Author Message

Pietjecool

Rank 0
PostedDec 10, 2011 3:30 am

Wil mijn account terug

Account has been blocked due to violation of our terms and services
Dit is een alt-account van mij. Mijn echte account Alex40014 is blijkbaar gebanned. Wat ik echt niet begrijp sinds ik er al 2 jaar niet meer op ben geweest en nooit illegale dingen had gedaan. Op shaiya had ik een lv34 HM Fighter en op andere spellen had ik ook nog characters. In dit account hebk zeker meer als 500 uur ingestoken en ik zou het graag terughebben. Niemand anders dan mijzelf heb ik ooit mijn paswoord gegeven, dus waarom is het gebanned?
Advertisement

xybolt

Rank 5.2
xybolt
PostedDec 10, 2011 3:36 am
vanwege veiligheid. Ze hebben gewoon een soort slotje erop gedaan zodat hackers inactieve accounts niet kunnen stelen. Want het zou kunnen dat het laat door AGE wordt opgemerkt als het toch gestolen werd. AGE heeft dat paar keren gedaan tot nu toe, inactieve account sluiten totdat de eigenaar zich aanmeldt.

Gewoon een ban appeal sturen ( ook al zijt je niet gebanned ) om te vragen voor een unlock. Vergeet ook niet genoeg informatie mee te geven, zoals welke toon, item enzo en ook je IP adres ( bekijk http://www.whatsmyip.org/ ) mee te geven. Zodat de GM ervan overtuigd is dat die account is jouw account

Arrow contact us - ban appeal

welkom terug en succes

signature of xybolt

Pietjecool

Rank 0
PostedDec 10, 2011 3:38 am
Veel dank xybolt