Author Message

Heiman999

Rank 0
PostedMar 19, 2012 2:05 pm

Glömt mitt lösenord

Jag Behöver HJÄLP
Hej! Jag har inte spelat shaiya på ungefär ett år och så dum som jag är har jag glömt mitt email konto Sad Mitt konto är Heiman99 och jag gjorde en ticket men de behövde information som jag inte har, till ex kommer jag inte ihåg vad jag köpte sist men jag vet att en av gubbarna heter TheOneHoHeals. Vet nån vad jag kan göra åt detta? Tack i förväg Smile
Advertisement

freako2k

Legendary Founder: Scarlet Blade
freako2k
PostedMar 19, 2012 3:15 pm
Håper det går bra at jeg svarer på norsk. Jeg kan skrive på engelsk også hvis det er lettere.

Trenger du email konto for å logge inn? Husker du ikke passordet (lösenordet) på accounten din heller?

Jeg vet ikke hvor mye informasjon du ga i din første ticket, men du kan prøve å legge til tilleggsinformasjon hvor du forklarer cirka når du sist spilte, hvilken faction og lvl på character'en din samt class. Screenshots fra character'en din hvis du har det er bra også.

Heiman999

Rank 0
PostedMar 20, 2012 8:48 am

Glömt mitt lösenord

freako2k
de är ok Smile

Jag har inga Screenshots för att jag har en ny dator (PC) och de var ungefär 1 år sedan jag spelade shaiya och jag vet inte mitt email konto så jag vill att shaiya ska ändra emailen till camillaheiman@hotmail.com

Jag spelade på Lailah och en gubbe heter "TheOneHoHeals" de är en priest, Jag vill gärna ha mitt konto för de tog ungefär 4 månader att levla upp mina "Characters" och jag har köpt för AP Sad Tack för din hjälp Smile du är bäst freako2k Wink

freako2k

Legendary Founder: Scarlet Blade
freako2k
PostedMar 21, 2012 10:41 am
Hjelper ikke å si det her, du må sende en ticket. =)

Uansett bør du ha mer detaljer om accounten din hvis du vil ha den tilbake når du ikke husker din email. Men forsøk å send inn en ticket hvor du inkluderer så mye detaljer du kan om accounten. Så skriver du tilbake i denne tråden om hvilket svar de gir.