Author Message

romanokiller12

Rank 0
PostedNov 06, 2012 12:19 pm

waar kan ik grapphic cart ofzoiets updaten

graphic cart ofzoiets
waar kan ik die updaten mischien wel handig als je een link erbij zet want anders kan ik het neit spelen Sad alvast ebdankt
Advertisement

Shush

Rank 0
Shush
PostedNov 12, 2012 8:33 am
Dat hangt helemaal af van welk merk kaart je hebt, want ieder merk heeft een eigen site. Als je Crap Cleaner toevallig hebt, staat het daar bovenaan in het scherm als je het programma opstart, anders moet je even jouw type computer Googlen. Als je eenmaal het merk weet Google je die naam gewoon, dan kom je vanzelf bij de juiste site uit.

kingsofleonpyro

Rank 0
PostedDec 12, 2012 11:19 am

Graphic card upgrade
Ga naar je lokale computer winkel en koop daar een nieuwe "Radeon HD 7970" raad ik je aan. Enorm goeie kaart.

killer3505

Rank 0
killer3505
PostedMar 22, 2013 5:26 pm
ja die twee hierboven hebben er niet zo veel verstand van zie ik =/= waarom reacheer je dan jongens, crap cleaner... wtf is dat? zon spyware programa of zo zeker? en een nieuwen kaart kopen lijkt me zeer overbodig als ik al ruim 7 jaar met 1 kaart doe.

je gaat naar deze computer en drukt met je rechter muisknop dan eigenschappen kijk even welke kaart je gebruikt dan google je gewoon eventjes "[jou kaart naam] driver updates" en dan kom je er vanzelf wel, heb je nog vragen stel ze gerust

tescan

Rank 0
tescan
PostedMay 18, 2013 2:42 pm
killer3505 wrote:
ja die twee hierboven hebben er niet zo veel verstand van zie ik =/= waarom reacheer je dan jongens, crap cleaner... wtf is dat? zon spyware programa of zo zeker? en een nieuwen kaart kopen lijkt me zeer overbodig als ik al ruim 7 jaar met 1 kaart doe.

je gaat naar deze computer en drukt met je rechter muisknop dan eigenschappen kijk even welke kaart je gebruikt dan google je gewoon eventjes "[jou kaart naam] driver updates" en dan kom je er vanzelf wel, heb je nog vragen stel ze gerust  

Je hebt er zelf ook niet veel kaas van gegeten he. Anders zou je wel weten dat CCleaner (crap cleaner) van het bedrijf Piriform een freeware cleaner is die veel bekendheid geniet en verre van spyware is. De standaardversie zal wel een toolbar installeren als je niet oplet, maar dat kun je uitvinken en verder is er ook een slim versie zonder toolbar. CCleaner wordt juist veel gebruikt om tijdelijke troep op te schonen en heeft verder ook een registercleaner om dode sleutels en waarden te verwijderen. CCleaner wordt over het algemeen veel gebruikt.
Hier de site voor jou: www.piriform.com
Je kunt het ook nog uitbreiden met CCEnhancer van Singular Labs.
Piriform ontwikkeld een aantal freeware tools. Naast CCleaner heb je ook nog Defraggler, Recuva en Speccy.
En dat jij 7 jaar met een kaart doet wilt niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Je spreekt niet namens iedereen. Je hebt ook gevallen waarbij de kaart al direct defect is (maar dan ruil je die meteen om) of na een paar jaar het niet meer doet. En het ligt eraan hoe je het gebruikt.

romanokiller12 wrote:
waar kan ik die updaten mischien wel handig als je een link erbij zet want anders kan ik het neit spelen Sad alvast ebdankt  

Het ligt eraan wat voor kaart je hebt. Over het algemeen heb je 2 spelers op de markt: Nvidia en AMD. Dat zijn degenen waar de meesten wel een kaart van hebben. Verder zijn er ook nog onboardkaarten, meestal van intel.
Om erachter komen wat voor kaart je hebt kun je dxdiag uitvoeren. Om dit te doen ga je naar start, uitvoeren, je typt dxdiag in en dan enter. Vervolgens ga je naar de tab Beeldscherm en daar zie je wat voor kaart of dat je hebt.
Je kunt ook gebruik maken van GPU-Z van TechPowerUp. http://www.techpowerup.com/downloads/2244/techpowerup-gpu-z-v0-7-1/
Vereist geen installatie. Uitpakken met winrar en de exe draaien.
Als je eenmaal weet wat voor kaart je hebt kun je op 1 van de onderstaande drivers gaan downloaden
Voor kaarten met een nvidia chip: http://www.geforce.com/drivers
Voor kaarten met een AMD chip: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Er luidt echter met drivers wel een bekend gezegde: if ain't broken, don't try to fix it.
Dus als het wel werkt, dan heb je het niet nodig. Enkel als het echt nodig is.

killer3505

Rank 0
killer3505
PostedMay 19, 2013 6:42 am
tescan wrote:
killer3505 wrote:

Je hebt er zelf ook niet veel kaas van gegeten he. Anders zou je wel weten dat CCleaner (crap cleaner) van het bedrijf Piriform een freeware cleaner is die veel bekendheid geniet en verre van spyware is. De standaardversie zal wel een toolbar installeren als je niet oplet, maar dat kun je uitvinken en verder is er ook een slim versie zonder toolbar. CCleaner wordt juist veel gebruikt om tijdelijke troep op te schonen en heeft verder ook een registercleaner om dode sleutels en waarden te verwijderen. CCleaner wordt over het algemeen veel gebruikt.
Hier de site voor jou: www.piriform.com
Je kunt het ook nog uitbreiden met CCEnhancer van Singular Labs.
Piriform ontwikkeld een aantal freeware tools. Naast CCleaner heb je ook nog Defraggler, Recuva en Speccy.
En dat jij 7 jaar met een kaart doet wilt niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Je spreekt niet namens iedereen. Je hebt ook gevallen waarbij de kaart al direct defect is (maar dan ruil je die meteen om) of na een paar jaar het niet meer doet. En het ligt eraan hoe je het gebruikt.

romanokiller12 wrote:

Het ligt eraan wat voor kaart je hebt. Over het algemeen heb je 2 spelers op de markt: Nvidia en AMD. Dat zijn degenen waar de meesten wel een kaart van hebben. Verder zijn er ook nog onboardkaarten, meestal van intel.
Om erachter komen wat voor kaart je hebt kun je dxdiag uitvoeren. Om dit te doen ga je naar start, uitvoeren, je typt dxdiag in en dan enter. Vervolgens ga je naar de tab Beeldscherm en daar zie je wat voor kaart of dat je hebt.
Je kunt ook gebruik maken van GPU-Z van TechPowerUp. http://www.techpowerup.com/downloads/2244/techpowerup-gpu-z-v0-7-1/
Vereist geen installatie. Uitpakken met winrar en de exe draaien.
Als je eenmaal weet wat voor kaart je hebt kun je op 1 van de onderstaande drivers gaan downloaden
Voor kaarten met een nvidia chip: http://www.geforce.com/drivers
Voor kaarten met een AMD chip: http://support.amd.com/us/gpudownload/Pages/index.aspx

Er luidt echter met drivers wel een bekend gezegde: if ain't broken, don't try to fix it.
Dus als het wel werkt, dan heb je het niet nodig. Enkel als het echt nodig is.  

oetlul je zegt gewoon wat ik zeg maar dan uitgebreider waardoor het slimmer LIJKT niet is... ow en sins waneer is Crap cleaner nodig? nog nooit gehoord van peogrammas als did, gewoon lekker zelv cleane scheelt nog programmas en ****. ow en dan zeg je: ""En dat jij 7 jaar met een kaart doet wilt niet zeggen dat dit voor iedereen geldt. Je spreekt niet namens iedereen. Je hebt ook gevallen waarbij de kaart al direct defect is (maar dan ruil je die meteen om) of na een paar jaar het niet meer doet. En het ligt eraan hoe je het gebruikt. "" natuurlijk dit weet elke mongool met een brein, dat hoef je niet te zeggen...

sommige mensen will alleen maar slimmer lijken maar je weet er net zoveel van als mij alleen ga ik er niet een gigantisch verhaal van maken maar geef 1 simpele oplossing die ALTIJD werkt. kruip nu maar snel weer onder die steen van je en doe maar slim.