Author Message

hujan74

Rank 0
Joined
28 Sep 2010
Posts
2
Location
Malaysia
PostedDec 02, 2011 5:37 am

PLSS TOLONG AKU !! AK TLG KORG BALIK NNT !

MCM MANE NAK TOPUP AP PAKAI MOLPOINT ?
SAPE2 TLG AJAR AK MCM MANE NAK PKAI MOLPOINT UNTUK TOPUP AP NIH.. NANTI DAH DPT TOPUP AKU SENT 1 ITEM UNTK KORG.. Wink
Advertisement

amyrul90

Rank 0
Joined
20 Aug 2010
Posts
8
Location
Malaysia
PostedDec 02, 2011 6:46 am

Re: PLSS TOLONG AKU !! AK TLG KORG BALIK NNT !

MCM MANE NAK TOPUP AP PAKAI MOLPOINT ?
hujan74 wrote:
SAPE2 TLG AJAR AK MCM MANE NAK PKAI MOLPOINT UNTUK TOPUP AP NIH.. NANTI DAH DPT TOPUP AKU SENT 1 ITEM UNTK KORG.. Wink  


ko main game ape???xD

hujan74

Rank 0
Joined
28 Sep 2010
Posts
2
Location
Malaysia
PostedDec 02, 2011 6:50 am

Re: PLSS TOLONG AKU !! AK TLG KORG BALIK NNT !

MCM MANE NAK TOPUP AP PAKAI MOLPOINT ?
amyrul90 wrote:
hujan74 wrote:
SAPE2 TLG AJAR AK MCM MANE NAK PKAI MOLPOINT UNTUK TOPUP AP NIH.. NANTI DAH DPT TOPUP AKU SENT 1 ITEM UNTK KORG.. Wink  


ko main game ape???xD  


wolfteam.. Razz

amyrul90

Rank 0
Joined
20 Aug 2010
Posts
8
Location
Malaysia
PostedDec 02, 2011 10:29 pm

Re: PLSS TOLONG AKU !! AK TLG KORG BALIK NNT !

MCM MANE NAK TOPUP AP PAKAI MOLPOINT ?
hujan74 wrote:
amyrul90 wrote:
hujan74 wrote:
SAPE2 TLG AJAR AK MCM MANE NAK PKAI MOLPOINT UNTUK TOPUP AP NIH.. NANTI DAH DPT TOPUP AKU SENT 1 ITEM UNTK KORG.. Wink  


ko main game ape???xD  


wolfteam.. Razz  


owh..xreti la plak..xD

ekarashi

Rank 0
Joined
15 Jul 2011
Posts
58
Location
seremban Malaysia
PostedDec 03, 2011 1:54 am

RE;PLSS TOLONG AKU !! AK TLG KORG BALIK NNT !

now you know ^^,
hai Smile if u use molpoint to recharge your aerian point , this picture can help you how to do Smile

step 1.


step 2.




select the one that you want and click buy ..

step 3.
copy your e-pin number ..



step 4.
paste your e-pin at e-pin recharge ...











so have fun ! Laughing

dont forget about AKU SENT 1 ITEM UNTK KORG Laughing Cool

miraie

Rank 0
Joined
09 Aug 2010
Posts
3
Location
United States
PostedJan 21, 2012 12:57 am

one bip pon bleh pakai tuk buy aeria point

i biasa pakai one bip tuk beli aeria point

one bip senang sangat,, all you do is register you punya prepaid phone and top up ..

DomoXiang

Rank 0
DomoXiang
Joined
23 Jan 2012
Posts
4
Location
Kedah Malaysia
PostedFeb 02, 2012 5:46 am

Wakakak

lol
Yg boleh msok rm16,,Ish aq ada rm10 ja..Grm Aq!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

level1god

Rank 0
level1god
Joined
09 Nov 2011
Posts
48
Location
unknown location at Malaysia
PostedFeb 04, 2012 3:19 am

Re: RE;PLSS TOLONG AKU !! AK TLG KORG BALIK NNT !

now you know ^^,
ekarashi wrote:
hai Smile if u use molpoint to recharge your aerian point , this picture can help you how to do Smile

step 1.


step 2.




select the one that you want and click buy ..

step 3.
copy your e-pin number ..



step 4.
paste your e-pin at e-pin recharge ...











so have fun ! Laughing

dont forget about AKU SENT 1 ITEM UNTK KORG Laughing Cool  



RM16 stocks are running out Wink

--MOVED TO ATLUS--

ekarashi

Rank 0
Joined
15 Jul 2011
Posts
58
Location
seremban Malaysia
PostedFeb 05, 2012 3:59 am

Re: RE;PLSS TOLONG AKU !! AK TLG KORG BALIK NNT !

now you know ^^,
maybe just for this week ...

DomoXiang

Rank 0
DomoXiang
Joined
23 Jan 2012
Posts
4
Location
Kedah Malaysia
PostedApr 06, 2012 8:26 pm

!!!

Aq dah buat dah
Aq dah buat dah..Ada 510 AP.Lpas 2 bila aq masuk kat itemmall game DOMO dia suruh pilih serve,aq dah pilih,lpas2 dia suruh pilih character.Bila aq click kat character 2 nama char aq x de!! :'(
Display posts from previous:   Sort by: