mishmash04

Rank 0
PostedMay 04, 2012 9:08 am

placeholders

I am new at this game and want to know how or what the placeholder do and how i can use it because in game it say can't use due to its limitation . i spend a lot of ap yesterday to get the full may tier so i hope somebody will help me trough this so i can enjoy playing this game Shaiya and will be able in future to enchant my weapon and armor so please someone help me out ? thnx

ITTO_UMWIFE

Rank 0
PostedFeb 01, 2013 10:17 pm

game over

ik ga u niet persoonlijk stalken, niet mee inzitten. maar alles wat ik je kan afnemen van fun op deze site zal ik zeker niet nalaten te doen.
Nog steeds happy? Al een marginaal lief gevonden op deze site? hopelijk is het dan ook ene die jou nooit aanraakt, van je wegdeinst als je haar wil liefhebben, eet voor haar pc, meer tijd doorbrengt met vreemden op den chat dan dat ze babbelt met jou en al jouw geld er door draait...
GET A LIFE!!

MasterExplodr

Rank 3
MasterExplodr
PostedFeb 01, 2013 10:41 pm

Re: game over

ITTO_UMWIFE wrote:
ik ga u niet persoonlijk stalken, niet mee inzitten. maar alles wat ik je kan afnemen van fun op deze site zal ik zeker niet nalaten te doen.
Nog steeds happy? Al een marginaal lief gevonden op deze site? hopelijk is het dan ook ene die jou nooit aanraakt, van je wegdeinst als je haar wil liefhebben, eet voor haar pc, meer tijd doorbrengt met vreemden op den chat dan dat ze babbelt met jou en al jouw geld er door draait...
GET A LIFE!!  

Ik zag je andere berichten en begrijp dat je overstuur bent over je man te spelen Shaiya en te veel geld. U moet echter begrijpen dat hier je bericht klagen over de situatie alleen maar ons laat zien waarom je man koos ervoor om meer tijd besteden aan het spelen van een videogame dan wezen met zijn vrouw. Eerlijk gezegd, ik denk dat hij is waarschijnlijk beter zonder jou.

(Google vertalen, als je niet kon vertellen.)

GET A LIFE!!

ITTO_UMWIFE

Rank 0
PostedFeb 01, 2013 11:15 pm
thats your opinion... and your right! this game beats me!!

.TheLoudOne

Rank 2
PostedFeb 01, 2013 11:16 pm

Re: game over

MasterExplodr wrote:
ITTO_UMWIFE wrote:
GET A LIFE!!  

Ik zag je andere berichten en begrijp dat je overstuur bent over je man te spelen Shaiya en te veel geld. U moet echter begrijpen dat hier je bericht klagen over de situatie alleen maar ons laat zien waarom je man koos ervoor om meer tijd besteden aan het spelen van een videogame dan wezen met zijn vrouw. Eerlijk gezegd, ik denk dat hij is waarschijnlijk beter zonder jou.

(Google vertalen, als je niet kon vertellen.)

GET A LIFE!!  

WOW, dat was een beetje boos denk je niet dat Manda? uitstekende werk! krankzinnige billen vrouw!